VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: vladapp Jun 08, 2011, 12:21:16 pre podne
-
U pitanju je Golf 88god. 1.8 66kw monopoint. Auto odlicno radi na plin a problemi na benzinu su sledeci: ponekad kad je hladan izbacuje crn dim a i kasnije kad se zagreje na jace stiskanje gasa. Vrlo cesto lose radi na leru, ugasi se ponekad, ili nece da vuce, 2500 obrtaja ne moze da postigne ili ne prima gas uopste. Auto sam skoro kupio od druga i radio je bez greske. Prelezali smo decje bolesti tj po savetu sveznajucih majstora promenjene su svecice, kablovi, davac temperature, step motor, dizna itd i posto je to bunar a problem se ne resava paznja je usmerena na ecu.Zapazanja do sada: prilikom ocitavanja gresaka uvek ima neke druge greske u memoriji tipa sonda, senzor vazduha itd a sve je to ispravno. Skidanjem kleme problem se resava na dan dva i opet isto. Iako ima greske ne pali mi check lampicu ( a znam da radi jer se pali na plin ponekad) Pritisak pumpe je ok, struja je ok predpostavljam jer odlicno radi na plin. Sumnjamo na komp ali prilikom zamene drugim za koji lik kaze da je sa auta koji je radio bez greske, opet isto.Zna li neko u cemu moze biti problem?
Slike cu uskoro da postavim, auto je bele boje i malo neugledan ali resice se estetika kad se resi mehanika biggrin
-
Jesi li stelovao paljenje?
-
Jesam, sve je kako treba bonk
-
Da ne zeza plinski ventil pa mesa sa benzinom?
-
Ne, provereno. Posto sam isprobao treci kompjuter moze mala pomoc da ne nabavljam i cetvrti bonk Moj komp ima broj 0 280 000 701 a ja sam stavio sa brojem 0 280 000 716. Po katalogu sam nasao da je isao na dvojke i pasate sa 1.8 RP oznake motora (i moj nosi tu oznaku) ali samo sa automatskim menjacem. Sa njim i na benzin i na plin ler gas hladnog motora je oko 500-600 i povecava se kako se greje a simptomi iz prvog posta nestaju. Da li je takav rad zbog neodgovarajuceg ecu-a?
-
Da ne vuce tebi negde fals vazduh, jesi li proverio?
-
Imas venturi ,a treba lcs?
-
ja sam IMAP isti problem.
Com prebacim na benzin, Golf 2 se pocne gusiti, gasiti i sl.
Zezalo me to nekih par meseci i svasta sam
promenio, ali bezuspesno.
Jednom prilikom odem do ortaka, a tamo njegov zet majstor (inace covek radi u servisu za ugradnju plina).
Slucajno dodjemo do price o mom autu i ja mu se pozalim da je golf ok, ali me zeza nesto u poslednje vreme.
Ustao je istog trena i zatrazio da ga pogleda. Za 5 min mi je nasao kvar, a jos 15 mu je trebalo da mi namesti.
Promenio mi je elektroventil za plin.
KAZE DA TAJ VENTIL NIJE ZATVARAO DOTOK PLINA PRILIKOM PREBACIVANJA NA BENZIN.
Mesao je plin i benzin, pravilo se prezasicenje i to ga je ubijalo.
-
Probaj ispustiti sve gorivo iz rezervara (ocisti rez.) i naspi novo gorivo....
Pretpostavljam da stalno vozis na plin i imas malo goriva u rez.
Ono je samo po sebi loseg kvaliteta jos kad se mucka i mesa sa talogom sa dna......
-
Cim izbacuje crni dim na auspuhu, smesa je prezasicenja nema lepo sagorevanje sto ga i gusi. U svakom slucaju ovo sto je napisao @BagiSA, nije na odmet uraditi. I proveri dizne.
-
Na tom autu kod ugradnje gasa treba uraditi reset memorije koji kod tebe,po simptomima koje si naveo, nije uradjen i tu je problem.ECU na tvom autu veoma brzo "pobrljavi" od voznje na gas,tj. od podataka koje lambda salje u ECU i on veoma brzo bitno promeni parametre ubrizgavanja goriva.Nakon skidanja i vracanja kleme on je ponovo u fabrickom parametrima i zato posle toga kratko vreme radi bez problema.Ozbiljan gasadzija to odradi za 10-15 minuta.Proveri i taj plin kako je nastelovan.
-
Na tom autu kod ugradnje gasa treba uraditi reset memorije koji kod tebe,po simptomima koje si naveo, nije uradjen i tu je problem.ECU na tvom autu veoma brzo "pobrljavi" od voznje na gas,tj. od podataka koje lambda salje u ECU i on veoma brzo bitno promeni parametre ubrizgavanja goriva.Nakon skidanja i vracanja kleme on je ponovo u fabrickom parametrima i zato posle toga kratko vreme radi bez problema.Ozbiljan gasadzija to odradi za 10-15 minuta.Proveri i taj plin kako je nastelovan.
+1,pa rekoh ja to,lcs (lambda control system)
-
Na tom autu kod ugradnje gasa treba uraditi reset memorije koji kod tebe,po simptomima koje si naveo, nije uradjen i tu je problem.ECU na tvom autu veoma brzo "pobrljavi" od voznje na gas,tj. od podataka koje lambda salje u ECU i on veoma brzo bitno promeni parametre ubrizgavanja goriva.Nakon skidanja i vracanja kleme on je ponovo u fabrickom parametrima i zato posle toga kratko vreme radi bez problema.Ozbiljan gasadzija to odradi za 10-15 minuta.Proveri i taj plin kako je nastelovan.
+1,pa rekoh ja to,lcs (lambda control system)
Na tom autu kod ugradnje gasa treba uraditi reset memorije koji kod tebe,po simptomima koje si naveo, nije uradjen i tu je problem.ECU na tvom autu veoma brzo "pobrljavi" od voznje na gas,tj. od podataka koje lambda salje u ECU i on veoma brzo bitno promeni parametre ubrizgavanja goriva.Nakon skidanja i vracanja kleme on je ponovo u fabrickom parametrima i zato posle toga kratko vreme radi bez problema.Ozbiljan gasadzija to odradi za 10-15 minuta.Proveri i taj plin kako je nastelovan.
+1,pa rekoh ja to,lcs (lambda control system)
Mozda se nismo razumeli!LCS je nesto vise elektronike kojom se nadogradjuje venturi.U osnovi je to i dalje venturi sa "kontrolisanom" kolicinom gasa.Ono sto sam napisao u proslom postu se radi i kada ima i kada nema LCS-a!
-
Ja nemam LCS. Problem resen ugradnjom releja za reset kompjutera kao sto je GT3 rekao alealeee