VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: saha Maj 26, 2011, 09:18:56 pre podne
-
Rec je o golfu mk4 1.6 sr 99' pri naglom davanju gasa sa nizeg broja obrtaja prvo se javlja odredjena vremenska pauza u primanju gasa a kad krene reakcija motora ,dolazi do tolikog trzanja motora da nekad moram auto odvojiti na kvacilu da bi to prestalo, gore pomenuti problem se javlja samo u rasponu do 2000 obrtaja iznad toga je ok i normalno radi.Da dodam da sam primeti kada turiram motor i poklapam gas na leru simulacija kick down efekta u leru da se cuje nekada pucanje slicno eksplozijama ili detonacijama ako se to moze tako nazvati.
-
Pozzz drugar,nisi napisao da li imas ugradjen plin.Hoce detonacije da se javljaju ako ti nisu kablovi dobri
-
Nemam ugradjen plin, a detonacije su retka pojava, to sam primetio kod kretanja uzbrdo iz mesta par puta .
To trzanje je stalno prisutno hoce vrat da mi slomi al samo do 20000 obrtaja auto je kod mene od nekih 20.000 sadima 160.000
-
Jesi mu mozda menjao zupcasti skoro? Moze biti ubrizgavanje. Treba da ides kod majstora obavezno. Jel ga sam odrzavas?
-
Odrzavam kod dobrog majstora, u gradu vazi za najboljeg nisam menjao zupcasti od velikog servisa pitam da neko nije imao istih problema jer sam vec zbog toga menjao blablabobinu i isto ,pa ne bih da me setaju ,sad setnja mnogo kosta ,a majstori kao da nisu nesto zabrinuti ili ja paranoisem
-
Ja bih ti posavetovao dijagnoztiku da uradis motora. Bas zbog toga da se nebi setao i menjao jadno po jedno bez potrebe.
-
prvo dijagnostika, a ako ona ne rijesi skini i ocisti usisnu granu, moguce da se nakupilo necistoca pa zeza,,,, takodje i protokomjer malo ocisti
-
Ok krecem po vasim preporukama i javljam sta biva
-
Pogledaj i regulator pritiska goriva ;) na jaci gas u nize obrtaje oce i da zapuca pozadi a?
-
Prvo proveri kablove! -kod mene je otisao dihtung dekla i naliva mi ulje na jednu svecicu, to mi je zeznulo kabal i isto se ponasa ko tvoj
ako ides kod majstora, dobro vidi kod kakvog majstora ides
meni su nabrajali
-bobina
-regulator pritiska goriva
-zacepljene dizne
-los pritisak pumpe za gorivo
-. . .
ako krenes da slusas majstorcine bacices pare ko ja, a problem ce ti resiti neko sasvim deseti
-
Kod mene je bio regulator a isti simptomi wacko
-
kablove moze sam lako da proveri, pa posle nek ide dalje ako nisu oni u pitanju
-
Hvala vam na svim savetima i izdvojenom vremenu, glavni razlog sto vas gnjavim ovim problemom pre odlaska kod majstora, je to sto majstori izgleda svo svoje umece cuvaju za onu situaciju kad auto stane, a i primetio saam da na forumu ima mnogo konkretnijih forum majstora koji su znatno vise od pomoci
Naucite me kako da proverim kablove i ako moze okvirne cene kablova i regulatora pritiska gasa da znam da trgujem s majstorima jos jednom hvala vam.
P.S Dobrim majstorima sve najbolje od srca
-
Ja kad sam kupovao za 1.6 16v kablove, bili su neki Britanski za 2000 i neki Nemacki za 4000...
-
upalis auto i skidas jedan po jedan kabal
ako se rad motora menja kadal je dobar, a ako ne onda nije
mozes i da naprskas WD na kablove, ako su losi sigurno ces osetiti da bolje radi/ide ako ih naprskas
(za to imas poseban sprej, ali tebi treba samo za proveru, a wd verovatno vec imas)
regulator pritiska goriva, sto su mi majstori prvo rekli da kupim sam platio 3400din-IT pise weber na njemu,
a original je bio 8600din
-
aj da neotvaram novu temu i meni se isto ovo desava kao i kolegi 1.6 16v ali na plinu dok na benzinu ne ali do 1500 obrtaja skinute su svecice ociscene bile su dobre kako majstor kaze kupljeni novi beru kablovi stari nisu pravili varnice ali me je pukla struja kad sam jedan pipnuo pa sam kupio druge i bilo je mozda 20km bolje al sad vec ista stvar samo se redje pojavljuje pa sta bi moglo biti jos u pitanju a da kacen na komp i nista nepokazuje
-
Evo i ja moram da se nadovežem sa prethodnicima. Kod mene je sljedeći slučaj: Pri konstantnom gasu ( nebitna brzina) oko 2000 okretaja, počinje da cima, vidi se kako ručica mjenjača ide naprijed nazad pri tom cimanju. Stvar je u tome što se to ne dešava uvijek. Ponekad me izluđuje i zna da bude skoro svaka vožnja po manje od minut cimanja gdje imam osjećaj da gubi 20-30% snage, a nekad ništa i tada na vrh gasa vuče kao lud. Potpuno bez nekog rezona mu se dešavaju te reakcije. Jednostavno više ne znam što da mislim. Najrađe bih ga prodao, ali pošto nemam bolje rješenje ostaje mi da vidim kako to da popravim. Radi se o AZD motoru 1,6 16v 2001.
-
A da promenite malo filter goriva?
-
meni se desava na gasu na benzinu ide ko metak
-
A da promenite malo filter goriva?
Promijenjen filter goriva, filter vazduha, mali servis prije 1000km završen. Očišćen EGR ventil, jedna bobina zamijenjena, svjećice nove. Glava i ventili sređeni tako da je kompresija u 4 cilindra potpuno ista. Dizne oprane. Ne znam što više nisam radio, zato je moje čuđenje veće.
-
Da se nadovežem da ne otvaram novu temu.
Sad imam drugi problem. Ujutro se pali bez problema, tek pošto pređem par stotina metara i stanem na raskrsnicu onda počne da gubi gas i da se guši. To se ne događa u toku dana ni jednom.
VW Golf MK4 1.6 16v AZD, 2001, malfunction (http://www.youtube.com/watch?v=2tdk-dOi_cI#)
-
A ne pali ti check engine lampicu?
-
Ne jer je isključena. Kako ne znam. Ali znam da je to zbog toga što nema katalizator pa bi druga lamda sonda prijavljivala da izduvni gasovi nisu u redu. Na dijagnostiku jedino to prikaže i to ne svaki put.
-
Milivoje, znas kako. Problem je u tome sto je vec nesto na tom motoru budzeno, cim je ta lampica iskljucena. E sad, da bi to resio treba ti dobar ali ljudski dobar majstor sa dijagnostikom i koji se razume i u elektroniku. A moze biti i samo senzor pedale gasa..... Jbg lutrija sad kad nije sve na svom mestu.
-
Po tom snimku, tako isto se desava kada ode grejac prve lambda sonde.... Probaj da raskacis dzek pa vozi tako nekoliko dana.
-
Raskačio sam lambdu. Javljam za koji dan utiske.
-
Kao što sam već napisao raskačio sam lambdu i više mi se ne dešava ni trzanje ni trokiranje kao na snimku. Samo sam osjetio blagu promjenu zvuka u jednom trenutku kao da će početi kao i obično što je bilo da trokira ujutro, međutim nije. Moje pitanje je kakve poledice može prouzrokovati vožnja bez lambda sonde u smislu potrošnje goriva, performansi ili nečeg trećeg?
-
bez lambda sonde trosi vise goriva i slabije ide
jer motor nema povratnu informaciju o izduvnim gasovima
preporuka uzmi orginalnu
-
+1
-
Da, ali nemam katalizator, koliko to onda ima smisla kupovati?
-
Testirao sam potrošnju. Sipao sam do "čepa" i prešao 300,4km a zatim opet sipao do čepa 19,7litara što zanči da troši kombinovano 6,5l.
-
Mozda ide malo slabije na nizim, mada ne mogu to sa sigurnoscu da tvrdim jer vozim sa raskacenom sondom od kako sam kupio auto, a od toga ima vise od 4 god.... Prvo sam uzimao zamensku, koja inace ne postoji, ali to tada nisam znao pa sam bez veze pukao 11.000 rsd. Posle toga nisam hteo opet da dajem za original jos 20-25.000... Sa raskacenom sondom kompjuter uzima neku prosecnu vrednost... Tako da mozes da teras bez problema. Ovo ti je informacija iz prve ruke, vozim tako skoro 60.000 km mahac
-
Danas sam prvu sondu vratio u funkciju ali sam drugu raskacio. To sam uradio jer nemam katalizator. Testiraću ga ovako, ali ako se popne potrošnja vratiću kao što je bilo, znači sa raskačenom prvom sondom. Pa šta bude da bude.
-
Uradio sam sledeće: Skinuo sam obje lambde i očistio ih sprejem za čišćenje klapne gasa. Tako da je izasla prljavština i garež. Posle sam ih produvao, osusio i vratio. Tako sam vozio i bilo je sve ok pa je opet počelo da štuca u toku vožnje.. Raskačio sam samo prvu sondu i neka sad ide tako. Nije dobro 100% ali jedno 90-95% može da prođe.
Vjerovato sam dosadio svima sa ovim problemom, ali kome da se obratim ako ne Vama.
Da pojasnim malo: Tri godine kako sam vozio bez katalizatora nije se dešavalo ništa slično, ali zadnje pola godine pošelo je da zeza. Da li postoji softverska popravka, da se zaobiđe ili da neka vrijednost sondi? Da li da reinstaliram ECU?
Ne znam ni sam. Ako nekoga ne mrzi da napiše neki predlog ja sam rad da probam.
-
Pa kakv predlog hoces kad ti je crkla sonda? Ciscenje tu ne postoji.. Ili teraj sa raskacenom ili uzimaj drugu- original.
-
Pretpostavljam da je tako, ali ne znam koliki je smisao kad nemam katalizator?
-
Svakako da ima smisla jer kompjuter po njoj odredjuje smesu, ali i ako je nemas onda uzima neku prosecnu vrednost... Sa povecanom potrosnjom.
-
Jesi li proverio regulator pritiska goriva i pritisak koji daje pumpa?
-
Ne znam gdje mu se nalazi regulator pritiska goriva.
(http://www.pieseauto.ro/poze/vand-motor-vw-golf-1-6-16v-azd-euro4/vand-motor-vw-golf-1-6-16v-azd-euro4-3a0d514764eb873e12-650-500-1-95-1.jpg)
bi li mi neko mogao na slici naznačit?