VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: markobg Jul 09, 2011, 01:40:16 posle podne
-
Imam golfa IV 99-o god. trosi vecu kolicinu ulja na 1000km i to sve zavisno od voznje i broja obrtaja. Cuo sam da motori do 2000 god. imaju tu gresku, pa me zanima ima li resenja ?
-
Marko, koliko je to mnogo i koliko je auto presao kilometara? I koje mu ulje sipas?
-
Presao je 150 000 km sipam mu polusintetiku, ali koju god sam mu sipao opet trosi i izbacuje plavi dim.
-
O kojoj se kolicini radi primerno na 1000 km.
-
Pa ume da potrosi i po pola litre na 1000 km sve u zavisnosti od voznje.
-
Tu ti negine otvaranje motora. Jedna od preventiva je, da se prilikom otvaranja motora pretrese glava. Promene vodjice i gumice na ventilima i poravna, ako treba. A ujedno kad se ona skine, moze se videti ima li anzeca na cilindrima. Nije mnogo velika kilometraza, samo znam da ti motori nisu bas na glasu. Od kada je auto kod tebe? Bojim se da ga je neko ranije przio muski !!!
-
Imaju cinimi se neku manu oko hidropodizaca ili nesto tako, nisam siguran 100%. Napisace vec neko ko ima vise iskustva sa tim motorom. Uglavnom znam, kad sam ja narucivao svog Pola 2002g, drugar u ovlascenom servisu mi NIJE DAO da narucim sa tim motorom, jer je imao neku manu fabricki. Zato sam i uzeo 1.4 TDI. Inace on je direktor prodaje u tom salonu.
-
E druze da znas kakav je auto bio kad sam ga uzeo. Spolja nalickan samo tako, a svecice su bile toliko dobre da nije mogao uz blagu uzbrdicu da se popne.Od kako je kod mene doveo sam ga donekle u red, ali eto ostao je taj problem.
-
Karike su problem, moras da otvaras motor
-
To i ja mislim.... cim ide plav dim na auspuh.
-
MOTOR TI JE VEĆ POŠO PREMA HIRURGA TROŠI ILI NA GUMICE VENTILA ILI NA KARIKE KOJA JE KOMPRESIJA PO KLIPU
-
A najpre i tamo i tamo, cim na 1000 km ode i do 500 ml !!!
-
250 000 - 300 000 km
-
Nisam merio kompresiju, ali ako se vec otvara motor onda cu morati svasta nesto da promenim :D
-
ma ti motori su mnogo nezni,samo moli Boga da ti nije i blok otisaotj,prostor gde idu klipovi,hoce i to kod njih dal je fabricka greska ili sta vec ne znam,al jedan moj drugar limar ima takvog,isto trsio ulje ,otvrio,zatekao groblje unutra boodala
-
Ma cuo sam da su mu hilzne od nekog cudnog materijala, ako se ne varam. Inace ide OK za tu snagu i ne trosi puno ;)
-
Druze najbolje da promenisa auto i da nemas taj problem uzmi si golfa 2 i sa 350000 motor ce ti trositi 300 grama na 10000km:))))))
-
covek treba da ide napred a ne nazad
-
Ja sam drugar imao taj isti problem i zamijenio gumice ventila koje su me ovde kod nas izasle 50 centi po komadu zamijenio bez skidanja glave i rijesio problem,ali opet provjeriti kompresiju pa ces znat kakvo je stanje ;)
-
Za mog brata filozofa @ milossssgti85 ....Imam ja i golfa II, ali ja bi da se vozim luksuznije bleh
@ Slobodan89 - Druze koji ti auto vozis ?
-
Marko, probaj da zamenis gumice kao sto sam to rekao i premeri kompresiju kod nekog boljeg majstora. mahac
-
Druze verujes ti meni da svaki majstor ima suprotno misljenje i svaki misli da je najpametniji sve me nesto gledaju bledo.Cak sam cuo price da ne dobijam nista s'tim sto cu da merim kompresiju, ako su mi otisle uljne karike zato sto su one ispod ''kompresione'' ona ide prva. blink
-
Cim ide plavi dim znaci provlaci gore u cilindar, cisto po logici !!! Zato ti to kazem. Ako neide plavi dim, onda je za razmatranje. Zato je najbolje da se skine glava i zamene gumice. A gumice samo ces dobiti, nista izgubiti. mahac
-
Pa svejedno moram menjati gumice nego moram da se raspitam dali moze na tim motorima bez skidanja glave, dali ima dovoljno mesta da ventil moze da izadje.
-
Mare to tacno neznam. Ali sa skinutom glavom, videces stanje cilindara... Razmisli.
-
Videcu da probam prvo sa gumicama bez skidanja glave, pa ako ne uspe tako moracu da menjam i karike.
-
Drugar imam trojku GTI i cetvorku ko kod tebe samo 1.6 driving
-
A ako su vodjice ventila otisle, nista te nespasava zamena samo gumica.... bicedobro
-
A sta da radim ipak se od necega mora poceti dal' to bile karike ili gumice.
Meni bi bilo najlakse da ga prodam, pa nek mu misli neko drugi od mene dosta
@Slobodan89 - Koje ti je godiste cetvorka i koliko je presla ?
-
boodala brate imao sam i ja muku sa golfom 1.4 i 1.6.to su najgori motori koji su ubaceni u cetvorku ja sam radio punu generalnu i izasla mi je oko hiljadarku,pripravi ti to ako mozes i sutni ga na vreme jer nije im samo motor mana u bukvalu su ta dva modela losija od ostalih !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ma nisam lud da spucam 1000e na njega, a vec sam dosta na gubitku nego ako mogu nesto da zakrpim malo i da ga uvaljam.
-
Cimaj bobana 68 , mislim da mu je ostao neki modifikator, gruni mu to i na jesen dolina suza ili ti bubanj potok
-
Imam jos par komada, mahac
-
koliko para modifikator ?
-
kao sto je i bio 2000 din boca od 120ml, 3000 din boca od 220 ml.
-
I koliko bi odprilike smanjio potrosnju ulja ?
-
Vise nego duplo
-
Ne kontam na sta konkretno utice modifikator i jel to kao aditiv ?
-
ФН125 Мултифункционални кондиционер метала 110 мл. Цена 2000 динара. Боца на 5 литара уља.
Смањује хабање трење површина, заправо побољшава поузданост и век трајања уређаја и механизама. Мулти-Концентрисано 100% синтетички производ.
-Компатибилни са свим врстама уља. Деjствуjе директно на метал у зони трења.
Реализуjе затворени трибохемиjски циклус, хабање-опоравак, смањење трења површина. Потискује ефекат водониковог хабања метала у зони трења.
-Успорава процес старења мазива. -Обезбеђује ефекат отпорности, чак и када се уље губи у случају цурења (укључујући и потпуног губитка) уља.
Није запаљив, није токсичан. Примена ФЕНОМ: аутомобили, камиони,код индустријских, пољопривредних, грађевинских машина и опрема пута, мотоцикли, санке, тестере,
Електрична опрема, оружје,код хидрауличних система,за лежајеве и клизне лежајеве, индустријске машине,мшине за обраду метала, итд.
ФЕНОМ може да се користи у готово свим областима где постоји пара трења, укључујући и обраду метала. Производња Русија
(http://img197.imageshack.us/img197/1134/27052011146.jpg)
-
Druze da te pitam jos nesto biggrin Npr. posle menjanja ulja, ako auto ne trosi puno da se mora dolivati do zamene jel ovaj modifikator treba opet posle da se sipa na novo ulje ?
-
Ne
-
Oki biggrin Moracu nesto da skontam posto bi inace da ga prodam, a trenutno stanje mi uopste ne ide u prilog.
-
Sipaj to i probaj , ionako ne mozes nista da izgubis, dovoljno da ti spreci dim da mozes da ga zavaljas pa nek se ako neko treci posle