VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: shtex Jul 21, 2008, 12:13:39 pre podne
-
Pozz ljudi. Skoro sam za sitne pare kupio GOLF 2 GTI 1.8 '87
Sve je bilo ok dok danas preko Zlatibora auto odjednom nije poceo da trza i da gubi snagu do te mere da sam morao da vozim trakom za kamio0ne.Slicno kao kad nema goriva ali je bio skoro pun. Posle sam primetio da kada ugasim motor pa ga ponovo upalim auto par kilomerata radi normalno a posle ponovo pocne da trza.
Pomagajte
-
Cao Stefane, za pocetak svrati do teme za predstavljanje(treca odozgo) i baci koju rec o sebi posto su nam takva pravila
A jel nisi primetio mozda da ti se motor pregrejava? I je li motor 8v ili 16v, plin ili benzin itd... daj jos neke podatke da bi mogli lakse da pomognemo.
-
Proveri kablove.
-
Proveri pumpu za gorivo, onu na glavi motora. Obicno radi dobro dok je motor hladan a kad dostigne radnu temperaturu tu nastaju problemi sa njenom membranom. Ja sam jednom na rastojanju od 100 km morao da stanem 15 puta i da hladim pumpu vodom dok je nisam promenio.
-
Cao Stefane, za pocetak svrati do teme za predstavljanje(treca odozgo) i baci koju rec o sebi posto su nam takva pravila
A jel nisi primetio mozda da ti se motor pregrejava? I je li motor 8v ili 16v, plin ili benzin itd... daj jos neke podatke da bi mogli lakse da pomognemo.
Ok.Predstavicu se...
temperatura motora je normalna skroz. Auto je na benzin,8 ventila,k glava,ima elektricnu pumpu za benzin na rezervoaru.
-
Epa proveri elektricnu pumpu,jer kada ona nije uredu tako se obicno manifestuje kvar tj.nema snagu motor,jer pumpa ne gura dovoljno bara!
-
Epa proveri elektricnu pumpu,jer kada ona nije uredu tako se obicno manifestuje kvar tj.nema snagu motor,jer pumpa ne gura dovoljno bara!
gde se tacno nalazi pumpa?Predpostavljam da je to ono ispod zadnjeg sedista od prilike?
-
Ona ti je spolja kod rezervoara,kod zadnjeg tocka ali nemogu tacno da se setim dali je kod levog ili desnog tocka,pogledaj ona je u jednom crnom kucistu a tu ti je i filter za gorivo nema sanse da je ne nadjes,a mislim da je kod zadnjeg desnog tocka!
-
Pumpa je kod zadnjeg desnog točka ali nemoj ti do da radi
-
Pumpa je kod zadnjeg desnog točka ali nemoj ti do da radi
-
Uuuu,K-glava kazes, onda bolje prvo proveri sve ono sto ti je SALE-GTI naveo,jer tim motorima K-glava mnogo problema pravi! Moja dvojka je bila MPI pa sam ti zato odmah reko da proveris pumpu.
-
Uuuu,K-glava kazes, onda bolje prvo proveri sve ono sto ti je SALE-GTI naveo,jer tim motorima K-glava mnogo problema pravi! Moja dvojka je bila MPI pa sam ti zato odmah reko da proveris pumpu.
ja nesto ipak mislim da pumpa pravi problem jer auto slabo vuce tek posle predjenih nekih mozda 15-ak kilometara.Do toga radi normalno.kad pocne da trza ja ga ugasim nekih 10 minuta i posle ponovo normalno radi dok ne predjes 15 kilometara. Ako ga dugo vozim bez pauze izgubi snagu do te mere da jedva moze da krene. Ugasim pa ponovo.
Da je problem u dovodu vazduha i razvodne kape odmah bi pravio probleme!
Moze li pumpa da se pregreva zbog necega??
-
E ovako po
-
E ovako pošto imaš k-glavu prvo skini onu gumu koja ide od ka glave do plasticne cevke koja opet se spaja sa onom gumom do usisne grane.
Znači skidaš onu gumu kao pečurka izgleda videćeš tu jednu metalnu klapnu pažljivo uzmi pamučnu krpu i polako je obriši od prljavštine ali nikako nemoj da je pritiskaš na dole samo ovlaš jer se ona diže na gore kada sve to lepo obrišeš vrati sve na mesto u medju vremunu proveri i filter vazduha, ondfa proveri onu manju gumu koja spaja onu plastičnu cevku i ususnu granu ako nije nigde pukla super,polako nju skini i videćeš dva leptira na usisnoj grani i njih lepo obriši pamučnom krpom najbolje bi bilo da ih poprskaš nekim sprejom za čišćenje karburatora.Zatim kolko su stari kablovi svećice . Proverari sva mala creva od vakuma.
KAd sve proveriš oko motora onda se prvo skida pumpa visokog pritiska lepo se opere filter mora drugi da staviš i onda probaš trebalo bi da je sve u redu.
Nemoj nikada da ti ostane auto bez goriva.
NOva pumpa je mnogo para tako da i polovnu ako nadješ ispod 50 evra biće super .
Ajde sad na posao sve to proveri pa javi šta se dešava
Sto se tice k -glave sve sam ocistio.Klapna je bila masna veoma i bilo je trunja od breze.Filter sam isto ocistio i lepo ga namestio da ne prolazi nista pored. Sva creva su Dobra koliko sam mogao da vidim osim jednog vakumskog koje je malo napuklo pa sam ga skratio za toliko. Gume od k glave do usisne grane su dobre za sada mada bi bilo lepo uskoro da ih zamenim. Pumpu nisam skidao jer je padala kisa pa me mrzelo da se zavlacim po blatu ispod.Skinucu je sutra nadam se.
Svecice su nove od neki dan a kablovi neznam od kad su jer je auto kod mene nesto vise od 2 meseca.
Probao sam auto par kilometara i za sada radi ok.
-
-
k-glava je najosetljivija na falsh vazduh i cesto glavno crevo tj. guma zna da ispuca pa zeza, uvek imaj goriva van rezerve i ako budes imao veci problem moraces na stelovanje iako nije na odmet da se pregleda u servisu.
-
k-glava je najosetljivija na falsh vazduh i cesto glavno crevo tj. guma zna da ispuca pa zeza, uvek imaj goriva van rezerve i ako budes imao veci problem moraces na stelovanje iako nije na odmet da se pregleda u servisu.
Danas mi je mehanicar preporcio da je isplativije da ugradim plin nego da menjam pumpu.A nemam kintu trenutno...tako da sam u dilemi..
-
Evo da se javim posle duzeg vremena...Kupio sam polovnu pumpu za benzin i ujedno ugradio plin tako da auto sad radi extra.Treba jos da promenim kablove za svecice posto su ocajni.
-
Eto, para vrti gde burgija nece... Dok je para sve ide glat. E al kad je dzep suv onda guza radi... Elem, hteo sam da pitam, kad kazete "proveri kablove", jel to mislite na one za svecice ili neke druge, i kako to da ih proverim, na koju foru?
-
E a joj. Ljudi moji ja sam 'ladno kupio pogresnu pumpu za benzin.meni treba za k-glavu a ja kupio slabiju..
-
Najbolje vidi koja serijski ide na taj motor pa nju kupi, mislim da ce ta slabija ako joj malo oslabi pritisak da te zeza badmood
-
a sto se tice kablova za svecice posto si vec ugradio plin nebi bilo lose da stavis odmah i nove kablove jer je plin dosta osetljiv kad je u pitanju struja na kolima.a i nebi bilo lose da neko objasni kako proveriti kablove da li su dotrajali ili ne.ja sam dosad kablove uvek menjao kad predjem neku odredjenu kilometrazu znaci nisam cekao da dodje do problema sa njima alime to bas zanima kako proveriti kablove :rolleyes:
-
odma po ugradnji plina sam promenio kablove ,razvodnu kapu i ruku jer sam imao detoniranje na usisnoj glavi....
Meni su savetovali da kablove menjam na pola godine ili godinu najkasnije tako da ne vidim razlog zasto bi proveravali iste...?
-
mislim da se to gleda po predjenoj kilometrazi a ne vremenskom periodu-jedino ako se za 5 god.ne prelazi po1 hiljada km