VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: Gagi Jun 12, 2011, 03:42:09 posle podne
-
nisam hteo da otvaram novu temu, posto vec ima jedna ista, pisao sam tamo,ali niko nista nije odgovorio... aj ovako... imam problem sa klimom na mom autu...
na leru mi pali i gasi kompresor,naravno tako je i u kabini duva hladno toplo,intervali su oko 2 minuta,mozda nekad i kraci... u voznji klima radi normalno,na onoj dijagnostici za klimatrinic mi prijavljuje 318 sto sam izvukao da je "Air Conditioner Pressure Switch" ili "klima prekidac pritiska",punio sam klimu,mislio da je ispustila,mislim logicno je cim nema pritisak na prekidacu,posle toga isto,samo sto sada kad hladi,hladi da se smrznes... pitanje:jel imao neko iskustva sa istim problemom,moje misljenje je za sad da je crko taj prekidac,mislim ja sam ipak auto-mehanicar,nisam klima majstor???
P.S ne desava se stalno,nekada radi normalno sve...
P.S.S biggrin ako nekome smeta ova ista tema,neka je slobodno brise...
-
Tražeći nešto za svoj auto i klimu nailazio sam na dosta stranih foruma da ljudi imaju takve simptome. Vrtelo se oko toga da ne rade ventilatori hladnjaka na prvoj brzini, a trebali bi na njoj da rade sve vreme dok je klima uključena. Crkne ili otpornik na samim ventilatorima ili relej koji njima upravlja. A problem se ne oseća u vožnji jer strujanje vazduha stigne dovoljno da ohladi šta treba.
-
ebe te hladjene kompresora,tj ventilator sto kaze golub,dok ga vozis klima ti radi normalno jer ima strujanje vazduha i skida temperaturu kompresoru i isparivacu a cim stanes ventilator verovatno stane ili ne vrti kako treba i nemoze da skine temperaturu kompresora,zbog cega se on na leru pregrava,opali zastitu i stalno pali i gasi9,tj vergla a ne radi,cim krenes da vozis i ubrza on proradi,pogledaj ventilator ;)
-
da , ali on ima visko (nabijao bi mi temperaturu motora)... to mi je ne logicno... i zasto mi je prijavio onda senzor pritiska (preostat) ??? blink blink
-
e ebem li ga sad,ovako mozemo samo da nagadjamo,to sto ti prijavljije senzor pritiska moze da bude
da nema dobro hladjenje kompresor,tj skidanje temperature pa se pregreje i ugasi kompresor
moze da bude da je klima prepunjena,ili da je negde instalacija zacepljena ili da kazem(nalivena|) pa ima slabiji protok gasa sto dovodi do veceg opterecenja kompresora
pa jel ti radi ventilator kad upalis auto na leru,i upalis klimu,onaj veliki desno?
-
da , ali on ima visko (nabijao bi mi temperaturu motora)... to mi je ne logicno... i zasto mi je prijavio onda senzor pritiska (preostat) ??? blink blink
visko ti je za hladjenje glavnog hladnjaka, hladnjak klime ima poseban ventilator
-
pa to mu ja uporno pricam,onaj desno ventilator na hladnjaku,kad gledas iz kabine napred sa desne strane,upali ga i vidi dal se okrece,tj. upali klimu
-
ma i jedan i drugi hlade oba hladnjaka,samo se ovaj na elektricni motor pali po potrebi i sto je najgore malo pre sam gledao radi i on ,posle 2 minuta upaljene klime kad je auto na suncu... nego sad kad sam napunio klimu,desilo mi se jednom i to odmah posle punjenja ,ja resetovao gresku i do sad vec par dana radi sve normalno,a to je ono sto me najvise nervira,jel ne znam jel dobro ili nije...
-
Acco ti si genije,otisla biksna na ventilatoru... nego elektricar mi trazi da mi zameni cetkice i tu biksnu 50e... mnogo mi to nesto?
-
mnogo brate, imas nov za 40E mozda i manje, doduse topran , ali evo kod mene topran sljaka vec 3 godine i to sam uzeo glavni za hladjene motora tako da vrti stalno
-
cekaj shvexoman,uzeo si visko ? meni treba onaj elektro-motor... ako je nov 40e uzecu ga odma... biggrin samo mi je to nesto sad jeftino za nov... hehehehhe jel si ti siguran u to ?
-
P.S. Hvala i Golubu i svima ovde koji su odgovorili na moj problem... cheers
-
ma ne bre visko za A3 sam uzeo elektricni i evo ga radi vec 3 god svaki dan, veruj mi da nije vise od 40-50e, bila je vec jedna tema skoro, neki lik iz NS isto kupiotopran i to bas za passat
-
Acco ti si genije,otisla biksna na ventilatoru... nego elektricar mi trazi da mi zameni cetkice i tu biksnu 50e... mnogo mi to nesto?
hehe,bitno da si nasao problem beer
ja sam prosle godine zamenio kod mene nov,topran mislim i platio sam ga 4500din,sljaka odlicno
inace nemozes da nadjes kod nas nigde kvalitetne cetkice,pitanje je koliko ce trajati,nemogu da budu kao te orginal-prve, kazem ti iz iskustva
-
pa i nije skupo ako ti sve to skida, ima tu posla
ako te ne mrzi mozes i to sam da uradis
kupis bixnu i cetkice i zamenis ne mozes da sjebes nista
-
ma sta ima da skida,ima jedan sraf odsrafis,zakrenes onaj venac i izvuces ga na gore... jedino mora kabal da se cvika,da ne bi proovlacio skroz tamo levo do abs-a... ali opet bre,novo je novo... rekao sam nikad vise polovno... crklo mi bilo crevo turbine(ona brza spojka se pojela),kupio sam polovno crevo i samo sto sam ga stavio puklo... polovno platio 30e,a novo mi kao bilo skupo 65e,pa me na kraju izaslo 95... tako da mislim da je opet bolje da kupim taj nov... nego Acco,jel dobijes samo motor ili ide sa sve propelerom?
P.S izgleda da taj "topran" pravi sve zivo... i ramena,visko , pumpe za vodu...
a ne znam da li ste culi za onog gospodinova sto pravi cetkice za sve zivo... uzimao sam od njega par puta za usisivac... biggrin
-
dobijas kompletan ventilator,sa sve propelerom i kablom sa dzekom biggrin
samo skines tvoj stari i namontiras ovaj novi,sve je sklopljeno vec,mislim na ventilator
ja sam uzeo topran i radi ko blesav,novo je novo
50 e je mnogo za taj motor s obzirom da su cetkice 200-300din, a i nisu nikakvog kvaiteta,jedno vreme sam uzimao preko wurta i bile su ok,ali posle katastrofa
-
kupio sam "topran",3200 kinti... biggrin clap
Acco,kad je klima na "LO" ,znaci ispod 18,jel treba ventilator da radi non-stop?
inace sad ladi je8e mame... biggrin hvata mi se inje na soferci... biggrin
-
Gde si uzeo ventilator?
-
kupio sam "topran",3200 kinti... biggrin clap
Acco,kad je klima na "LO" ,znaci ispod 18,jel treba ventilator da radi non-stop?
inace sad ladi je8e mame... biggrin hvata mi se inje na soferci... biggrin
kad je na lo radi dok ne postigne tu temperaturu,to je oko 18 stepeni,malo nesto ispod 18
inace da bi postigla tu temperaturu trebace joj da radi minimum nekoliko sati bez prestanka,a i nije prijatno da radi i gruva do te temperature,najbolje je da se stavi na 23-24 stepena,to je najbolja temperatura,eventualno 22,onda ce se ona sama kad postigne tu temperaturu ugasiti i cim se temperatura podigne iznad zadate onda se samo opet upali i nastavi da hladi dok ne postigne zadatu temperaturu,ukratko receno-da odrzava zadatu temperaturu
-
uzeo sam u "Vag autu",tu imam 10-15% popusta na delove...
toooo Accooo biggrin heheheeheh
ako ti nesto zatreba baki tu sam... biggrin
mozda ces mi trebati u ponedeljak,montiram neki kompresor klime na hladnjacu(iveco dally),pa mogu cak i da te preporucim za punjenje ako hoces?
-
hehe,hvala tebra ali imam toliko posla preko glave da ni sam neznam gde cu,jbg jaka i ugledna firma i najbitnije dobri majstori biggrin
radio bi ja privatno kod kuce ali nemam vremena,mozda nekad ako budem mogao
u svakom slucaju hvala beer
bitno je da smo resili problem kod tvoje limuzine sa celavim gumama lollol :))))))))
-
reci mi acco,imao sam punta nekog na servisu... da ne duzim,lik mi napunio klimu sa nekim freonom,svetlo plava boca,posle 1000 km puklo crevo toj zeni,ja zamenio crevo,ponovo zvao tog lika on kao da sipa i kompresor nije hteo da uvuce freon,naravno izvakumirao je sistem... skinuo sam kompresor , otvorio ga,izlomio je lopatice sve unutra... sad kad sam zvao neke servisere,rekli su mi da je taj lik sjebao stvar jel nije sipao neko ulje i boju zajedno sa freonom i zbog toga je zaribao kompresor i da,kao nije sipao freon za klime za kola... jel postoji neki poseban freon za kola... aj pisi ako te ne mrzi... pozz
P.S u mog passata je taj isti lik sipao 100-200 grama tog istog freona... jel treba da brinem?????????????
-
to je freon R12,on se koristi za frizidere i zamrzivace,
a za automobile najcesce R134A, mada neki koriste i R12 ali to slabo,retko koji,uglavnom stariji modeli,kad otvoris haubu na tvom autu sa leve strane dole u cosku imas nalepnicu i videces da pise R134A,freon za klimu
ako ti sljaka nemoj da brines,R12 i R134A su uglavnom isti freoni,samo sto ovaj drugi ima jednu komponentu u sastavu vise,nista ne bi trebalo da mu bude,ako je do sada radila ok
a toj zeni sto je riknuo kompresor moze da bude mnogo razloga,moguce je i to sto kazu ti serviseri
-
hvala ti,vec sam planirao da idem da menjam freon,mada je on samo dosuo,kada nije htela da radi na leru,posto sam mislio da mu fali... sad stvarno hladi ubija,skoro nisam seo u neki auto da tako hladi... bio je samo jedan Audi A4 2002 god koji je tukao tako kao moj sad... sta da ti pricam kad sam danas na suncu cekao nekog lika i postalo mi je zima u kolima... blink hvala ti jos jednom na informacijama... ;)
-
beer