VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: twister76 Jun 08, 2011, 04:15:27 posle podne
-
ovako ljudi.razumem se malo više oko mehanike jer sam vozač po profesiji ali sam malo tanji sa turbo punjačima ili te turbine!
ono što neznam ili nisam radio ne petljam bleh bleh bleh
ovako:juče sam skidao creva od turbine da vidim jel piša ulje(nisam imao sta da radim)jer mi auto trosi do 1l ulja na 10000km
pre dizelke sam imao isto venta al benzinca tako da nisam imao tih problema.
-kad sam poskidao sva creva nisu bila puna ulja kao sto ima slučaja već onako malo zamazana(nema da se cedi ulje)
-turbina radi dobro,al ima mali luft(u osovini kad povučem vrlo malo,al malo više kad uvatim krilca i pomeram gore dole(ili levo desno)
-krilca i telo turbine koliko sam video nisu oštećena
Šta sad da se radi?Da remontujem ili da teram ovako dok ne počne da pravi zajebanciju???
I pitanje oko intercooler-a
Jel mogu dodatno da ubacim intercooler(fabrički od tog motora ili neki drugi),mislim da ne bi trebalo da mu škodi jer koliko znam hladan vazduh je mnogo bolji od vrelog
POZZ
-
ne diraj nista nenormalno malo ti trosi uje boodala
-
predpostavljam da trosi litar na 10000 a ne na 100000. To nije uopste puno meni je trosio isto toliko, a kad je poceo da trosi litar na 1500km e onda sam se zapitao i skinuo cevi od usisa sve puo ulja i turbina skroz zamazana onda sam nasao drugu polovnu za jeftine pare i stavio nju.
a sto se tice intercoolera naravno da je bolje da ga imas, nece nikako da skodi
-
clap clap 1l na 10000km u pravu si
-
turbina ne bi smela da ima luft , ako ima lufta onda ti tu trosi ulje, ja bih remontovao pre nego kupio polovnu , jer remontovana je skoro kao nova , dizeli moraju da potrose malo ulja, ali ne bi smeo da potrosi vise od 200-300 grama ulja... 1 L je mnogo... ako ti ne smeta da ti trosi auto ulje onda ga vozi jos tako , ja bih licno remontovao turbinu ;)
-
1L na 10000 km je nista pogotovo za turbo auto, jeste remontovana ko nova ali ja nesto ne verujem nasim majstorima sto se tice servisa turba. Jer par drugara je vracalo turbine na onovno servisiranje jer im je i dalje trosila ulje. ja sam sebi uzeo plovnu jer mi je covek garantovao a i nije bila skupa 120 eura pogotovo sto je moja vodeno hladjena.
-
voziću još ovako pa videćemo posle šta i kako.komšija imao golf2 1.6td i njemu trošio isto oko 1l na svaki servis ,tako vozio kaže 7-8 godina dok nije počeo da ga zeza zimi da teško pali,al tad već povećao potrošnju ulja na 1l na 600-700km tapsac tapsac tapsac
-
ne trosi ti turbina ulje nego motor. to sto ima luft kad je mrdas sa dva prsta nema nikakve veze. skkini iber crijevo sa usisa i vozi par dana bez njega i vidices da vise nece biti ulja u crijevima turbine ;)
-
Raspitaj se dobro pre ugradnje interkulera pošto ni pumpe na TD i TDI nisu iste. Nisam siguran ali mislim da i previše vazduha može da zeza.
Što se tiče potrošnje ulja, mani se ćorava posla i ne diraj ništa. Troši ti 100ml na 1000km, toliko ulja može i da ispari, pogotovo kada se već razredi. 99,9% posto je tačno što Gedora kaže, turbina povlači uljna isparenja kroz iber beer
-
ok.teram ovako kako je.da treba sigurno bi ga švabe stavili big_boss
-
evo ja da javim.prošao od servisa 5000km i auto potrosio 2,5l ulja angry2
danas sam skinuo creva od turbine(ponovo masna al ne mnogo)al kad stavim belu krpu natopi se na turiranje uljem wub wub wub
bem li ga.auto pali na prvu,vrlo malo dimi na šipku šta da se radi
-
uradi motor
-
lako cu motor da uradim,al prvo da vidim mozda je turbina pa da ne pucam pare na motor
-
kako bi znali ovako na daljinski? ti si majstor pa nemozes da utvrdis a ne neko odavde ko nije ni vidio tvoj auto?
-
nisam mehanicar(vozac sam 15 god)al vozio sam uvek benzince,tako da sa dizelima(jos koji su turbo)nemam neka iskustva.jedino sto znam da ako pali dobro ima kompresiju clap clap clap
-
kako da ne clap clap
-
nadjen problem za potrosnju ulja clap clap clap
turbina radi al piška ulje,motor relativno dobar.kompresija nije merena jer majstor(drugar) kaze da nema potrebe.
gde da se nadje dobra polovna(ne mnogo skupa)jer nisam nesto da repariram ovu staru
-
Ipak se vrati na benzinac, manje glavobolje. clap