VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: PICCOLO Jul 05, 2011, 10:57:53 posle podne
-
Interesuje me dali zna neko kako se pokazao taj motor?
Čije dizne ima?
I na šta da obratim pažnju pri kupovini?
-
Nije valjda da niko ništa ne zna o tom motoru,recite mi barem čije dizne nosi???
-
2.0 tdi je odlican motor, sto se tice motora neces imati nikakvih problema
ja vozim audija sa tim motorom i dusu mu vadim, mogu ti reci da je jako izdrzljiv
ne trosi ulje
treba obratiti paznju na plivajuci zamajac on cesto strada posl 200000 km, a moze i pre, zavisi od voznje
a za dizne nisam siguaran mislim da je to simensovo ubrizgavanje koje sada moze da se remontuje ali je skuplje i kvarljivije od bosch-ovog
-
(http://img8.imageshack.us/img8/5968/tabelatdib6.jpg)
-
plivajuci zamajac je otisao meni na golfu 5 2.0 dsg na 156 hiljada..i nije jeftin ali motor kao motor je odlican jos u kombinaciji sa automatikom wub cuo sam da ga mnogi pljuju sa manuelnim menjacem ali sa automatskim i ne bas...sve u svemu perverzija kako je izdrzljiv ;)
-
Siemens ubrizgavanje i EDC racunar... nije lose , ugradjuje se u Golf V 2.0 TDI GT-Sport
-
vw je upravo zbog problema sa pd sistemima simensovim presao ranijena na cr
nego je bilo planirano,a ne zbog eko normi i bla bla,pd je pao na 2.0 tdi-u,kada je siemens ikada uradio ista u auto
industriji da je valjalo,od 2.0 tdi pd najbolje se pokazao motor oznake bkd,mada i on ima problema al je ok,
potrosnja malo ulja se moze prezaliti ali x drugi stvari na tim motorima ne,
-
Ja sam vozio u mom Passatu B-6, takav motor. Za dve godine sam morao da menjam 2 puta po jednu (pumpa-diznu). Uzrok, samo losa nafta. Inace u samom pocetku kao nov auto je do prve zamane potrosio malo ulja. Posle toga nije. A vozio sam ga bas muski, zestoko. Pogotovu na relaciji Moskva-Stepojevac i obratno. Izvlacio sam ga na auto putu do 220 km/h, al vise nisam hteo. Mada je mogao jos. Inace sve u svemu je motor odlican.Za 2g. koliko sam vozio tog Passata, presao 85000 km. Jedino te 2 dizne sto sam menjao, drugo nista. Normalno, ulje i filtere...
-
a jedna dizna je kostala oko 800e
znaci 1600e za dve godine samo za dizne lollol lollol
-
Pa to je sa namerom i radjeno, jer nije logicno da vozis auto nove generacije na kom je sve idealno ;)
-
nije logicno sta,valjda se kupci privlace kvalitetom a ne kvarovima,ako vec trazis 2.0tdi
onda treba gledati da je bosch pd sistem ako moze ikako,da se vag nije zamlacivao
sa nekim svojim in house c.rail sistemom i da su odma presli sa vp na cr sistem svima bi bilo bolje,
pa mercedes i fiat rade cr od 97,a vag kasni 11 godina za njima,
-
Tako e clap
Znaci Mladjo ti tvrdis da CR TDI nevalja :huh: zato sto kasni 11 godina za FiJatovim JTD ( Jadan Taj Dizel) cool
I preporucujes da kupi fiJata il Mrecedesa blink
Moje iskustvo je da nemam zamerke na VW CR, motor je mnogo tisi od PD, radi i cuje se ko neki Pezo ili Fijat beMzinac, cak i tise biggrin . . .
Preporuka za CBAB ili CBBB, prilikom kupovine povedi nekog ko ima dijagnozu (VCDS ili slicnu) skeniraj i premeri pritiske radne, a ako mozes simuliraj mu sve komande uEngine managamentu . . .
mahac
-
mani se ti mladje... lollol lollol lollol lollol lollol djomla presao si igricu sa izjavom!
-
vw in house c.rail=pd,
VerteilerPumpe=vp
a cr valjda znas sta znaci
sad pimbe procitaj jos jednom sta sam napisao
pa se skontaj
a u ostalom malo proguglaj koliko je pezo prodao licenci za hdi
a koliko vag za tdi pa ce ti biti jasnije,i realno pezo je uvek korak i vise ispred
vaga u dizel motorima,uvek bio i sada je,buducnost cemo viditi,
citaj malo valjce ti
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_diesel_car
a svoj cinizam ostavi nekom drugom ko se lozi na to,ja ne,
da mercedesa definitivno,
-
Djomla, nije cinizam , vetj arogancija...
Vidi ´vako: Idi na auto pijac i uporedi cene 10 godina starih vag-ova i pezova bleh dva lava za jednog VW-a, pitam se zasto, pa posto si ti informisan i imas istoriju u malom prstu, otvori nam malo oci :rolleyes: A da napomenem da je pri kupovini novog auta, mala je razlika u ceni blink Bas je ovaj komplet narod nepismen i ne informisan dibidus bonk
Istorija nam kaze da su Vrancuzi poceli da prave kola kad su im Svabe poslale pleh za konzerve, proveri na wikipediji bleh
Neznam ja Jengleski ili vetj koji si jezik koristio ovde:vw in house c.rail=pd,
VerteilerPumpe=vp
Jer cika guglas kae : Verteilerpumpe - Encyclopedia
www.encyclo.co.uk/define/Verteilerpumpe - Cached
Verteilerpumpe - Meaning and definition. ... Wider definitions. One moment please... None of our dictionaries and encyclopedias contain Verteilerpumpe. ...
Te te lepo molim da nam prevedes, jer guglas nije u stanju da nadje, pa nam i pomeni gde si ti ovo iskopao i sta znaci. . .
Podseti nas koji je ono auto pobedjivao sa dizel motorom najpoznatiju Francusku trku :huh: PezoV, CitroJen, Renol, ma koji ono bi majku mu biggrin
Sto se tice prodaje licenci, banana republike uvek kupuju jeftin bunjak, primera radi Srbija = FiJat :angry: A Nisan je poceo da nosi renolove motore tek posto ga je renol kupiJo ...
Takodje vredi pomenuti onog francuza koji je smislio dizel motor, gosn Alfred Diesel ;)
Kom to francuzu FIA ne dozvoljava da udje u Formulu 1 sa dizel motorom?
Koi to DHI moze da predje 300K km sa promenama ulja ONLY? blink
Mrecedes je Nemac BTW osim ako wiki netvrdi drugacije boodala
Pa da se vratimo na temu:
Opet preporucujem CR motor
-
Kako pojedinci ne shvataju poentu ? blink Ako neko zna pricu o ''mercedesu 123'' zbog koga je fabrika umalo bankrotirala jer se taj auto bukvalno nije kvario, pa sad uglavnom mozda iz tog razloga svaki auto ima po neku manu.
-
Bitje da je ta prica o 123ci urbani mit, jer ni jedna fabrika automobila ne zivi od prodaje delova, vetj od prodaje automobila kompletnih ;)
-
Podseti nas koji je ono auto pobedjivao sa dizel motorom najpoznatiju Francusku trku :huh: PezoV, CitroJen, Renol, ma koji ono bi majku mu biggrin
Pa AUDI TDI pimbe, pezo je uvek iza bleh Prosle godine su se svi pezoi raspali (citaj popucali) mislim da ih je bilo 12 i ni jedan nije zavrsio
-
Ma nije mogutje ... To te neko slagao bre...
Mada ima neke logike (Srpske) lav (pezov) izgleda da je ko i lav pivo lollol beer Dok je taze i ladno onda je ok, cim obajati i izlapi nije vise ni za budale bicedobro
Da se vratimo na temu
BMP Malo sam se raspitao okolo za BMP motor, sve reci hvale (od taxista) samo da se pazi sta mu se sipa... Zaboravi na ulje iz friteze i sumnjivu naftu . . . Zbog friteze crkavaju dizne, nepopravljivo ;)
-
Heheheh....e jeste zanimljivi lollol Po vama je normalno da IV-i crkne plivajuci zamajac ili turbina posle 200 000 km i to nije jedan slucaj nego bgm poveci broj.
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_908_HDi_FAP
evo ko je pobjedio i koliko puta,a sad sa bavite fantazijama o vag-u
a snadji se nekako,google je veoma dobra stvar,sve je u sposobnost snalazenja,
do gugla nije,
http://www.forum-peugeot.com/images/Image/moteur-v12-hdi-01.jpg
ovako izgleda to sto se raspada a sto rastura,
a svabe (citaj vw)je napravio prvi dizel preko isuzua,tako da je teorema zavrsena,
p.s da budes arogantan moras biti neko,ovako si samo cinicni provokator
-
Mladene3103, jesi li vozio auto sa ovim motorom nekad?!?!?!
-
S obzirom da je mladjo vrancuz i slabo mu ide srpski, a na svapskom je forumu, bitje da je on cinicni provokator koji prodaje mooda za bubrege u temi u kojoj ga nista niko nije pitao i poceo je da mlati ko pi3da po samaru o nekim istorijama i fapovim motorima u pezovu i ostalim vrancuskim kantama, koje nisu mi pomena vredne, a da nije ni pomenuo srz teme.
Cenim da je pored cinika i tezak spamer . . .
BMP (VAG TDI) motor je tema, nista FAPovi, TAMovi, HDIji, isuzuJi i ostali bunjak . . .
BTW Audi (VAG) je prvi pobedio sa dizelom na lemanu, sarkozijevci su copycats biggrin
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_908_HDi_FAP
evo ko je pobjedio i koliko puta,a sad sa bavite fantazijama o vag-u
a snadji se nekako,google je veoma dobra stvar,sve je u sposobnost snalazenja,
do gugla nije,
http://www.forum-peugeot.com/images/Image/moteur-v12-hdi-01.jpg
ovako izgleda to sto se raspada a sto rastura,
a svabe (citaj vw)je napravio prvi dizel preko isuzua,tako da je teorema zavrsena,
p.s da budes arogantan moras biti neko,ovako si samo cinicni provokator
http://www.association-bmfia.net/forum-peugeot/copyright_image.gif
Not Found
The requested URL /forum-peugeot/copyright_image.gif was not found on this server.
Koji li ti gugl koristis?
-
a sta reci,koji sajam boodala
ahahahhaahah
-
Meni otisao zamajac posle 150000 boodala
-
Pa sve zavisi od stila voznje, a inace Srbija je extremna zemlja putevi su uzasni i gorivo nam je katastrofa.
-
Uh,oštra tematika se proširila... hvala vam svima.
-
Sve u svemu pica u ''Piccolu'' je OK xD biggrin
-
Auto je stigao.Trenutno na carini,sutra ga uzimam,highline i opravdava tu reč u potpunosti.U pitanju je naravno karavan,4motion,crna koža,velika navigacija,komande na volanu,grejači sedišta,digitalni webasto prešao 175000,i ubačen je pre 45000km nov motor i menjač imam kompletnu dokumentaciju da je sve rađeno u vw ovlašćenom servisu tako da se nadam da sam što se tiče dizni i zamajca miran barem nekih 120000km.
HVALA DRUGARI !!! driving
-
Slike pod HITNO, a ovde link za slike
mahac
-
wub
Cestitam...
Da se navozas....
beer
-
Nek je sa srećom novi Passat, dobar je to auto. BMP motor je prvi 2.0 TDI u Passat 3C ili B6 svejednono, ima jednu bregastu i 8 ventila, i nema Siemens dizne. Dakle nema problem sa diznama nikad, pre će umreti ceo motor nego dizne. Ono što je boljka ovih motora je podmazivanje. Naime, prve varijante su imale pogon ulje pumpe preko lanca. Na kilometražama preko 150000km dešavalo se (često) da se lanac istegli i uz oštećen zatezač, u jednom trenutku osteneš bez pritiska ulja. Naravno pali se crvena lampica, ali ljudi obično stanu, provere nivo ulja i piče dalje, dok ne rikne motor... Problem sa lancem može da se prepozna po karakterističnom zvuku kad je hladan, kao neko zveckanje u donjem delu motora, što reče neko ko da ima klikere u karteru...
Takođe, video sam više primeraka kod kojih su svirnuli zaptivači glave, onda troši dosta rashladne tečnosti kad se forsira, po gradu skoro ništa.
I naravno, ako se upali lampica za DPF, ne sme da se zanemari, već odmah u servis dok nije kasno. Zamena DPFa je predviđena na oko 180000km, ali mogu da pređu i više.
Uglavnom, nađi dobrog majstora koji će znati da neguje makinu...
-
Moj passat je isto BMP oznaka motora i do sada sam mu radio samo servis a sada ima 58.000km ali sada je poceo
kada se ugreje na radnu temperaturu kao neki put malo da podrhtava ali ne sad nesto narocito nego onako
tek da se oseti! E sad mogu da postavim pitanje nekom ako je imao slicnih problema da li je do filtera za gorivo
ili ne daj boze mozda do dizni!
-
moze biti vise faktora,mozda te zeza zamajac,a mozda konektori na diznama...treba ih pritegnuti.
nema sanse da ima veze sa filterom...
-
moze biti vise faktora,mozda te zeza zamajac,a mozda konektori na diznama...treba ih pritegnuti.
nema sanse da ima veze sa filterom...
moze da ima veze sa filterom i zavisi veoma od goriva koje sipas , ako sipas na primer na Euro Petrol pumpama desava se da hoce da podrhtava isto tako i na NIS ovim , sipaj na Mol pumpama gorivo ako imas u blizini ne bi trebalo da ima podrhtavanja, zavisi od kvaliteta goriva... ako je malo losiji kvalitet goriva hoce da bude i bucniji malo...
-
Pa ne znam moje neko licno misljenje bi bilo da je mozda filter posto nije menjan od kada
je auto kupljen a sada ima blizu 60.000km!
Na predhodnom sevisu nisu mi ni nudili zamenu a niti sam ja imao problema od letos kada
sam bio do Srbije na odmoru e tad je poceo malo da zeza i to se nije promenilo znaci podrhtavanja
su blaga jedva da se oseti ali onaj koji ga vozi duze vreme oseti razliku!
A to pritezanje konektora da li je jednostavno pitam s obzirom da nikad nisam ni skidao onu plastiku na
motoru tako da ne znam sta me ceka ako pocnem da se zezam sa tim stvarima!
-
ma kakav filter,odvezi na dijagnostiku najbolje,tj majstoru,
nemoj se sa tim igrati,imas takvo auto i da glumis majstora,nije to g2
mada mislim il dizne il zamajac al ko ce znati moze bit vise stvari
-
Pa iskreno da ti kazem nista ne diram do se ponasa ovako kako se ponasa ali ako ne daj boze
krene da zeza onda moram u vw i to je to!
Inace svakako imam zamenu ulja u kocnicama u februaru pa ako nista onda cemo tad da isproveravamo
i da uradim dijagnostiku!
-
Moj passat je isto BMP oznaka motora i do sada sam mu radio samo servis a sada ima 58.000km ali sada je poceo
kada se ugreje na radnu temperaturu kao neki put malo da podrhtava ali ne sad nesto narocito nego onako
tek da se oseti! E sad mogu da postavim pitanje nekom ako je imao slicnih problema da li je do filtera za gorivo
ili ne daj boze mozda do dizni!
90% 2.0 podrhtavaju i ja sam se tripovao u pocetku, nemoj da brines samo driving
-
Pa sad i ja vidim da im je to mozda da nazovemo mana jer sam video i na francuskom forumu bas prica jedan
lik pasat mu je bio glanc nov 350km i javio mu se isti problem pa se on uplasio da nije zamajac!
Zamajac kad ode on zeza non stop nema veze da li je auto vruc ili ladan i hoce isto malo da cima kad
kreces i kad saltas u nizu brzinu!
Tako da verovatno im je to neka mana ili propust koji ne skodi nicemu jednostavno ume da iritira jel kao
da te neko cima tj udara spolja i to se onda prenosi narocito na sedista!
-
Super auto samo malo vise mana he he..