VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Golf 2 / Jetta / Rallye / Country => Temu započeo: PEDJA_COACH Jun 15, 2008, 06:01:18 posle podne
-
E pa ovako, kao
-
Ajd po drugi put...
Mozda ti je ukljucio ventilator a on nije lepo usrafljen za hladnjak ili rotor nije u osi pa trese i time stvara buku.
-
U sedistu ti je verovatno pukla sajlica od rucice do polugice.
Mozes da nadjes polovnu od drugog auta ili da nastavis tvoju cokoladnom buksnom ako je pukla na pogodnom mestu, ali moras rasklopiti naslon sedista da bi to uradio.
Sto se tice zadnje daske preporucujem ti da napravis od mediapana i presvuces itisonom ili kozom, tako ces umati stabilnu podlogu ako budes resio da montiras zvucnike elipse i sl.
Sto se tice pozicije isproveravaj dali su ispravne sijalice i jesu li ispravni svi osiguraci.
Unutrasnje osvetljenje mozes lako sam da popravis, potrazi po forumu ima postova, a mozes i da menjas boju ako zelis konsultuj se sa DANDY-em
Nije ti se cuo hladnjak nego ventilator hladnjaka i to je normalno osim ako se necuje nesto preterano mnogo.
Pozdrav i pisi sta si radio.
-
pogledaj da ti se ventilator nije pomerio,jel se mom drugu pomera cim cimne auto,tj slajfuje pa zna da struze i da udara u lim
-
Kao prvo dobrodosao u klup VW !!! :D
E sad, ta zadnja daska da kosta 20e nema shanse. Ukoliko imas malo para, Rade sa ovog foruma prodaje( ako jos nije prodao) zadnju dasku presvucenu sa rupama za elipse i plavim osvetljenje, pa mozes da ga kontaktirash ako si zainteresovan.
Moj ti je savet da prvo sredish motor. Iskreno, ako je zreo za generalnu, ja bi pre stavio drugi motor, nego da popravljam taj jer je taj motor mnooooogo trom za golfa. Mozes da uzmes motor od stranca( s obzirom da vise nema br. motora u saobracajnoj, sve je legalno) benzinac 1.6 ima za 150e da se nadje.
Ventilator bi mogao da proverish samo da li pali na vereme i gasi se na vreme. Znaci nakon voznje, parkiras auto i ne gasish ga. Otvori haubu, i posmatraj temperaturu vode. Kad predje malo preko pola, tj. na 93 stepeni C, trebalo bi da ti ventilator proradi i ugasi se kad ohladi vodu na 87C- malo levo od sredine na pokazivacu temperature.
Pozicija ti je mozda samo pregorela sijalica, kupi na buvljaku diode, imas lepe bele, samo proveri prvo kakvo ti je grlo posto ima 2 tipa.
A sto se tice osvetljenja table, mogu sve da ti objasnim, posto sam to sam radio na mojim kolima ;)
Toliko od mene! :D poz
-
Hoho pre svega, hvala vam puno drugari, stvarno mi je jako milo zbog ovakve dobrodo
-
Kao sto rece Kosta iz hladnjaka ne moze nista da se cuje. Ventilator je taj koji pravi buku. Kad ti se sledeci put bude cula buka otvori haubu i pogledaj da li ventilator radi.
Sto se motora tice u pravu je Madison. Tvoj motor da uradis ima de te kosta vise nego da kupis neki drugi, i to da uzmes neki od 1600ccm ili 1800 ccm, jer je 1300ccm mnogo slab za golfa.
-
Ma samo polako, zato smo i mi ovde, da pomazemo drugima. Sto se tice table, i ja sam se u pocetku plasio da nesto ne zajebem, ali onda sam video da tu i nema bas bog-zna-sta da se sjebe Ako se odlucis nesto da radis objasnicu ti sve.
Pokazivac temperature jeste ta kazaljka sto se nalazi gore u instrument tabli, izmedju 2 cajgera-brzinometra i obrtometra(odnosno kod tebe verovatno sata). Znaci na njoj nemas nista obelezeno, ali da znas da je na pola 90 stepeni C. Nije ti se cuo ventilator dok si vozio jer nije imalo potrebe- motor se sam hladio zbog strujanja vazduha.
Za zadnji brisac moze biti mnogo stvari, od samog prekidaca, releja, ili ti se motor pokvario, mada ja sumnjam da je to u pitanju. Ukoliko nosih auto kod elektricara zbog toga, OBAVEZNO mu kazi da pregleda da se nije zica prekinula onde izmedju vratiju gepeka i karoserije- tu prolaze kablovi kroz onu gumu i skoro UVEK TU puknu!!!
I jedan savet, nikad se ne priblizavaj ljudima previse, osobito ne na uzbrdici jer se vecini auto vrati nazad dok puste kvacilo,a i bas zbog toga sto ti se desilo, jer ako dodje policija UVEK je kriv onaj ko je pozadi
-
E pa evo da vas obavestim
-
Jeli a gde ti je taj majstor
-
motori 1.6 za po 25e , moraju da budu u takvom stanju da kad svih 6 zajedno sastavis jedan solidno radi
Sto se tice instrument table, imas po internetu bas dosta objashnjenja, samo malo googlaj. Jbg nemam usb kabl, uslikao bih ti kako je kod mene, i vrlo lako bi to mogao da odradis sam. Kazi mi, je l' ti ne radi nijedna sijalica u osvetljenju table? Tj. skroz je mracno?
Nemoj slucajno da uzimas dasku za 30, kontaktiraj Radeta kao sto sam ti rekao, mozda se dogovorite.
-
ja se izvinjavam 125 evra je u pitanju, ne bi bilo relano ba
-
pa 125e i jeste realna cena za taj motor, a recimo nekog stranca mozes da nadjes za 150e, 1.6 sa sve menjacem. Pa ta daska kao da je od zlata, to moze da ti napravi svaki strugar jos bolje, samo da uzme mere, i lepo presvuces nekim materijalom, i dobices extra policu
-
nemoj da te cudi za tu dasku-na BP isto traze 20e i nema sanse da ti spusti cenu,isto tako i lajsnu na vozacevim vratima cene 10e i od cenkanja nista-a pazi sve ostale lajsne u kompletu prodaju za 10e a tu na vozacevim vratima posebno valjaju,jbg. moze im se.a to sto kazes da neznas mnogo oko kola--polako naucices,sredi motor a za ostalo nemoj bas da trcis kod majstora-resice se,evo ja posle 2 god tek sad sredio centralnu na 5.vratima-bitno je da resis motor i da ti ne trosi bas toliko ko sto kazes a onda se nadje kesha i za maskice i ostale forice