VW Klub
Audi - Forum => AUDI tehnički kutak => Temu započeo: boogy Jun 04, 2011, 04:35:28 posle podne
-
Poslednjih mesec dana skoro svako jutro prilikom paljenja se redovno prekrstim... biggrin
Salim se...naime, auto zavergla, upali iz drugog, treceg pokusaja, naglo digne obrtaje, a
zatim ih obori (umesto da radi neko vreme na 1200) krene da se davi. Uz lagan gas se
ustali i kasnije je sve OK. Na dijagnostici ne pokazuje nista?! Pretpostavljam da je dovod
goriva (benzina) u pitanju, tj. klapna (koja je btw ciscena, al nista...), ali bih voleo da
cujem i vasa iskustva. Hvala...
-
motoric ler gasa,ili nneki od senzora temperature
-
dzaba si cistio klapnu nema ona s tim nista. dosta stvari moze uticati na nepravilan hladan start koje dijagnostika nemoze ocitati
-
Zamenio sam i senzor temperature (kako kazu "termodavac") i opet je isto...
A i nesto kontam da su senzori izbacio bi mi greske, pre ce biti da taj step
motorcic za leptir *****ava. Ne znam dal samo on moze da se menja ili mora
komplet s leptirom...
Gedora slazem se s tobom da moze biti svasta, ali idem na to da eliminisem jedno
po jedno, pogotovo sto mi svaki majstor prica drugu pricu... bicedobro
-
neznam ko ti je sta pricao i neulazim nikad u tu tematiku. 1,8 da bi radio kako treba i hladan i vruc mora biti 101 posto ispravan i podesen kako treba. znaci dobre 4 bobine, svjecice.... itd itd i na kraju kad se sve ustima rezultati moraju biti zadovoljavajuci. neisplati se da kupujes jedno po jedno i popravljas mozda neki banalan kvar sistemom eliminacije.
puno srece u radu beer
-
Hvala, a i trebace mi vala, jer:
- bobine su sve proverene
- svecice sam menjao jos pre godinu dana
- dizne ciscene pre dve nedelje
Cak sam pomisljao da nije i glupi filter goriva...kad ono naravno NIJE :rolleyes:
-
jesi li ti autoelektricar?
-
Nisam, sto?
Ako mislis na proveravanje bobina, naravno da nisam ja to radio nego elektricar.
-
treba ti jedan dobar koji poznaje struju na vw i audi. nemoj sam nista da cackas ili slucajno da odvajas neke konektore za vrijeme rada motora
-
Ja bio kod coveka u Zemun polju za koga kazu da je jedan od najboljih za VW i OOOO.
Ne bih da ispada da ga kudim, dvaput mi je gledao auto...
-
i?
-
Prvi put mi je rekao da mi je otisla jedna bobina na trecem cilindru, jer sam mu se zalio da mi
zastuca na kratko na 3000-4000 obrtaja. To je zamenjeno, ostale tri su bile dobre. Kacio na
dijagnostiku, i posle toga kako on to bese rece promenio mod za rezim rada motora i stvarno
malo bolje (mirnije) radi, ali problem s paljenjem je tu i dalje. Drugi put slicna prica, al ne mogu
bas svega da se setim sta mi je pricao. Verujem da je uradio sta je mogao...
-
jebiga brate
-
To i ja sebi kazem svaki put kad treba da upalim auto... biggrin
Ne kazu dzabe:
A -ako
U -upali
D -dobro
I -ide
Hvala u svakom slucaju...
-
Taj nemiran rad na prvo paljenje imam i ja i milioni drugi sa 1.8T motorom. Citao sam foruma koliko hoces i rezultat je da niko ne zna u cemu je problem.
Navode se svecice, bobine, MAF, akumulator, dizne, senzor temperature, vlaga u diznama, lose gorivo... ali jos nisam video da je neko konkretno nasao uzrok.
-
jedan kratak period mene je zezalo paljenje
il upali normalno....il me zeza par minuta pa normalno upali
i uz to problem oko variranja obrtaja na leru
senzor temperatre sam zamenio i
majstor je zamenio senzor radilice od tad nemam problema
e sad to je neko moje iskustvo...nisam majstor jbg
-
izivni a koji je model u pitanju ,posto nigde ne pise
-
audi 3 20v turbo