VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ZARKOTEKICA Jul 13, 2011, 12:32:03 posle podne
-
U slučaju curenja ulja na semeringu radilice veoma korisna stvar je dodati neki engine oil stop leak Liqui molly,Cyclo,Abro.
Regenerišu gumu i čine je elastično,koristan učinak ispoljava se i na gumicama ventila.Prestanak curenja nije trenutan već u narednih nekoliko dana i pređenih 500-1000 km.
tapsac tapsac tapsac clap
Postupak može biti uspešan ako su u pitanju manja curenja usled isušivanja i stvrdnjavanja semeringa.
Primena polusintetičkog,a naročito sintetičkog ulja može dovesti do daljnjeg isušivanja,te je primena kvalitetnog mineralnog ulja nakon tretmana i sledećeg zamene ulja odgovarajuća,najbolje V max life i LM touring high tech 15w40,ili LM superleichtlauf 10w40,max life 10w40 ne dizel varijanta.
Postupak ne šteti motoru jer se isti aditivi nalaze u motornom ulju,ali u mnogo manjoj količini,samo primena mora ići tačno prema uputstvu,poželjno je uraditi pre odlaska na duži put.Sipa se u VRUĆ motor.
-
Sedi JEDAN (1) ne kaze se adEtiv, vetj aditiv lollol
-
bitno dasi ti načitan
-
dupla tema blink wacko ili mi se cini da sam vec negde procitao ovo
-
+1 ima tema
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=26707.0
-
Zarko copycat ... Drpio od kristine, koji inace voli i veruje u carobne napitke... Garant mu je omiljeni film Asterix & Obelix bleh
Pitam se samo koko dugo ce taj lepak da drzi i sta ce jos usput da zalepi (nuspojave) :huh:
-
Bitno da drzi jedno stitinak Km, za probu... Dok se roba ne zavalja.... Srpska posla... batine
-
lično probano
lollol lollol
-
Shomi +1