VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: zen3dom Jun 25, 2011, 10:58:28 posle podne
-
Pozdrav, interesuje me kakav je ovaj motor, iskustva servisi i ostalo, i da li je moguca modifikacija usisa sa k-jetronica na DIGIFANT II izmjenom usisne, dizni, ECU-a kao i instalacije, protokomjera i razvodne kape?????
Takodje me interesuje kako se zove ovaj dio na slici ispod zaokruzen (znam da sluzi za regulisanje smjese ali me interesuje naziv)....
Unaprijed hvala
(http://img12.imageshack.us/img12/5765/dsc058291111.jpg)
-
veliko ti je cimanje da ga prepravljas.... inace motor je extra ako je sve ispravno i ako niko nije cackao jedino je mnogo mator....... to dole je toplotni regulator pritiska(varmlauf regler) sluzi za regulaciju pritiska goriva u zavisnosti od temperature (kada je motor hladan pritisak je nizi kako se greje pritisak raste...) veoma vazan deo......
-
da li radi njega motor moze "abnormalno" trositi??????
po nazivu bih rekao nesto kao automatski saug..::!!!!
-
moze da pravi problema sa potrosnjom....
-
Moj motor ima oznaku GX, ali nema ovo zaokruzeno... blink
-
pogledaj malo bolje :)
-
(http://img6.imageshack.us/img6/1806/photo0175wb.jpg) biggrin
-
kubanac, i ja sam izludjen s time, uz motor mi nije doslo, ali ima mjesto za njega na bloku dole kao i instalacija od procesora do tog dijela, tacnije dzek ostavljen bas za to......
auto abnormalno trosi, pa gledam da li ima sve dijelove prije nego ga odvezem na stelovanje jer je rastiman ocigledno,,,,
kad vec ima isti motor kubanac, da te pitam imas li unutar k-glave oprugu na ovom mjestu gdje se rupica vidi na slici, gore lijevo, ova manja kao rupica...
(http://img233.imageshack.us/img233/5825/21062011041.jpg)
-
Neznam stvarno, nisam rasturao.
Zna gile, on rasturao to X puta :D
-
ma burazeru jedan poznanik (mehanicar) rekao da valjda dodje tu neka opruga koja gura klapnu nazad i zatvara je, ali kod njega hvali ta opruga valjda i ne zatvara klapnu skroz do kraja, pa pokusavam ustanoviti je li do toga ili sta vec, sumnjao sam na ovaj dio sto sam oznacio ali eto ne mora nuzno znaciti da je do njega izgleda jer kod tebe nema, ali opet od kud dzek na instalaciji ostavljen, a instalacija je od istog motora......
luda kuca
-
kazite mi da li su vam k-glave crne ili su sive aluminijumske?
-
Kod mene je siva, vidi se gore na slici.
Ajde, kad je vec rec o tome... Koja je razlika izmedju crne i sive?
-
Jedna je mehanicka a druga elektronska. Koliko se secam iz neke teme ovde na forumu.
-
zen3dom ima crnu k glavu metalnu, samo na motorima sa crnim postoji onaj toplotni regulator, a kod kubanca je bela aluminijumska i nema taj toplotni regulator, mislim da je to veoma bitna razlika imao sam golfa i sa jednom i sa drugom k glavom
-
kod mene je jedino plastika crna, a glava..... boja metala biggrin
prva slika nije moja vec s neta, a evo slika mog motora, pa sad koja je glava procjenite, ja nisam strucnjak za to
(http://img861.imageshack.us/img861/1082/19032011168.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/861/19032011168.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
alu je glava, imas druksteler umesto varmlauf reglera........
-
hehehe, sve si mi rekao, hajd sad na nasem, treba ono sranje ili ne, ako ne sto onda ima djek na instalaciji,,,,,,
i postoji li ta neka vesela opruga unutar glave koja vraca klapnu nazad i kako izgleda, gdje je????
izvini na pegli, ali oko mehanike nisam bas trucnjak :rolleyes:
-
pa druksteler se nalazi na k-glavi sa strane... cekaj bre kako ima instalaciju?? tj kako izgleda dzek?
-
plavi dzek ima tacno pored razvodne kape, lik koji je ugradjivao motor kaze da je za to, za onaj regulator koji sam zaokruzio na prvoj slici.....
e sad da nije taj dzek od neceg drugog ne znam, uglavnom je isti kao ovaj sto ide na racvu vode gore samo plave boje, 2 zice