VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: mladen_su Jul 02, 2011, 11:26:16 posle podne
-
Pozdrav svima, potrebna mi je pomoc, nov sam na forumu, pa nisam stigao da pregledam sve postove da li je neko vec pitao za ovako nesto. U pitanju je Golf 4 1.6 16v 2001.g. presao je oko 147500km, ima ugradjen LPG. Kada se zagreje (dostigne radnu temperaturu) pocinje za varira br.obraja na leru ( i do 150 o/min), a prilikom voznje zna da se ugasi prilikom kocenja. Isto se desava i na benzinu i na LPG-u. U InterCar-u (VW servis) su mi rekli da je EGR ventil, ocistili su ga, ali jos uvek isto radi. Pitanje je sta mi je ciniti? Negde sam procitao na forumu da se predlaze iskljuciti EGR ventil, ali tada su bili u pitanju TDI motori, da li to isto vazi i za benzince?
-
probaj
-
Da nije supalj servo? Kako koci? Jel tvrda pedala?
-
Koci dobro, sa tim nema problema. driving
-
Idi ti lepo na dijagnostiku negde, da nebi bezveze lomio glavu. Moze da bude mnogo toga, cim se desava isto i na benzinu i na plinu.Sumnjam da je do EGR-a.
-
potrebno ocistiti leptir gasa i ponovo ga kalibrisati
-
Vrlo moguce da je ovo sto VW-TECH kaze. Meni se slicno desavalo s tim sto se nije gasio pri kocenju vec kada stisnem kvacilo. Ocistio sam leptir gasa i vise ne gasi, samo sto jos uvek nisam isao na dijagnostiku posle toga, a trebalo bi...
-
nisam siguran ali nista te ne kosta da provjeris.crijevo sto ide sa kocionog serva na (ja mislim negdje prema izduvnoj grani) ide jedno debelo crijevo i pogledaj da nije probuseno jer to se meni isto desavalo na passatu dok sam ga imao mozda to nije ali eto probaj :rolleyes:
-
Hvala na savetima, bio je u proslu subotu kog majstora i ocistio je leptir ususnika, i tek posle 2-3 dana se normalizovao rad! clap Izgleda da je to bilo u pitanju, jos moraju da nasteluju mesavinu i onda bi trebalo da radi tip-top tapsac