VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Nelle Jun 29, 2011, 03:02:16 posle podne
-
Imam jedan, sada već veliki problem sa autom, Golf IV 2003god. 74kw. Ne razumem se u auto-mehaniku ali prošle godine, letos, kada sam vozio auto uzbrdo na Tari, primetio sam da u 3-ćoj brzini auto prima gas, čuje se normalan zvuk motora, obrtomer povećava dok auto ne ubrzava. Sada se taj problem manifestuje tako što auto i prilikom gradske vožnje, nakon nekih 30 minuta kada se motor zagreje, isto loše ubrzava, a prima normalno gas, motor reaguje na pedalu. Pre dve godine, kada bih tom jačinom stisnuo pedalu gasa, mislim da bi pojeo asfalt, a sada se ponaša kao matora kobila. Da li je u pitanju dotrajala lamela? Raspitivao sam se, navodno možda je otišao plivajući zamajac, ali mi to mogu reći tek kada ga otvore. Po nekim simptomima, koji ukazuju na zamajac, auto niti trese, niti kada se pali i gasi hoće da se zaljulja... Da li neko ima iskustva sa ovim simptomima???
Hvala!
-
To je lamela ili druk lager... ali to se menja u kompletu.
-
kubanac nema šanse da je lamela niti druk lager.brate kad pališ auto i kad ga gasiš u leru ako zatrese auto to je plivajući zamajac 100% posto to je problem i kod passata
B92 - Automobili - Komentari - Polovnjak: VW Golf IV - [ Translate this page ]
Golf IV svakako nije jeftin za održavanje, nudi manje mesta u putničkom .... tako sam cuo- originalni plivajuci zamajac kosta oko 800e! ...
http://www.polovniautomobili.com/oglas1243241/plivajuci_zamajac/
-
I ja se nadam da je samo lamela. Bio sam do onog Wagen servisa u Čarli Čaplina, set kvačila (Bog te pita koje marke) 13000 i za ruke mi traže 9000, nego nisam bio siguran da je do lamele, oni mi prosipaju priču, kao plivajući zamajac, kao pre to ode, a auto je prešao 204.000, zadnjih 45.000 mi vozili, uzeli ga sa 4 godine starosti i 160.000km, ne verujem da je lamela ikada ni menjana..
Reče mi neki lik da na Dorćolu, preko puta auto Bobana, ima neka radnja Sachs, kod njih je oko 16000 set kvačila, navodno je mnogo kvalitetniji?!
-
kubanac nema šanse da je lamela niti druk lager.brate kad pališ auto i kad ga gasiš u leru ako zatrese auto to je plivajući zamajac 100% posto to je problem i kod passata
B92 - Automobili - Komentari - Polovnjak: VW Golf IV - [ Translate this page ]
Golf IV svakako nije jeftin za održavanje, nudi manje mesta u putničkom .... tako sam cuo- originalni plivajuci zamajac kosta oko 800e! ...
http://www.polovniautomobili.com/oglas1243241/plivajuci_zamajac/
Znam druže, rekoše mi kao da hoće da cima kad pališ-gasiš itd, ali auto je skroz OK što se toga tiče, bez trešenja i cimanja radi..
-
Pa covek je napisao da ne trese..... da normalno radi, ali da nece da ubrzava kao ranije.
Edit: ako se ispostavi da je lamela, kada uzimas set kvacila, uzmi Sachs, jer je mnogo kvalitetniji... jeste skuplji, ali jbg. bar znas da nece da rikne posle dva meseca.
-
Pa covek je napisao da ne trese..... da normalno radi, ali da nece da ubrzava kao ranije.
Edit: ako se ispostavi da je lamela, kada uzimas set kvacila, uzmi Sachs, jer je mnogo kvalitetniji... jeste skuplji, ali jbg. bar znas da nece da rikne posle dva meseca.
Tako mi i reče jedan majstor ovde u Borči, kao ako auto nije za prodaju, uzmi taj Sachs! Hvala na savetu druže!!
-
dijagnostika,vidi maf
-
dijagnostika,vidi maf
Gde bih mogao odraditi tu dijagnostiku, a da je ok cena? Citao sam nesto o tom maf senzoru, neki lik je pisao o sličnim simptomima kao na mom autu i onda je zamenio taj Bošov maf sa nekim drugim, i kaže kako nije mogao da poveruje u razliku u vožnji...
-
hehehehehe,map senzor nema veze sa proklizavanjem,to je senzor apsolutnog pritiska u usisnoj grani... bleh set kvacila 101 % ,proveri to i sam.... povuci rucnu , ubaci u 3 brzinu ,daj gas i pokusaj da krenes,ako se auto ne ugasi onda si siguran da ti kliza lamela... zbog zamajca nece da proklizava,on ili se raspadne pa nece uopste ni da krene ili lupa kad mu das i pustis gas naglo ili trese pri polasku ili kao sto je vec rekao neko lupi ili zatrese pri paljenju i gasenju,tako da zbog zamajca ne moze da proklizava... blabla blabla blabla
-
hehehehehe,map senzor nema veze sa proklizavanjem,to je senzor apsolutnog pritiska u usisnoj grani... bleh set kvacila 101 % ,proveri to i sam.... povuci rucnu , ubaci u 3 brzinu ,daj gas i pokusaj da krenes,ako se auto ne ugasi onda si siguran da ti kliza lamela... zbog zamajca nece da proklizava,on ili se raspadne pa nece uopste ni da krene ili lupa kad mu das i pustis gas naglo ili trese pri polasku ili kao sto je vec rekao neko lupi ili zatrese pri paljenju i gasenju,tako da zbog zamajca ne moze da proklizava... blabla blabla blabla
HVALA na savetu! mahac probaću i to čim dodjem kući!
Čitao sam kao da bi valjalo i očistiti taj maf senzor, nekim sprejom za el. kontakte, kao mnogo bolje auto vuče..samo je zajebano, hoće da crkne ako se natopi ili ako se čisti onim wd-om itd... pu pu ne daj Bože, samo mi još i to treba na ovu krizu bonk
-
ma nema tu ciscenja,to uspe jednom u 10 slucajeva... biggrin
-
Možda je i bolje ne dirati.. Koliko može da košta taj Maf senzor? Danas sam informativno nazvao par radnji da pitam, niko nema u prodaji.. big_boss
-
od 4000 dinara pa na gore... biggrin
-
4000 + 1000 za pivo = 6000 beer hehehe
-
hehehehehe,map senzor nema veze sa proklizavanjem,to je senzor apsolutnog pritiska u usisnoj grani... bleh set kvacila 101 % ,proveri to i sam.... povuci rucnu , ubaci u 3 brzinu ,daj gas i pokusaj da krenes,ako se auto ne ugasi onda si siguran da ti kliza lamela... zbog zamajca nece da proklizava,on ili se raspadne pa nece uopste ni da krene ili lupa kad mu das i pustis gas naglo ili trese pri polasku ili kao sto je vec rekao neko lupi ili zatrese pri paljenju i gasenju,tako da zbog zamajca ne moze da proklizava... blabla blabla blabla
Ubacio u treću, povukao ručnu, dao gas i auto se ne gasi, prima gas, ne gasi se i ne trese.. badmood ipak je to lamela..
-
Ma lamela, ja glavu dam ako nije. Imas cep na gornjem delu dekla menjaca, skini i pogledaj debljinu feroda na lameli. Sve ce ti biti jasno odmah.
-
pa reko sam ti ja... biggrin sad zameni to sto pre da ne bi ostao negde u defektu... driving
-
Set kvačila SACHS = 12.400 dindži + 5000 za ruke i problem je rešen, mnogo bolje vuče, kvačilo mekano kao majčina topla reč clap mada.. čini mi se baš da opet ne vuče kao pre jedno 2 god. Da li očistiti dizne? Koliko je to para? big_boss
ps. reče majstor, plivajući zamajac mu je bio kao puška! sreća moja alealeee
-
mozda si se prosto "navikao" da vuce tako, pa ti nije vise fascinantno... mislim da imam isti "problem" clap
-
Onda kupite po jednog GTI-a i driving ;)
Navika, da predjes na neka jaca kola i da se izviljavas malo, isto ces se navici kako ubrzava i to je to.