VW Klub
Audi - Forum => Predstavite svoj AUDI => Temu započeo: Srecko Jul 11, 2011, 10:47:18 posle podne
-
Audi A4 1.9 TDI 85kW 2000god, sta se radilo do u proteklih 3 meseca od kako je u mojim rukama:
(http://s4.postimage.org/1ie6n3dwk/28072010495.jpg) (http://postimage.org/image/1ie6n3dwk/) (http://s4.postimage.org/1ieblpfdw/28072010496.jpg) (http://postimage.org/image/1ieblpfdw/) (http://s4.postimage.org/1ielixick/28072010498.jpg) (http://postimage.org/image/1ielixick/)
A untra turbine:
(http://s4.postimage.org/1idydenfo/26072010493.jpg) (http://postimage.org/image/1idydenfo/)
U kuciste moje standardne GT15 ubacen usisni kolektor od GT22 za nekih 7mm veci u precniku od mog
Zatim krov u crno i maska prednja full crna mat, susten sa oprugama cisto da ne bude bez ista preko zime, da bas ne bi bio jarac:
(http://s4.postimage.org/1vhal3ox0/24092010591.jpg) (http://postimage.org/image/1vhal3ox0/)
Zatim ubacen HU Alpine 9884 da se uklopi uz crnu konzolu i crveno osvetljenje:
(http://s4.postimage.org/337ylcl2c/03012011649.jpg) (http://postimage.org/image/337ylcl2c/) (http://s4.postimage.org/338gs9ehw/02012011648.jpg) (http://postimage.org/image/338gs9ehw/)
Od felni izmenjano dosta mada nista nije bilo na kolima ceka se leto za sada u garazi Brabus Monoblock VI, BBS RX i OZ Superturismo i sve naravno 18" :D
(http://s1.postimage.org/2hjpwqcck/18092010571.jpg) (http://postimage.org/image/2hjpwqcck/) (http://s1.postimage.org/2ljk3d4jo/29112010625.jpg) (http://postimage.org/image/2ljk3d4jo/) (http://s1.postimage.org/2lju0l7ic/29112010624.jpg) (http://postimage.org/image/2lju0l7ic/)
U garazi takodje ceka se za leto set stelujucih amortizera KW V1 :D, naravno dizne i maf senzor da bi to sve moglo dogurati do 200ks i koji konj preko :D , naravno sinter lamela i sve sto ide uz to a planiram i zamajac umesto plivajuceg da stavim obican ali dosta jaci koji je izbacio SACHS koji trpi preko 450Nm :D
(http://s4.postimage.org/338dh6pic/02012011647.jpg) (http://postimage.org/image/338dh6pic/)
Slika od pre neki dan, ta kilometraza bez skidanja turbine, bez otvaranja motora a potrosnja ulja od servisa do servisa nekih 200-300gr :D
A evo i sveze ofarbane OZ ST u crnu mat, na slici kao je malo sjaj ali jos to nije osuseno slikno nakon farbanja, za neki dan konacno sve sa cepovima :)
(http://s3.postimage.org/2lhtdtoxw/ozare.jpg) (http://postimage.org/image/2lhtdtoxw/)
-
Zatim posle mapiranja i ostalog moj fabricki rotor nije mogao izdrzati toliko tako da je i on zamenjen vecim, sada trenutno ceka se IC veci i creva aluminijumska jer auto kada se opali po gasu spadaju sva creva do IC jer ne moze da prodje toliko vazduha kroz njega :D inace dok to ne spadne ide mnogo blesavo :) Evo neka slicica jos samo bez prednjeg podbranika jer sam otkinuo kada sam isao na put u makedoniju pa sam zatim podigao auto da sledeci put ne bih opet nesto otkinuo.
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/audi2.jpg)
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/audi1.jpg)
Zatim stigli branici kopije prednji i zadnji od RS4 :) trenutno na farbanju. Stigle i felne druge Borbet BS 8 i 9j:
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/29052011753.jpg)
Ali ne verujem da ce se ni one zadrzati trenutno su na sredjivanju pa cu da vidim kako ce one da cuce. Inace jos u planu stavljanje kocnica vecih, kao sto rekoh veci IC, neke druge felne koje mi se opet svide :D, neka fina sedista i tako, ima jos hiljadu stvari ali idemo polako ne zuri mi se nigde...
Inace bivsi auto:
(http://i400.photobucket.com/albums/pp86/Deki_SAXO/DSCN3924.jpg)
(http://postimage.org/image/30qk00aec/)
-
Jako lepo, svidja mi se sto razmisljas o gewindama ;) nego reci mi samo kolko sam skapirao jel sa nesto jacom turbinom i naravno uz to drugim IC diznama i maf senzorom, ocekujes oko 150kw sa 85 ? tesko brate
-
Poseti tdiclub.com , videces i vise toga nego sto ja planiram...
-
svaka cast,samo polako bice svega, jel si pakovo sta od muzike ili si samo cd ubacio,ne lici na tebe da nemas nista u gepeku? mahac clap
-
Tamo nigde nisam nasao konkretno za tvoj auto podatak za tuning, mozes li mi reci samo koliko tacno turbina puni bara sa starim i novim usisom? naravno uz pratnju ic, maf senzora i dizna ...
-
Pa za moj auto ne jer ga nisam ni predstavljao ali kao mojih ima mnogo projekata, po meni najzanimljiviji je fabia 1.9tdi 105 ks na 235ks na tocku koja se vrti preko 6000rpm. A koliko puni, pa svaka turbina puni a maf senzor ti cita to i preko njega mu dozvoljavas koliko, e sad koliko pritiska i goriva to treba usaglasiti.
-
svaka cast,samo polako bice svega, jel si pakovo sta od muzike ili si samo cd ubacio,ne lici na tebe da nemas nista u gepeku? mahac clap
A muzike ima imam neka RF oldschool pojacala, wufercic i tak oslikacu za koji dan samo da izboksujem za jos jedan sistem pa ide ugradnja, cisto za moju dusu ce biti nista prejako :D
-
Bravo, fino izgleda, kad vec farbas branike mogo si da sredis i haubu, tamo kod maske ona ostecenja ;)
Kad montiras brabus felne? Jos kad nabacis rs4 branike bice druga prica tapsac
-
Za haubu cu da sacekam planiram nesto drugo da radim pa da ne bacam sada pare bzv imam nekih precih stvari, a sto se tice brabus felni otisle, fino je to stajalo sve super ali ono nisam se bas odusevio, i nikako da nadjem tocak da se odusevim a da napise mi ovde ako nadje neko Mercedes Alphards 18 neka javne :D
(http://i204.photobucket.com/albums/bb220/ProjektB5/Wheel4R.jpg)
-
Epa brate dobro nam dosao u vag porodicu biggrin
Nesto mi se cini da nece ni ove borbet bas najbolje leci, od svih ovih koje si imao mislim da su ti one bbs rx najbolje cucale. ;)
Samo napred beer
-
Borbet BS se sredjuju stavicu cisto da vidim kako izgleda ali idu na prodaju a i oz su na prodaju posle toga mora biti nesto ludo, nesto divlje :D
-
Stavljeni branici RS4, trenutno na slikama nisu ustelovani, niti je sve stavljeno nije se imalo vremena, ali sada se stavlja IC tako da sve opet skidanje nanovo i naravno mrezica da legne... Evo nesto slika sto ima nekome mozda zanimljive nekome mozda ne ali ukusi su razliciti, i slika stickera nekih :D
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/th_DSC_0508.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/?action=view¤t=DSC_0508.jpg) (http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/th_DSC_0283.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/?action=view¤t=DSC_0283.jpg)
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/th_DSC_0213.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/?action=view¤t=DSC_0213.jpg) (http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/th_DSC_0211.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/?action=view¤t=DSC_0211.jpg)
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/th_DSC_0198.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/?action=view¤t=DSC_0198.jpg)
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/th_DSC_0146.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/?action=view¤t=DSC_0146.jpg) (http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/th_DSC_0123.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/?action=view¤t=DSC_0123.jpg)
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/th_DSC_0105.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/?action=view¤t=DSC_0105.jpg) (http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/th_DSC_0072.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/?action=view¤t=DSC_0072.jpg)
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/th_DSC_0166.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/?action=view¤t=DSC_0166.jpg)
-
(http://farm7.static.flickr.com/6089/6022915267_2ff5bb7288_z.jpg)
mahac
-
sta mislis da stavis vece diskove,nekako se izgubio disk u ovoj felni??
-
Trenutno su 288mm i sasvim dobro koci, izgledaju mali to stoji... Imao sam klesta od A8 pa sa mprodao bila su mnogo losa, trenutno cekam jedna od X5 pa cu da vidim sta i kako... Problem mi je zimi jer auto vozim svakodnevno a zimi ne moze bas svaka felna da zajase disk preko 323mm kao sto nosi A8 ;) ali nesto cu resiti...
-
Al su mu legli branici tapsac
Sta je ono na sajtni ispod sto visi, jel si to nesto zakacio ili???
-
To je lim, fabricki tu od praga, moje pragove tj sajtne nisam menjao samo ofarbao lepo i skinuo one gumene po dnu vrata nisu mi se svidjale ovako je lepse, najvise mi se svidja jer su visina ovih branika ista kao i visina fabrickih branika... tapsac
-
clap clap
-
Lepe slike,ali uzivo je jos lepsi! ;)
-
Meni je restajling B5 jedan od najlepših automobila na svetu, još sa ovom turbinicom :rolleyes:
Nego, u tvom komšiliku treba da ima još jedan tamno sivi B5 ako se ne varam? Isto 1.9 TDI
-
Pa ne znam na koga mislis, ima jos neki ali pretezno su u karavan varijanti...
-
Odose OZ, doslo nesto egzoticno :)
(http://s7.postimage.org/xxsox0dt7/5237263313_1d7a2c0b6c.jpg)
Posto mi fali mi jedan cep na felnama pa sam se odlucio za drugo resenje, imam nekih dokonih delova pa ce ici na tu varijantu, usisno kolo od turba ce biti kao poklopac sve sa navrtkom koja steze to za osovinu na turbu...
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/th_27012012078.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/?action=view¤t=27012012078.jpg) (http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/th_27012012077.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/?action=view¤t=27012012077.jpg)
A stiglo je jos nesto:
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/th_01022012085.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/?action=view¤t=01022012085.jpg)
Posto hocu jos iz TDIa bez nitra, trenutno ide skroz korektno ja sma odusevljen ali moze jos tako da idemo dalje... Ide usis od 1.9 150ks ako ne bude to bilo dovoljno pravim custom usis, skroz uklananje EGRa, i FMIC komplet se sire creva od turba do usisa, zatim i turbo ide drugi tj. GT2260VK, turbo od novog A6 3.0, to bi trebalo sada sa ovim diznama oko 220-230ks i to je max ovih dizni. A posto turbo moze jos u fazi sam pribavljanja vecih dizni...
-
Svaka cast za ideju turba, ja sam razmisljao tako nesto ali ti si prvi vidim pretvorio u delo :)
Taj usis je iz G4 one tdi gti ili ima taj motor i a4 ? Od cega juris vece dizne?
-
Nepostoji taj motor u ovom audiju, najjaci 1.9 je 115ks a u sledecem modelu 130ks. Sada ispada iz kombinacije taj usis pravi se drugi custom usis pojasnicu malo slikama da se vidi kako se radi i od cega, veoma zanimljivo resenje. A dizne su stigle :D inace su custom bas za "budzenje" tdi motora inace su +120% vece od ovih stock sa 1.9 150ks, predvidjene su za 300+ KS ali videcemo dokle cemo da doguramo sa ovim. Naravno za 15ak dana bi trebala da stigne i nabrijana bregasta da se sve to lepo vrti na preko 5500rpm :D
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/A4%20TDI/030320121866.jpg)
O tim diznama se rade, FIRAD ih radi po narudzbini ne moze se kupiti direktno kod njih ali sada je problem i naci ih, postoje Bosio 783 za PD motore koje su +25% jace i sa odlicim mapingom, odradjenom glavom, usisom i bregastom jacom mogu ici na nekih 270-280ks sto je takodje super ali takav mapping slabo ko moze odraditi a i dosta je jaka cena negde oko 450-500e u USA.
P.S. Ako te interesuje nesto oko budzenja TDI motora mozes se javiti na PM dok ovde ne objavimo FULL usluge koje pruzamo sto se tice delova i mappinga istog.
-
SUper auto, sve pohvale! tapsac
-
Poceli su dosta da se rade po svetu, ima ih po 400+ cak i po 500+ KS... I preko 1000NM momenta :D
-
daj neki snimak kako autic ide :) ako bude para, mogao bi i ja poceti malo caprkati oko moje masine :)
-
A koliko si platio te dizne?
Inace ja planiram u buducnosti da nadjem 1749VB od 150 konja, i dizne PP764 stage 2 i to moze da radi na ovaj serisjki IC. ali vremenom obavezno to vremenom kao i od ARL motora neke sitnice.
A inace zna li ko koliko se krece cijena za ovaj VB od 150konja?
-
Dzaba kupujes dizne sa tim turbom... Ja sada nosim taj turbo i dizne od ARL, taj turbo max 190-200ks mozda i vise zavisi sta je jos odradjeno ali stock sve je max... Moze se napraviti neki hibrid ili staviti veci turbo, dizne od ARL mogu ici sa vecim turbom max 230ks, tako da dizne ti ne trebaju... Naravno ako neces vise od toga... Moras znati sta hoces prvo...A sto se tice turba i ostalog, ako budes negde u prolazu u Cacku svrati ima svega sta pozelis... :D
-
Tebi je tu VE motor? Onda to mora drugacije :) moras vece dizne ali barem za taj motor nisu skupe, cak mozes staviti i sa audija 2.5tdi petaka, bosh pumpa...
-
Shvatam ja sto Ti oces da mi kazes, samo ne shvatih, mora to drugacije???
Meni je sasvim dovoljno 200hp. to sa VB moze da se postigne sa ovim brizgaljkama sto sam napisao, znaci bez problema ali ako imas veci IC. Usis moze ostat isti. A auspuh fabricki moze da gura bez problema 200hp (naravno ako se makne srednji lonac i cat ;) sta ja imam vec maknuto sve samo zadnji lonac jer ne volim da mi bruji)
A ovo su najbolje i najpoznatije dizne za dizel motore i zato su skupe ali bez originala nema nista.
A ja trazim bas to do 200hp drugo nista zato me zanima koliko se krece cijena ovog VB turba. ;)
mada nije neka razlika izmedju PP764 stage 2 od RACE520 tako da mozda njih uzmem.
Gledao sam ja uzivo imam dosta drugara po cekoj sto imaju jake dizele, i to bez nos sistema to je glupost stavljat na dizela barem po meni ;)
A hibrid hm, nisam neki ljubitelj hibrida jer ako se ne urade dobro onda kratko traju ;)
-
sorry ako "zagadjujem" temu ali nadam se da ciljas na ovakve performanse biggrin
Ibiza AJ Am MotorSport - 11.89s 400m (http://www.youtube.com/watch?v=ZYw-6r2_Pj0#)
ili barem nesto malo normalnije biggrin
Corvette ZR1 (628HP@823Nm.) vs. Skoda Octavia 1.9TDi 300HP 4x4 VysokeMyto Fashion Cars2010 -201m (http://www.youtube.com/watch?v=AmiWeMX3aQc#ws)
-
Moze se sve nabaviti, ako te interesuje moze i race 520 koje su skroz kul i mozemo naci po dobroj ceni... A sto se tice prvog snimka to je Ibiza AJ portugalska i ide mnogo opasno... Inace ja planiram nekih 300ks i na to jedno 100 - 150ks nitra cisto za sprdnju...
-
od prilike koja je cijena tih race 520?
-
Oko 400e do nas... Race 520...
-
race 520 ako bi htio preko 200hp, ali do 200hp mislim da bi mogle one fabricke od 150hp sa golfa... mada bi malo vise dimila jer bi to bio max za njih...pa bi zato valjao veci FIMC da ne bi dimila toliko... bas taj veci FIMC mora ic za vecu turbinu jer kod nas su ljeti temperature oko 40stepeni, pa na mali FIMC bi dimilo ko ludo. Ja sam razmisljao o FIMC iz Iveca :huh:
a ja ne bi preko 200 isao, nema potrebe...
-
Ako je PD motor mozes staviti dizne od PD 150ks a ako je VE motor onda moras vece dizne. Turbo PD 150 bi mogao 200ks dok za vise treba veci turbo... Za turbo 150ks ne treba mnogo veci IC jer ce se dobiti velika rupa...
-
Ako je PD motor mozes staviti dizne od PD 150ks a ako je VE motor onda moras vece dizne. Turbo PD 150 bi mogao 200ks dok za vise treba veci turbo... Za turbo 150ks ne treba mnogo veci IC jer ce se dobiti velika rupa...
auu da da, cus mene boodala, ne mogu na mog ALH te brizgaljke od PD zabudalio sam :D
Pa ne treba veliki IC zavisi od turba...
Pa koliko se krece cijena VB od 150 konja gore kod Vas, polovno ocuvan?
-
Ima na prodaju sada jedan, ispitan u turbo servisu kod drugara u super stanju skinut sa stranca cena 250e...
-
nesto sam citao, na raznim forumima i izgleda moze da se ubudzi PD brizgaljka na rotacionu pumpu to jest na ove stare motore ka moj.
ali ima kao nizi pritisak otvaranja, zato sto je valjda taj donji dio brizgaljke vise ubaceniji prema dolje...ali izgleda to moze da se rijesi ;)
-
Mislim da je preterano veliki sex, onako te dizne tesko da nadjes polovne ispod 250-300e i plus sav sex koji ces da ulozis, po meni bolje resnje je kupiti neke vece...
-
pa da, a 340 su mi Power Plus 764, koje sa 11mm glavom od pumpe moze da izbaci 220 konja meni sasvim dovoljno... sa 10mm glavom od pumpe ne moze preko 170konja...
a vidji ovo kad si stavlja ovaj VB od 150konja jesi mora da mijenjas ono crijevo na turbinu. Ja moram da stavljam drugo crijevo, ili redukciju sa fabrickog na promer od turbine...
-
Ja sam tu prepravljao nesto jer je tu brza spojka, moze se staviti crevo brza spojka ili uzeti reducir sa brze spojke na obicno crevo...
-
Evo jedan snimak, krenuh da natocim goriva pa reko ajd da snimim na pravcu malo pre ulaska u garazu za montiranje novog setupa...
Audi A4 B5 1.9 TDI (http://www.youtube.com/watch?v=EeHGpaiPKjc#)
-
nisam skontao koliko ks imas sad, tj na ovom snimku :) lepo ide :)
-
od 60-160km/h-13 sekunde. nije lose
koliko konja sada ima auto?
-
Nisam merio ali zadovoljavajuce ide, s'obzirom da sa ovim setupom moze jos par stvari da se uradi... A od sl sedmice prelazimo na nove stvari pa cemo to meriti...
-
nisi nam rekao koliko ks sad ima okvirno ? :)
-
Pa odprilike nekih 190-200ks bi trebalo, barem po nekim sto sam se potezao 330d, 530d, 3.0tdi, 2.5 192ks bmw i tako nekima ali sve je to relativno...
-
Sta si uradio sa M50B25? tj tim bmw-om 2.5 24v ?
-
a koju imas pumpu?
-
Sta si uradio sa M50B25? tj tim bmw-om 2.5 24v ?
Kako ko krene, ali ne bezim mnogo samo sto iskocim pre njega...
Ja nemam pumpu u rezervoaru samo tandem pumpu na glavi i ona je stock ne menja se....
a koju imas pumpu?
-
Ima li kakvih novina?
-
Sve je sklopljeno jedino cekam ventil vakumski da stigne, jer treba poseban model a samo ide na jednu turbinu jer bilo koji drugi ne moze da mi stane jer mesta nema za njega, iance smo probali auto kada smo stavili obican ventil samo preko poluga da odradjuje i utisci su... clap clap clap clap clap stvarno prezadovoljan jos samo malo da se izmapira i da se malo vozi...
-
odlicno :) kad spakujes sve to, jedan snimak da vidimo kako to cudo ide :)
-
i baci ga na valjke da znas sta si dobio, revochip ti je barem blizu gde mozes izmeriti snagu
-
Naravno da cu izmeriti ali ima dosta jos do onoga sta ja hocu ali za sada idemo ovako i turbo duva 2.5 bara po saticu :) a momenta ima na izvoz...
(http://s9.postimage.org/xdwl7krpn/fmic.jpg) (http://postimage.org/image/xdwl7krpn/)
-
i koliko se konja ocekuje sa tih 2,5 bara :) da nije to malo prevelik pritisak ? jel mozes napisati sta si tacno odradio i izmenio ? svaka cast na odradjenom poslicu, predpostavljam da cemo imati prilike da vidimo to u nedelju ;)
-
Ako stigne ventil bice u nedelju spreman motor, dok tockovi i jos neke stvari nece :)
Inace sta je odradjeno na autu:
Radilica, klipnjace, klipovi od ARL motora
Dizne ARL sa uloscima Firad +120% (120% vise magle od stock ARL)
Turbo GT2260V sa BMW X5 3.0D, prepravljen elektro ventil na vakumski
Komplet alu cevi sa FMIC (vise od druplo vecim interkulerom i cevi prosirene na 57mm), EGR Delete KIT
MAF senzor 4 bara
Sparco filter sa kucistom
Downpipe Fi70mm od turba do kraja bez ijednog lonca...
To je to odprilike, ima jos nekih stvari ali su sitnice...
A u planu ove godine:
Bregasta 280 stepeni
Portovanje glave i skracivanje ventila zbog ove bregaste
-
opasno se radi,svaka cast thumbup
-
i koliko bi ovo trebalo da ima ps?
-
Koliki lift na bregastoj? na 280 stepeni?
-
i koliko bi ovo trebalo da ima ps?
Po radovima ostalih sa ovim setupom 250+ ali nista ne pricam dok ne izmerim...
Koliki lift na bregastoj? na 280 stepeni?
Nema taj podatak...
-
Isto dosta bitan ;)
-
i koliko bi ovo trebalo da ima ps?
Po radovima ostalih sa ovim setupom 250+ ali nista ne pricam dok ne izmerim...
E brate kad je to sve sklopljeno sve je sad na remapu odnosno chipu... tu se pokazuju pravi profesionalci ;)
-
kako mislis to bregasta 280 i skracivanje ventila?
-
Za tuning tdi-ja postoje dve vrste bregaste koje pravi od 272 i 280 stepeni, 270 stepena ide na stock glavu dok 280 stepeni ide na portovanu glavu i mora se skratiti stablo ventila za 0.5mm...
-
stepeni i uglovi otvaranja ne uticu na lift.
srecko smanji malo i opusi se.
0,5 ili pola milimetra da se krati visina ventila na hidro motoru?
pali baku da ti strika air max.....
-
Sorry ali ne nosim air max...
http://www.dbilas-shop.com/Products/Performance-camshafts/Audi/1-9-2-0-TDI-PDE/hydro/New-Camshafts:::7_2504_2513_3452_3453_3455.html (http://www.dbilas-shop.com/Products/Performance-camshafts/Audi/1-9-2-0-TDI-PDE/hydro/New-Camshafts:::7_2504_2513_3452_3453_3455.html)
Zar se uvek nadje neko pametniji od fabrike koja je to napravili i izmislila i jos da je srbin? Takodje mozes posetiti tdiclub.com pa videti da jos gore nesto tamo rade...
-
jesam srbin i nisam pametniji od fabrike, ne znam odakle ti to?
pitao sam te sto bi brusio ventile za 0,5 mm na hidro motoru, i sta se time dobija?
linkove za bregaste ti niko nije trazio.
-
Zato sta god postavio neko negde uvek se nadje neko pametniji, ne mislim direktno na tebe niti bilo koga pocenjujem, jednostavno sam rekao to sto PROIZVODJAC kaze. Zato sam i postavio link ka tome, da kada udjes u 280 stepeni pise u napomeni na se stavljaju ili duzi ili se krate postojeci ventili na 0.5mm. Na forumima gde rade tdi-a imaju jos ekstremniji slucajevi od ovoga...
-
kako ide ovo?
-
Evo nekih slicica kako to izlgeda :)
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/th_8.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/?action=view¤t=8.jpg) (http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/th_7.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/?action=view¤t=7.jpg) (http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/th_6.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/?action=view¤t=6.jpg) (http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/th_5.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/?action=view¤t=5.jpg)
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/th_1.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/?action=view¤t=1.jpg) (http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/th_2.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/?action=view¤t=2.jpg) (http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/th_3.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/?action=view¤t=3.jpg) (http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/th_4.jpg) (http://s1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/Audi%202012/?action=view¤t=4.jpg)
-
prelep je brate, svaka cast :) svidja mi se ovo sto si iskombinovao sa ljubicastom bojom :)
-
Mene interesuje bitnija stvar... sta uradi sa motorom kako to ide sad?
-
Lep auto, od čega je zadnji branik, S4?
-
Opasno izgleda sad, svaka cast tebra!!!
-
auto je pelep i mnogo se dobro cuje :) mimoisli smo se juce blizu skretanja za Pozegu
-
Hvala, jesam prolazio tom relacijom vozio drugara po neke delove u uzice... Inace zvuk je bolestan a tek blokada bolest prava... Bice neki klip samo dok namestim neko crevo negde sisti vazduh sada je pritisak 1.5 a inace je 2.4bara...
-
sta si radio sa izduvom? samo cev od izduvne grane do kraja ili ? jel dimi kad je na 2.4 bara? kad smo se sreli, cekao si da ja prodjem, da bi ti obisao i video sam da je lepo zadimio :)
-
Dimi i na 2.4 ali manje, ali dimi dobro jbg ogromne su dizne za preko 300 konja... Mora da dimi ako pogledas portugalske Ibize videces da dime preterano... A auspuh je fi 70 od turba do kraja, bukvalno kada izgasim kola slusam turbo 30 sekundi dok stane :D
-
Mnogo jebeno auto izgleda, a cuje se brutalno :) snimi zvuk da docaras ljudima, posto ne mogu svi da ga cuju :) jesi merio koliko ks imas ? mogao bi u oktobru da ides na rolling day da pokvaris one valjke :)
-
Imam jos malo oko mapiranja da se usteluje turbo... Pa cu na dyno i polako se pripremam za sledecu sezonu da idemo na 350ks bez nitra :)
-
opasna igracka :)
-
Srecko kako se podesava i postavlja blokada kos dizela, imam to u planu
-
Blokada se radi softwerski, ako ti je Mijo radio remap javi se njemu sad ne znam kakva ce biti ja imam nesto drugaciju blokadu od ostalih ali uglavnom imaces pucaljku u voznji...
-
na koliko rmp ti je blokada ?
-
Sa stock bregastom na 5250rpm
-
Evo iz loznice klip bzv malo biggrin
Tuning Loznica (http://www.youtube.com/watch?v=OSNHqwbwCWk#ws)
-
Ne razumem poentu ovoga??? I jos ova masa sto stoji pored i udisu to sranje????
-
Srecko auto ti izgleda za 10 wub
"takmicenje u turiranju" jedna velika glupost
Bilo je lozana koje su se stvarno primile i prijavile zbog pehara,a bilo je ljudi koji su tu cisto iz sprdnje kao sto je npr. covek koji je dobio pehar
al na vreme pobegao biggrin
Sreckov auto (s`obzirom da se radi o dizelu) se dobro cuje,a sad sto purnja "to sranje"
jbg. ipak je dizlo...bitno je da ide ;)
-
Ja se cak nisam ni prijavio nego mi je dosao Bora i rekao prijavili su te, ajd ti si na redu i to je to...
btw... :D
(http://s11.postimage.org/ej2v8u3zj/DSC_0774_fhdr.jpg) (http://postimage.org/image/ej2v8u3zj/)
-
ista je stvar i sa vr turbom :)
...jedva smo ga naterali lollol
-
dimi ovo nesto mnogo...
evo ti auto sa tom turbinom... samo nastelovano drugacije...
20120421_110810.m2ts (http://www.youtube.com/watch?v=5ivg8GAuc3Q#ws)
-
Da sa fabrickim diznama i vecim turbo nema dima ali je max max 250ks i to na 2.0-2.1 bar sa gt2260 ili bv50. Meni su dizne 120% vece i turbo je meni sad 2.4 i to je podeseno zbog nitra zato i ima dima sa nitrom boost ce skociti sigurno za nekih 0.3 bara. A ovo ti je jedan od najbrzis TDIa:
DM_Multimédia - Seat Ibiza 349cv / 559 nm (http://www.youtube.com/watch?v=jSCiqyBF_Dg#ws)
Ibiza AJ AM Motorsport Vs Golf 2 Repro.MPG (http://www.youtube.com/watch?v=w5-ls6Zi-yY#)
Ima ih jos mnogo ali imaju samo jedno zajednicko mnogo dima :D
AM motorsport Agueda..... (http://www.youtube.com/watch?v=2RzW83_Nw5Y#)
-
ovo nije nikako na serijskim diznama :D
kida korvetu koja ima 600 i kusur konja, auto je top gledo uzivo...
-
komsija lepo si sredio autic , veorvatno ide jos bolje , ajmo klisuru 120 celu da probamo? :D
-
Srecko vidjen si danas kod Lake Auto, verovatno si izlazio od Bozeca. Auto ti ima bolesno dobar zvuk, sve pohvale ali si ostavio oblak dima morao sam da cekam minut da se razidje da me neko ne pokupi na obilaznici :)
-
Street Race Mostar 2012 www 402.ba(drugi dan) (http://www.youtube.com/watch?v=lzrowQAsz8E#)
jel tvoj audi na 24:00?
-
to je njegov auto :) koje je najbolje vreme auta ? :)
-
Auto je ekoloska katastrofa , ja bi to iskljucio iz saobracaja zauvek :)
-
Jeste moj auto... Najbolje vremene trenutno je 14.1 inace prvi moj race i uzeh prvo mesto :D
-
Nisam odavno pisao pa malo da odradim neki mail update :)
Od felni se svasta izmenjalo i proslo, evo nekih:
Porsche Cayenne 9x19", RH Turbo 8.5 & 10j x 18", Range Rover 8x18", Oz Mito 8.5 & 10j x 17"
(http://s7.postimg.org/gv8mgwozr/20130219_180119.jpg) (http://postimg.org/image/gv8mgwozr/) (http://s12.postimg.org/5sgfhb149/20130304_170016.jpg) (http://postimg.org/image/5sgfhb149/) (http://s23.postimg.org/c88pp2o2f/mito.jpg) (http://postimg.org/image/c88pp2o2f/)
Toyo R888 225/45/17 i za race 17" AMG
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/th_20130314_173241_zps22166aa1.jpg) (http://s1120.photobucket.com/user/SreckoTDI/media/20130314_173241_zps22166aa1.jpg.html) (http://s13.postimg.org/y4jmgjulv/20130301_142925_1.jpg) (http://postimg.org/image/y4jmgjulv/)
Na kraju su ipak ostale OZ Superleggere 8x18"
(http://s21.postimg.org/joaeyl2ur/477312_10201053916177933_679369390_o.jpg) (http://postimg.org/image/joaeyl2ur/)
U kompletu sa cetvoroklipnim klestima i diskovima 323mm
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/th_kocanke_zpsd5c8766d.jpg) (http://s1120.photobucket.com/user/SreckoTDI/media/kocanke_zpsd5c8766d.jpg.html)
Sto se tice radova daljih na motoru i upgradea:
Veci turbo, jedan od vecih hybrida sto se radi za 1.9tdi na bazi Garrett GT25 serije :)
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/th_20130311_193520_zps91835cc8.jpg) (http://s1120.photobucket.com/user/SreckoTDI/media/20130311_193520_zps91835cc8.jpg.html)
Grana za isti turbo, stim sto je trenutno malo isprepravljena zbog stavljanja externog WG radi kontrole pritiska turba priliko stiskanja nitra :)
(http://s11.postimg.org/sctisu3cv/882921_10200833913998016_2111906167_o.jpg) (http://postimg.org/image/sctisu3cv/)
Glava je portovana i stavljeni su veci izduvni ventili
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/th_20130410_191542_zps906a8f9d.jpg) (http://s1120.photobucket.com/user/SreckoTDI/media/20130410_191542_zps906a8f9d.jpg.html) (http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/th_20130410_191443_zps0c373bc2.jpg) (http://s1120.photobucket.com/user/SreckoTDI/media/20130410_191443_zps0c373bc2.jpg.html)
Takodje stigla je i bregasta od DBilas-a
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/th_20130307_123229_zps1b901143.jpg) (http://s1120.photobucket.com/user/SreckoTDI/media/20130307_123229_zps1b901143.jpg.html)
A da sve drzi fiksni zamajac u kompletu sa fiksnom sestokrakom sinter lamelom :)
(http://i1120.photobucket.com/albums/l492/SreckoTDI/th_20130411_130045_zps7ed68bd3.jpg) (http://s1120.photobucket.com/user/SreckoTDI/media/20130411_130045_zps7ed68bd3.jpg.html)
Trenutno toliko ne mogu ni ja vise da se stim, auto je spakovan i sledece je mapiranje i da vidimo sta smo uradili :)
-
Videh auto uzivo pre neki dan i odusevljen sam kocnicama i felnama... :D
Fantasticno stoje, a i boje su pun pogodak. bonk
-
Svaka cast drug, sve pohvale :)
-
kad se to izmapira bice bruka
-
Srecko, odlican ti je auto. . . Imas + . . . Jedva cekam to mapiranje biggrin
p.s. Ko ti je sklapao to sve?? thumbup
-
imas plus od mene samo zato sto radis dizela tapsac
-
Hvala :)
A sklapao drugar mehanicar tu u Cacku :)
Nadam se ove sedmice mapiranje, razlog sto nisam dosao na wagen fest je izmedju ostalog sto to nije odradjeno pa trenutno ide kao SDI :) Nadam se ove sedmice dijagram i snimak sa dyna :) clap
-
samo napred brate :)
-
A sklapao drugar mehanicar tu u Cacku :)
U Cacku bi to jedino Kinez mogao da sklopi biggrin
-
To se podrazumeva :)
-
Auto bio na mapiranju problem bio sa ovim turbo tako da je morao ici drugi turbo manji dok se ne prepravim ovu vecu turbinu... Sada je trenutno GT2260V sa bmw 218ks sto i nije neka za neku preteranu snagu.. Rezutat 271.1ks na 2 bara sto je ekstra... Nadam se do kraja meseca da cu zavrsiti veci turbo pa se ide na vise...
https://www.youtube.com/watch?v=u4yYnJNVvII&feature=youtu.be (https://www.youtube.com/watch?v=u4yYnJNVvII&feature=youtu.be)
-
brate, audi ti je vrh wub , super si ga sredio kako spolja i unutra, tako i pod haubom, samo moras nekako naci nacin da ovaj dim smanjis :angry: . Jesi li mu radio generalnu motora?
-
Dim je smanjen dosta bas... Tak oda nije sada bas mnogo taman je... Mada bez dima nije mi to to :) Sl put sa vecim turbom bice jos manje dima...
-
odlicno brate, svaka cast :) koliko se ocekuje ks sa vecim turbom i gde je ovo mereno ? :)
-
Videcemo imam par prepravki na turbu da odradim pa cu videti za sta cu se odluciti, ja ciljam 300+ bez nitra ili metanola... Al videcemo dostizno je ali zavisi od mnogo faktora... A tu gde je mereno tu je i mapirano u Bugarskoj mesto Plovdiv...
-
Jel gotov? Da dolazimo... :D
-
Do kraja sedmice ce biti namontiran drugi turbo, a treba da zafarbam par stvari a i u medjuvremenu stigose pragovi od S4... Nema se brines bices obavesten :)
-
thumbup kava
-
Evo da malo osvezimo temu, posto srecko nije u mogucnosti..
Sada audi ima 311ks, vise mozete procitati ovde:
http://www.bud3.net/2015/10/emissions-test-nightmare-audi-a4/
Ono sto mogu iz prve ruke da kazem, Audi ide mnoooooogo dobro :)
-
Auuuu lep je, sredjen extra a i dobra ergela se krije ispod haube svaka cas [emoji106] [emoji482] [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7]
Poslato sa SMART-TV uz pomoc Tapatalk-a