VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Duledudule Maj 29, 2008, 10:04:31 pre podne
-
Radi se o Golfu 1.6 D, ujutru kada je hladan pali na pola klju
-
Dimi li? Ide li dobro?
Mozda samo treba paljenje malo podesiti. Moze da bude i pumpa.
-
moze da bude i da je motor los ili mozda samo dihtung glave.....
ako je kompresija losa i kad je motor zagrejan tesko pali !!!
meni losa kompresija zimus pali ko lud, a sad prvo paljenje ok, posle jako tesko...
pumpa proverena zimus i dobra je....
-
Moja dijagnoza: relativno los motor koji pali dobro uz pomoc grejaca
Reshenje: POdesiti da se grejaci pale na kratko i kad postigne radnu temperaturu, bilo je reci o tome
-
Golf ide odlicno, ne dimi.
Zanimljivo je sto se tesko paljenje kada je zagrejan ne desava uvek. Nekad upali na pola kljuca i kad je vruc, ne mislim na ponovno verglanje cim se ugasi motor.
To me najvise zbunjuje.
-
Moja dijagnoza: relativno los motor koji pali dobro uz pomoc grejaca
Reshenje: POdesiti da se grejaci pale na kratko i kad postigne radnu temperaturu, bilo je reci o tome
Ako je los motor, grejaci ne igraju nikakvu ulogu. Tesko ce da pali sa ili bez grejaca.
Videcu kad izmerim kompresiju, presao je 317 000 km. Uz jedno osvezavanje motora pre 10 000 km.
-
OK ako ti tako kazes. Motor od 300 000+ km uz osvezavanje prelazi 10 000-20 000.
-
ja ti predlazem da krenes od merenja kompresije
da vidis na cemu si.... ponavljam, to meni lici na los motor i kad je vruc nece da sastavi...
moje misljenje: nece ti pomoci puno grejaci.
ali ako Rade kaze tako, probaj ....
-
tvoj problem sam ja imao na jednom golfu,kad je hladan pali kao zvrk a kada je fruc jedva,ispostavilo se da je kompresija bila katastrofa losa,nazalost,ako je los motor to ti je prilika da ubacis 1.9td,cijena om se krece oko 400e,i mislim da je bolje to nego generalka:)
-
Meni po simptomima izgleda kao da je pukla glava. Kada se zagreje pukotine se prosire i gubi kompresiju.
Izmeri kompresiju i kad je hladan i kad je vruc.
Ako ima razlike skini glavu i odnesi na ispitivanje.
Ako budes skinuo glavu obavezno proveri kakvo je stanje sa cilindrima.
-
Meni lici na radilicu u bosh pumpi, kada je hladna sve je ok, a kad se zagreje onda brljavi
-
obavezno javi sta si uradio i koji je bio kvar jer imam drugara koji ima slican problem sa caletovim autom pa me zanima ucemu je problem.unapred zahvalan
-
Nisam se javljao jer sam probao paljenje 10-tak dana. Po majstorovoj preporuci prvo sto sam uradio je remont anlasera. Kada su skinuli anlaser, jedva su ga rasturili, naime anlaser je remontovan ranije ko zna kada. Kada su ga otvorili (neka) plastika kruznog oblika je pukla i "pojela" se bas dobro, biksna u menjacu nije ni postojala, biksne u anlaseru su bile u katastrofalnom stanju, automat takodje, cetkice takodje.... Nakon novih cetkica, biksni, novog automata anlaser vrti kao "lud" a auto pali kako treba. Proteklih desetak dana sam ga testirao, i rezultati pokazuju da je problem bio do anlasera. Probao sam paljenje u svim mogucim situacijama u kojim asam ranije imao problema. Rezultati su fantasticni, pali svaki put, kao kad pali prvi put na hladno sa upaljenim grejacima, sa upaljenim grejacima i bez njih, kada je motor "mlak", "vruc", "vreo".....
Hvala svima koji su pokusali da mi pomognu savetima i sugestijama.....
Pozdrav....
-
E posle tolike polemike,te motor los,te glava pukla,mora generalna...aaaaa motor napolje!!!!
Kad ono anlaser!!! Samo ja mislim da ti nisi dobro objasnio problem! Jer ako je anlaser bio u tako losem stanju to je moralo da vrti jako lose i da se cuju neki zvuci iz anlasera... jer kada plastika planetarca pukne i biksna u menjacu se pojede to je prakticno mrtav anlaser... ili radi ali uz dosta buke i krljanja.
-
Prijatelju sta da t kazem, ipak je to Golf.....
-
E sad si se opravdao
-
Promjeni dolazna i odlazna crijeva od filtera do pumpe pa stavi providna, da bi mogo da vidis jeli ima baloncica u crijevima tj jeli vuce vazduh. Ako auto dobro ide u voznji i ne dimi onda nema potrebe da mjeris kompresiju! Isti slucaj je i meni bio, na filteru nafte tj na plasticnom djelu onaj na vrhu dje su priključci za povratno crijevo vuko je vazduh pa sam moro da kupim to malo sranje koje je skoro 10e! DOBRO PROVJERI JELI VUCE VAZDUH!
-
Promjeni dolazna i odlazna crijeva od filtera do pumpe pa stavi providna, da bi mogo da vidis jeli ima baloncica u crijevima tj jeli vuce vazduh. Ako auto dobro ide u voznji i ne dimi onda nema potrebe da mjeris kompresiju! Isti slucaj je i meni bio, na filteru nafte tj na plasticnom djelu onaj na vrhu dje su priključci za povratno crijevo vuko je vazduh pa sam moro da kupim to malo sranje koje je skoro 10e! DOBRO PROVJERI JELI VUCE VAZDUH!
Nema sta da proverava,resio je problem...procitaj malo,ima par postova iznad