VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: rikta Jun 13, 2011, 06:59:44 posle podne
-
Zdravo svima,
interesuje me da li je neko ugrađivao sequent plinski uređaj na golfa 16V sa k-glavom, motor je KR.
Čuo sam dosta loših iskustava sa običnim plinskim uređajima tipa povratne detonacije, problemi sa K-glavom, brljanje ler gasa itd.
Da li je sequent bolji po tom pitanju i kolika može da bude očekivana potrošnja, a koliko slabljenje snage kada se vozi na plin?
-
prepravi na elektronca i nabij sekvent ;)
-
moj drugar ima mecku 124 2.0 sa k glavom,zvao je rasica da pita za ugradnju sekventa,kaze moze ugradnja ali nema garancije na uredjaj i da ne dolazi kod njega na stelovanja zato sto taj motor nemozes da ustimas da radi lepo verovatno zbog k glave,zato ti je bolje prepravi na dizne kao kod mene i onda plindzu i neboli te glava ;)
-
Ja na mom golfu imam sekvent plin vec 9-10god,ima k-glavu i nikakvih problema nije bilo.
Potrosnja varira od 7-11 kada se gazi,a po gradu oko 8.5-9l.
-
ti si onda jedini za kojeg ja znam da mu plin i kglava rade normalno
-
Pa sve je moguce, ja znam da mu nista ne fali i radi najnormalnije, od kad je ugradjen plin,nikakvih problema nije bilo... Jedino je pustao ventil za plin i mesao je plin i benzin i to je sve. ;)
-
Ja na mom golfu imam sekvent plin vec 9-10god,ima k-glavu i nikakvih problema nije bilo.
Potrosnja varira od 7-11 kada se gazi,a po gradu oko 8.5-9l.
Ajde, molim te, slikaj motorni prostor da vidim kako izgleda sekvent na k-glavi.
Mislim da si nesto pomesao... Ili nemas sekvent, ili nemas k-glavu, jer je sekvent nemoguce staviti na k-glavu.
-
Pazi,ovo je nepotrebno,ja jesam 'klinac',to stoji,ali nisam mentol...
Ovde nije stvar o meni,vec covek pita za ugradnju... Tako da neka mu neko odgovori na pitanje. ;)
-
Nije ti niko rekao ni da si klinac ni da si mentol, samo me interesuje kako izgleda sekvent na k-glavi.
Sto se tice pitanja, na njega je odgovoreno u prvom postu:
prepravi na elektronca i nabij sekvent ;)
Ja do sad nisam ni cuo ni video da je neko stavio sekvent na k-glavu, pa sam te zato zamolio da stavis slike da bi videli kako to izgleda. Ako si pogresio (kao sto mislim da jesi), niko ti nece uzeti za zlo, a kamoli te nazivati mentolom. Nadam se da ni ti mene neces nazivati mentolom, ukoliko ja nisam u pravu.
-
beer
Nisam mislio nista lose,mozda je tako delovalo iz posta,a imam losa iskustva,pa zato...
Ja nisam kuci, slikacu u subotu. Nisam ni strucnjak za plin,ali svi kazu da obican plin ne moze na k-glavu.
-
Ma OK, sve je u redu beer
Koliko ja znam jedino obican plin moze na K-glavu, ali kao sto Wele kaze, jako tesko da radi normalno. Ja imam isto obican (venturi) plin sa lambda kontrolom, i svaki cas moram nesto da ga stelujem (sto smesu, sto kolicinu)
-
plin i k-glava jednostavno ne zele da saradjuju..drugar je na mecku stavio plin a ima k glavu i samo se zali
-
Video sam ja uzivo kod kubanca, ima k glavu ;) biggrin
I meni nije jasno kako mu radi dobro, cuo sam da je tesko, gotovo nemoguce nastelovati. Tj. moze da se nasteluje ili na plin, ili na benzin, ne moze da radi na oba dobro jer nema kako da se regulize protok vazduha... big_boss
-
Hvala svima na komentarima,
Kubanac baci sliku kad stignes i mene zanima. I ako moze info na pm. gde si ugradjivao, da ne bude reklama i off biggrin.
nikola_gti16v: pojasni malo za nas neuke na šta tačno misliš (promena dizni itd...?)
-
Koliko vidim, nigde dizne nisam spominjao, pa samim tim ne znam na sta tacno mislis.
U svakom slucaju, pokusacu da rezimiram ovo sto smo pricali uz nekoliko objasnjenja.
Dakle, imas dve solucije:
Prva je da stavis obican venturi plin koji ima plocu (mesac), koji se nalazi ispred leptira gasa i suzava ti usis sa nekih fi 70 (otprilike) na fi 30 (koliko je po mom misljenju idealno za golfa 16v-a). Samim tim protok vazduha je manji, a time i snaga.
Druga solucija je da prebacis na elektronca, dakle sa el. diznama, protokomerom i kompjuterom, pa ces samim tim moci da stavis sekvent. Naravno, sekvent ti nece suziti usis, pa samim tim i snaga motora ce ostati ista.
Ova druga solucija ti je, naravno, bolja ali i skuplja. Potreban ti je dobar majstor koji ce to umeti da uradi, ali posle toga vise neces imati nerviranje oko stelovanja plina svaki cas. Ja imam obican plin pa znam kako je.
U oba slucaja ces morati da prestelujes paljenje tako da na plinu radi kako valja, jer ces na plin u glavnom i voziti. To je zbog razlicite oktanske vrednosti plina i benzina. To paljenje moze da se desi da je dobro i na benzin, ali isto tako moze da se desi da ti na benzin stekcu ventili uzbrdo.
Nadam se da nisam bio previse opsiran, i da sam uspeo da koliko-toliko objasnim.
-
To za promenu sistema ubrizgavanja sto su rekli je najbolja kombinacija! Ja ima na svom passatu digifran i sekvent pilin, radi bez ikakvih problema!Mislim da jedino od G60 mozes da stavis na 16v zbog snage! Imam ja na prodaju sve za prebacivanje na g60 ubrizgavanje
-
A zasto sekvent kad moze i obican ovaj koji je 300 eura jeftiniji :) Ja sam na Golf 3 GTI 16V imao taj obican i to je radilo super.
-
Ja koliko znam sad nije tolika razlika u ceni big_boss
-
Mene cudi otkud sekvent pre 10god i koliko je kostao tad?
-
evo slike od Kubanca posto on nije u mogucnosti da je postavi...
(http://img6.imageshack.us/img6/1806/photo0175wb.jpg)
-
Dakle, koliko mi se cini, ovo je obican plin. Slika je losija pa se slabo vidi, ali deluje mi da je pod brojem 1 mesac, a pod brojem dva ona guma za povratnu detonaciju.
S' obzirom da ima mesac a ne dizne, to je obican plin.
(http://s2.postimage.org/elv68c303/photo0175wb.jpg) (http://www.postimage.org/)
upload pngpng (http://www.postimage.org/)
-
Sekvent ima svoj kompjutercic koji radi u sprezi sa kompjuterom auta, koji ovaj auto ne znam da li ima.
-
Verovatno ima kompjuter, ali se kod golfa on nalazi u pozarnom prostoru, tako da ne moze da se vidi na ovoj slici. Ja imam cak dva lollol, i sa vozacke i sa suvozacke strane po jedan, ali opet ne bi mogao sekvent zbog k-glave.
-
Pod 2 je neka klapna... Pojma nemam za sta,a 1 je samo guma valjda.
Voleo bih da cujem sta gedora kaze, da ne nagadjamo bezveze.
-
Obican,ne nagadjajte!1000%
-
kubanac na slici je najobicniji seljacki plin koji nema ni s od sekventa
-
Ali zato radi na k glavi! :rolleyes: biggrin
-
Nema veze... Sad sam bar siguran staje da ne slusam vise price to ti je ovo, ono..... bonk biggrin
-
Hvala svima na komentarima i pomoci, sad polako pa na realizaciju.
-
Slikaj i pisi!
-
Ali zato radi na k glavi! :rolleyes: biggrin
Radi, al kako... probao sam 4-5 Gti kr na plin, pa ono je smešno, mislim da Golf trojka 1.6 ide bolje
-
Mislim da nisi u pravu. Ja imam pl-a na obican plin, i dobijam trojku 2.0 8v za duzinu, dve... zavisi ko vozi. Samo zavisi kako je ustelovan auto.
-
Obican plin ne stavljaj tj sam put dolaska plina od isparivaca do dizni je predug i postoji velika verovatnoca od detonacije zbog lose struje,mesanja plina i benzina i lose smese.Moras imati perfektan rad na benzinu ako imas k-glavu da bi ugradio obican plin a sequent ugradi samo ako ti majstor daje garanciju na njega tj da neces imati detonacije bar 3 godine sve ispod toga je bacanje para i i imaces muke sa daljim radom svog golfica.pozz
-
Cokalija,pises mnogo a malo se razumes!
-
Sta sve covek nece procitati ovde.... Ja sam ljubitelj vw golfa i vozim dvojke vec 6godina, tako da ni ja nikada nisam cuo, a niti video da je neko
scvent uredjaj stavio na fabricki motor 1.8 16V, obican da, ali ima problema ili sa gorivom ili sa plinom, tako da se jednog moras odreci.
-
Za sada sam odložio ugradnju plina :huh:, prvo da sredim sve što treba na motoru pa ćemo posle plin.
Hvala svima na komentarima i pomoći, javljam kako se razvija situacija.