VW Klub

VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: HaD_BG Jun 16, 2011, 06:34:54 posle podne

Naslov: par pitanja mk1
Poruka od: HaD_BG Jun 16, 2011, 06:34:54 posle podne
ovo su usluzna pitanja za kolegu iz firme, posto nema net.
Ima 2 golfa mk1, dizela i 1,6 benzinca.
Sat sa obrtaljkom je prebacio iz benzinca u dizela i ne zna kako da poveze obrtaljku. Tj, na sta da je poveze. Pa ako neko misli da je to uopste moguce povezati, nek da neki savet.
A drugi problem ima sa benzincem, kad se zagreje pocne da se gasi. Kako stane, tako se ugasi. Ne znam da li se gasi ako u toku vozne izbaci iz brzine, ali pretpostavljam da se i tako gasi...
Naslov: Odg: par pitanja mk1
Poruka od: MACNE_GTI Jun 16, 2011, 07:16:23 posle podne
za obrtaje samo dovede implus sa bobine
Naslov: Odg: par pitanja mk1
Poruka od: branislav89 Jun 16, 2011, 07:33:18 posle podne
na obrtomeru koji ja imam(okrugao, stariji tip satova iz mk1), postoje ukupno tri kontakta. 2 su za napajanje, koje uzimas sa akumulatora a na preostali stavljas kao sto je macne_gti rekao, impuls sa bombine.


greska...

ako je dizel u pitanju, onda bi trebalo sa alternatora izvuce impuls...
Naslov: Odg: par pitanja mk1
Poruka od: HaD_BG Jun 16, 2011, 08:37:13 posle podne
jeste, ide na dizel. Da li ima neke veze sto je obrtaljka sa benzinca?
I u koji pin na dzeku treba da ide taj impuls sa alternatora?
Naslov: Odg: par pitanja mk1
Poruka od: Mihajlo Stankovic Jun 16, 2011, 08:39:15 posle podne
Dizel W izlaz sa alternatora. ne može od dizela na benzinca. (može ali mnogo teško....  boodala ) bolje nađi neki od MK2 lepši su a i ima ih više.
Naslov: Odg: par pitanja mk1
Poruka od: branislav89 Jun 16, 2011, 08:53:33 posle podne
pa u principu, ima veze. dizel manje vrti motor nego benzinac, ne znam koliko ce biti merodavno...

(http://img713.imageshack.us/img713/1592/72324086.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/713/72324086.jpg/)

evo ti slika

zeleni kontakti su za obrtomer. ne znam napamet kojim redom idu. zuti su za gorivo, a crveni za temperaturu, ili je obrnuto. njih nisam povezivao. kada budes proveravao koji je kontakt za bombinu, nemoj koristiti napon od akumulatora. meni je zakucao odma na maksimum, i moguce da sam nesto zeznuo...  probaj sa AA baterijama.
Naslov: Odg: par pitanja mk1
Poruka od: HaD_BG Jun 16, 2011, 09:10:52 posle podne
ok. Pokazacu mu sliku i preneti informacije, pa javljam sta je uradio. Hvala!

A neka ideja zasto se gasi benzinac? I to kad se zagreje. Je l' moguce da je karb prljav? Ili da se rastelovao?
Naslov: Odg: par pitanja mk1
Poruka od: branislav89 Jun 16, 2011, 09:17:28 posle podne
Ako nema elektronsko paljenje, ja bi posumnjao na platinu... Znam da sam se ja patio sa time... ;)
Naslov: Odg: par pitanja mk1
Poruka od: Mihajlo Stankovic Jun 16, 2011, 10:05:32 posle podne
Znam za te obrtaje i meriće ih tačno kada se prepravi ali ima mnogo posla i neisplati se. Skine se jedan deo u satu i ubaci trimer itd.  blabla
Naslov: Odg: par pitanja mk1
Poruka od: HaD_BG Jun 16, 2011, 10:42:50 posle podne
Auuu... Komplikacija:) I ja mu lepo kazem da nadje od dvojke dizela, ali on nece da slusha :)