VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: rasa1 Jul 10, 2011, 07:44:09 posle podne
-
ovako ... Nov sam clan i prvi put postavljam temu ... :D Vozim Passat-a B3 18.Imam jedan problem kada radi klima.Dize temperaturu.Podigne je do 110 C . Da li je to normano ? Hvala Unapred :D
-
Proveri da li ti pali ventilator kada ukljucis klimu/
-
radi
-
Proveri dali je uopste vreo motor ili to samo zabada kazaljka.
-
Moze da zeza kompresor, ako nema dovoljno ulja ili ako je mali ili preveliki pritisak u sistemu.
-
radna temperatura je normalna dok ne upalim klimu. mali ventilator se okrece sporo
-
Manji treba da radi brzo kad se ukljuci klima.
Mada preporucio bih ti da dobro opreses crevom kondenzator, bar jedno 15ak minuta tusiranja, jer tu ima svega posle 15 godina koriscenja.
Mada javice ti se i neko strucniji.
-
Proveri da li ti radi brza brzina ventilatora kada radi motor bez klime. Mozda ti je crkao termoprekidac ili neki kontakt na reostatu za brzine nije dobar.
A koji mali ventilator, mislis na onaj u kabini ili napred na hladnjaku?
-
napred na hladnjaku
-
ocisti hladnjak i zameni ventilator ;)
-
hvala,probacu to
-
Ako ti radi jedan ventilator mora da radi i drugi jer su povezani kaisem. Ja sam na golfu imao taj probem sa grejanjem i resio sam ga pranjem hladnjaka. Moras da popustis hladnjake i da operes izmedju njih. neces verovati koliko ima prljavstine izmedju
-
nisu povezani kaisem,niti iz malog hladnjaka nema nikakvih kablova za struju
-
i ja imam takav ako se moze nazvali problem...bez klime kada radi cim digne malo vise od 90 stepeni oko 95 da kazem pali ventilator i spusta brzo...a pod klimom dize na 100 ili 110 i spusta na 90 ali sporo i bruji nesto ispod haube kada radi klima (kompresor najverovatnije)...sta mi je ciniti...prao sam prosle godine hladnjak i to veoma dobro ga je majstor oprao
-
Proveri da li imas ulja u kompresoru a i ako priisak nije odgovarjuci hoce i tad da lupa.
-
imao isti problem na istom passatu, narocito uz brdo sam imao enormne temperature,,,, razlog, smijesan, ali rjesiv.....
naime, hladjenje hladnjaka se vrsi usmjeravanjem vazduha koje ide ispod auta ka hladnjaku, hladnjaci su "zatvoreni" plastikom o koju se odbija vazduh odozdo i opet vraca nazad, i na taj nacin "cirkulise"
ako su rebra na donjoj karabolci koja usmjeravaju vazduh ostecena "slucaj kod 98% passata - ja ih i nemam bicedobro" , imaces jos vise problema,,,,
ja sam problem pregrijavanja rijesio tako sto sam rastavio sve naprjed i dosao do hladnjaka, a zatim malo prepravio nosace za hladnjak klime tako da sam razmakao medjusobno hladnjake i napravio vise prostora izmedju njih,,,,, sa ovim i rucno improvizovanim usmjerivacem vazduha, moja radna tempratura pri normalnoj voznji od 60km/h sa upaljenom klimom iznosi 80C
bez usmjerivaca vazduha temperatura je oko 90C, ali je uz brdo mnogo veca (oko 100C) nego sa usmjerivacem (varira 80-90C stalno)
Pri vecim brzinama (oko 90km/h) sa klimom i usmjerivacem temperatura motora po kazaljci mi iznosi, vjerovali ili ne, ispod 70C ;)
-
kako da proverim dali ima ulja u kompresoru
-
To nemanja treba da proveri, tebi ne lupa kompresor.
-
dali je moguce da nazovi mali ventilator tera sila od velikog.slikao sam ali neznam da posaljem dok mi ne dodje klinac
-
a radi li veliki kada se ukljuci klima?
-
radi
-
imao isti problem na istom passatu, narocito uz brdo sam imao enormne temperature,,,, razlog, smijesan, ali rjesiv.....
naime, hladjenje hladnjaka se vrsi usmjeravanjem vazduha koje ide ispod auta ka hladnjaku, hladnjaci su "zatvoreni" plastikom o koju se odbija vazduh odozdo i opet vraca nazad, i na taj nacin "cirkulise"
ako su rebra na donjoj karabolci koja usmjeravaju vazduh ostecena "slucaj kod 98% passata - ja ih i nemam bicedobro" , imaces jos vise problema,,,,
ja sam problem pregrijavanja rijesio tako sto sam rastavio sve naprjed i dosao do hladnjaka, a zatim malo prepravio nosace za hladnjak klime tako da sam razmakao medjusobno hladnjake i napravio vise prostora izmedju njih,,,,, sa ovim i rucno improvizovanim usmjerivacem vazduha, moja radna tempratura pri normalnoj voznji od 60km/h sa upaljenom klimom iznosi 80C
bez usmjerivaca vazduha temperatura je oko 90C, ali je uz brdo mnogo veca (oko 100C) nego sa usmjerivacem (varira 80-90C stalno)
Pri vecim brzinama (oko 90km/h) sa klimom i usmjerivacem temperatura motora po kazaljci mi iznosi, vjerovali ili ne, ispod 70C ;)
Sinko mislim da je radna temperatura auta 90 stepeni, vozio ti auto-putem ili sa upaljenom ili ugasenom klimom ;)
-
nista,ostaje mi da skinem hladnjak i ocistim ga
-
pa to ti za pocetak negine :rolleyes:
-
imao isti problem na istom passatu, narocito uz brdo sam imao enormne temperature,,,, razlog, smijesan, ali rjesiv.....
naime, hladjenje hladnjaka se vrsi usmjeravanjem vazduha koje ide ispod auta ka hladnjaku, hladnjaci su "zatvoreni" plastikom o koju se odbija vazduh odozdo i opet vraca nazad, i na taj nacin "cirkulise"
ako su rebra na donjoj karabolci koja usmjeravaju vazduh ostecena "slucaj kod 98% passata - ja ih i nemam bicedobro" , imaces jos vise problema,,,,
ja sam problem pregrijavanja rijesio tako sto sam rastavio sve naprjed i dosao do hladnjaka, a zatim malo prepravio nosace za hladnjak klime tako da sam razmakao medjusobno hladnjake i napravio vise prostora izmedju njih,,,,, sa ovim i rucno improvizovanim usmjerivacem vazduha, moja radna tempratura pri normalnoj voznji od 60km/h sa upaljenom klimom iznosi 80C
bez usmjerivaca vazduha temperatura je oko 90C, ali je uz brdo mnogo veca (oko 100C) nego sa usmjerivacem (varira 80-90C stalno)
Pri vecim brzinama (oko 90km/h) sa klimom i usmjerivacem temperatura motora po kazaljci mi iznosi, vjerovali ili ne, ispod 70C ;)
Sinko mislim da je radna temperatura auta 90 stepeni, vozio ti auto-putem ili sa upaljenom ili ugasenom klimom ;)
ja nisam rekao kolika je radna temperatura auta, vec da kazaljka pokazuje ispod 70C bicedobro
malo pazljivije citaj, starac ;)
-
"moja radna tempratura pri normalnoj voznji od 60km/h sa upaljenom klimom iznosi 80C"
hehe... jel tako? :D
-
Kod mene konstantno pokazuje 90. I sa klimom i bez. I leti i zimi.
-
Moja radna temperatura na oba auta, sa klimom ili bez uvek je 90· sve ispod nije dobro i motor je podlozan povecanom habanju
-
a zasto se nae obrai rogiju mislim da mu on pomogne
-
e hvala djole puno..
-
Ja imam slican problem....
Danas sam ostavio auto (golf IV 1.9 TDI) nekih dobrih 20tak minuta da radi i sa upaljenom klimom. Prijatelj koji je htio da uzme nesto iz kola, pitao me zbog cega sam upalio grijanje (napolje je danas bilo oko 40C )... Kada sam usao u auto temperatura motora je otisla u crveno, upalila se crvena lampica za vodu zbog a klima je duvala vruc vazduh... Kada se nakon gasenja, auto oladio krenuo sam ka majstoru i temperatura je bila normalnih 90. Inace do danas nikada nije mrdnula ni lijevo ni desno od 90 vec se ukopa na sredini i ne mrda... sto je valjda idealno...
Na semaforima sam upalio klimu da vidim oce li raditi i temperatura je opet naglo pocela da raste... Posto nije bilo majstora, odvozio sam jedan krug, nekoliko km, bez klime, do drugog majstora. Temperatura se zbog ugasene klime opet vratila na 90. Kada smo upalili klimu, drugi ventilator pnaj manji (valjda od klime) se nije palio. Posto ujutro putujem u inostranstvo, vjerovatno cu morati bez klime a necu stici da odem kod elektricara.
Sta mislite da moze biti potencijalnga greska sa tim malim ventilatorom??
Unaprijed hvala!!!
-
moze da bude da je crko,i neskida temperaturu kompresoru od klime,a moze da bude i da je klima prepunjena,onda duva toplo-mlako ;)
radi kao obican ventilator.tj. vrti isti vazduh,topli