VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: GolfMk2_018 Maj 23, 2011, 08:34:00 posle podne
-
Razmisljao sam da ubacim jaci motor, pa me interesuje sledece:
1.Koja je cena 1.8 motora za golf 2?
2.Koliko trosi benzin/plin?
3.Sta bi sve morao da menjam pored motora, kocnice, trap...?
4.Jel se sve uklapa sraf na sraf ili mora nesto da se budzi itd...?
5.Koji motor se najbolje pokazao iz te kubikaze, video sam da ima par verzija motora RP, GU itd...i koja je razlika u njima...?
Dakle interesuje me motor koji je isao u tzv GT verziju koji je imao 90ks...
Hvala unapred na odgovorima, hteo bi da cujem sta mislite i da li mi se isplati to da radim uopste...
(http://www.doppel-wobber.de/pix/m_pn.jpg) ---> (http://www.doppel-wobber.de/pix/m_rp.jpg)
-
1. 1.8 motor bez agregata oko 100e i manje
2.10ak benz-12plina
3.Ne znam
4.Trebalo bi da pasuje sve
5.Nznm..ali ja mislim da je onaj PB oznaka dobar...
-
Hvala na brzom odgovoru.
Evo sad gledam, kaze da je u Medison edition iso RP motor 1.8, sto bi moglo da znaci da pasuje sraf na sraf...a i ne mora.. lollol
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Modell_94_VW-Golf-Madison.html
-
Sve je potpuno isto,sraf na sraf tapsac
-
To je dobro onda lollol, kocnice i ostalo jel treba da menjam...?
-
Moj je sa oznakom GU....kocnice: napred samoventilirajuci diskovi, pozadi obicni diskovi. Trosi oko 10l/100km sa felnama 15, 7j i gumama 195/50 napred i 205/50 nazad.
-
Sto bi znacilo da bi umesto obicnih prednjih diskova kupio samoventilirajuce i to je to?
-
Ne razumem se ni u mehaniku ni u elektroniku...samo ti kazem sta ima na mom. Ako sam iole razumeo kocionice su iste ko kod GTIa...a ako gresim oprosti.
-
Prednji diskovi ventilirajuci postoje od 239, 256 i 280mm. Prvi idu na GT, GTI 8v, drugi na GTI 16V, treci na G60. Zadnji diskovi su na svim modelima isti, tj, 210mm.
Inace, za 1.8 66kw fabricki cak i nisu svi modeli imali pozadi diskove, tako da ti nije obavezno. Ali ja to preporucujem svima da ugrade, ko iole voli da vozi ostrije, jer pruza vecu sigurnost u voznji. Prednji ventilirajuci 239mm se samo bolje hlade, tj. klesta su ista kao i kod obicnih tog precnika, tako da isto koce, ukoliko se ne forsiraju previse.
Elem, ti cak mozes za tu snagu da ostavis svoje kocnice, ali ti ja savetujem da ako volis da forsiras u voznji, da nadogradis kocnice. Sto vise, to bolje, sigurnosti nikad dosta. beer
-
Zar nisu zadnji 226mm? blink
-
Hvala Medisone na odgovoru. Samo me interesuje sledece, tj. ako sam dobro shvatio sto se tice prednjih diskova.Jedina razlika izmedju 1.6 i 1.8GT jesu vrste diskova, istih su dimenzija jedino je kod GT-a ventilirajuci sistem a kod mene nije, sto znaci da na moju skalameriju, kljesta i ostalo mogu bez budzenja da stavim ventilirajuce diskove od GT-a?Valjda sam shvatio dobro?
-
Razlika kod obicnih i ventilirajucih ti je jos i u debljini plocica koje se postavljaju....to nije spomenuto.
-
Da, i plocice su tanje. Ali sve ostalo je isto, znaci samo kupis ventilirajuce diskove i tanje plocice koje idu iz njih.
Za vecu dimenziju diska moras da menjas i kljesta i nosace.
@Ivan
Ne znam zasto, ali meni je neka cifra u glavi 210mm.. :huh:
-
Svuda gde sam gledao pise 226mm zato si me zbunio kad si napisao 210mm.
-
Mozda je lamela 210 :D
-
Sve je to lepo u vezi kočnica ali nemaš potrebe da preteruješ sa nadogradnjom. Imaj u vidu da i dvojka sa 1.3 motorom i najprostijim kočnicama može i na suvom da dobije ''sanke'' ako preteraš što znači da kočnice odrade posao. Ima tu malo i znanja.
-
Ma nisu samo kocnice...treba menjati i izduvni sistem da mu moze motor pravilno "izdisati"...pa se onda postavlja pitanje sta sve dobija uz taj motor sto bi kupio...itd, itd.
-
Ima tu sitnica kol'ko hočeš ;)
-
E, da ne otvaram novu temu...
I mene isto zanima da ubacim motor 1.8 od 66kw (90ks), karburator od 1.8 (ako mora), a menjac ne bih dirao uopste... snasao bih se ja za sve delove, to mi nije problem. Trenutno mi je motor 1.6 benz.
Ono sto me zanima jeste to:
Koliko ce da se oseti ta snaga? Da li je stvarno razlika ocigledna ili su samo nijanse u pitanju...
Da li je neko vozio uporedo ova 2 modela? Kakva su iskustva? Da li se vredi cimati oko toga?
-
Ja sam se vozio u oba, i dosta je jaci 1.8 ;)
-
Kako da ne bude jaci, kad ima 20ks vise...nije to bas mala razlika...Inace mislim da nije veliko cimanje, kao sto kaze zemunac sve ide sraf na sraf...nabavis motor plus izduvnu granu i to je to.I ne bi bilo lose diskove pozadi...
A menjac?Jel bi bilo bolje da se stavi od 1.8 ili moze i 1.6?
-
radio mi je drug takvu prepravku na g2, sve ide saraf na saraf, mjenjac isti, izduv isti, kosnice iste, samo izvadili i ubacili drugi, i dan danas voza nema problema (sa 1.6 karbas na 1.8 karbas swap radjen)
-
Jesi li siguran 100% siguran da je izduv isti?Jel znas oznaku tog 1.8 motora?
-
nisam siguran za oznaku motora, znam da je karbas 1.8, da li je RP ili neki drugi ne mogu tvrditi, a izduv 99% isti, ja sam nedavno stavio u keca 1.8 motor k-glavu iz dvojke, samo izduvnu granu s keca stavio na njega a ostali izduv od dizela ostao ;)
-
E probao sam ja nekoliko tih 1.8 od 90ks, i imao sam dva 1,6 75ks... Ne znam dal su ti 1.8 bili neki krsevi (sjebani motori) ili sta vec, ali uopste se nisam iznenadio sngom koju imaju... Zbog toga sam skeptican.
Ne znam, ali verovatno se zbog toga jos nisam odlucio na taj korak, da menjam motor 1.6 za 1.8... Potrebno mi je da mi neko ko je to radio (menjao 1.6 za 1.8) ili ko je vozio oba, veoma dobro nahvali taj 1.8 90ks motor, kako bih se bacio na taj posao!!!
-
http://www.mafex.ro/catalog/golf.pdf
Ovde mozete videti da promer izduva za 1.6 ide 42,5 mm, a za 1.8 ide 50,5 mm.... Tako da treba staviti i auspuh od 1.8...
-
Svaka ti cast stojke na fajlu, pretpostavljao sam da da je drugaciji...
-
Ma nista bre...i u buduce... :rolleyes:
Samo bih voleo da malo vise komentarisemo o razlikama izmedju 1,6 75ks i 1,8 90ks. Razlike u ubrzanju, max speed itd... Samo ko je ''iskusio'' ove motore.
-
Meni je golf 2 prvi auto, tako da nemam puno iskustva, ono sto se meni cini da 1.6 nije trom...terao sam ga 120 na sat sa 5 coveka i zimnicom na polu ispravnom plinu...zadovoljan sam. driving
Ma ide ko mecava:D
http://www.youtube.com/watch?v=ucoKppOsP0o
"Za mog VELIKOG prijatelja Borisa Dodiga muzicka zelja koju je narucio od Tanje Savic pri brzini od 160 km/h u 3oj brzini, snimljeno u Golf mk2 1.6 karburator, 75 konjica. uz poruku: JEBO LI TE OPEL"
-
tapsac
-
Prodaj svoj...i uzmi gotov 1.8 :D
-
Ma ide ko mecava:D
http://www.youtube.com/watch?v=ucoKppOsP0o
Kako u trecoj 160 kada mu je maksimalna brzina 167 km/h?
Ili je drugi motor ili km sat mnooogo laze, sto je najverovatnije. Ovde imate podatke za sve motore u Golfu 2
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk2/
-
Ma sigurno laze km sat laze za 40km/h !
A razlika izmedju motora 1.6 i 1.8 je ogromna,1.8 je bolji,brzi ;)
-
nema sanse da ide 160 u trecu... boodala a za prepravku se i ja razmisljam,samo ne znam kako to ide po sluzbenonoj strani,dal ide nova saobracajna il sta...?
-
Prednji diskovi ventilirajuci postoje od 239, 256 i 280mm. Prvi idu na GT, GTI 8v, drugi na GTI 16V, treci na G60. Zadnji diskovi su na svim modelima isti, tj, 210mm.
Inace, za 1.8 66kw fabricki cak i nisu svi modeli imali pozadi diskove, tako da ti nije obavezno. Ali ja to preporucujem svima da ugrade, ko iole voli da vozi ostrije, jer pruza vecu sigurnost u voznji. Prednji ventilirajuci 239mm se samo bolje hlade, tj. klesta su ista kao i kod obicnih tog precnika, tako da isto koce, ukoliko se ne forsiraju previse.
Elem, ti cak mozes za tu snagu da ostavis svoje kocnice, ali ti ja savetujem da ako volis da forsiras u voznji, da nadogradis kocnice. Sto vise, to bolje, sigurnosti nikad dosta. beer
ja koliko znam 239 mm ventilirajuci disk je isao i na gti 16v varijantu ali stari tip sa leptir staklom a tek nova generacija 16v je imala 256mm ventilirajuci disk.
-
Ako ces da stavis karb od 1.8 onda ce zamena biti lagana. RP u dvojci i svi 1.8 u trojkama i pasatima b3 i b4 imaju monojetronic, benz pumpu, diznu i lambda sonud sa kompjuterom...
Mislim da su kocnice kod obicnog (Golf) 1.8 iste kao na 1.6 a kod samoventilirajućih 239 rekao bi da su čeljusti "veće" tako da ne moraju tanje pločice.
5.Koji motor se najbolje pokazao iz te kubikaze, video sam da ima par verzija motora RP, GU itd...i koja je razlika u njima...?
Jedina što sam primetio da u trojkama i pasatima b4 ti motori imaju pk kais umesto klinastog i drugacije alternatore, ne verujem da su nesto menjali.
Sto se tice izdržljivosti 1.8 sa 75 i 90 konja su najpouzdaniji motori u mk2 i mk3
-
Bas se razmisljam ovih dana o ovom "swap" projektu, ali ja bi izbacio karburator i stavio taj monopoint sa RP motora.
Mislim da je pouzdaniji monopoint od karburatora?
@Desmo
Bice zajebano da se ubaci monopoint?
-
ne zajebavaj se oko prebacivanja motora. nikad neces napraviti kako valja i uvijek ces imati problema. mislim da to radis jer imas ocuvan auto sa slabim motorom i zelis samo njega da zamijenis. malo zalijeci motor i prodaj auto kao veoma ocuvan i dobices dobru cijenu a onda kupi 1.8 i njega sredjuj kako treba. oko prebacivanja motora imas hrpu papira da izganjas a svaki papir se placa, bas svaki i to ne mala cifra.
1.8 motori su najbolji u toj seriji, garant. nisam siguran da li su sve serije sa K glavom ali ako mozes bjezi od te famozna K glave.
-
Imam duze vreme tu dilemu, da li da ubacim motor ili da kupim drugi auto 1.8...?
Zasto mislis da necu nikad da ga napravim kako valja, ako sve ide sraf na sraf?
-
brat je radio istu stvar na alfi prije par godina i nkad nije radila dobro. prodao je poslije dosta ulozenog novca za veoma nisku cijenu.
-
Bas smesno. Motori su ne indeticni vec isti. Nemas nikakvih izmena sem tog monopointa,samo neko da ti poveze 4 zice od kompa sto i nije neka problematika.
Ako kompletan motor kupujes na otpadu i ako je u autu,kupi doznu osiguraca i instalaciju od njega,to ti je jos 50 e i imas sve komplet i original.
Kocnice nemoras da menjas posto auto neleti,niti je bog zna sta brzi pa neces moci da stanes.Ako imas dobre kocnice,nepipaj nista,zameni motore i gotovo,par sati posla.
Koje ti je godiste golf? ako je od 88god,i tvoj je motor 1.8 nebitno sta ti pise na papiru.Sa zadnje strane bloka imas velikim brojevima koji je motor ili 1.6 ili 1.8 pise.
I glupo je porediti italijane i nemce.
-
niko ne poredi golfa i alfu nego sam dao primjer stvorenog problema na nekom automobilu.
ti kazes nece biti problema sve je isto i covjek kupi sve dijelove, pocne da radi i odjednom ce se stvoriti minimalno par stvari koje treba zamijeniti i onda kupuj, kupuj..... a moras kupiti jer si vec usao u proces zamjene i sam bi sebe samarao sto si se upustio u to i ko te nagovorio. doci ce na forum i reci imao sam problema, nije odgovaralo ovo, ono...a ti se jednostavno neces vise javljati na toj temi.
-
Prijatelju,nema sta da mu neodgovara posto je sve isto,pa neizbacuje 1.3 pa da mu se negadja dosta stvari. Jedino sto ima da poveze jesu 4 zice od kojih je jedna pumpa,jedna + i jedna - , a 4 nesecam se zasta je ali sa te 3 povezane,auto vec radi ok,cak mu ni elektricar netreba posto je net pun tih stvari i objasnjenja i crteza,moze sam da poveze i nesto nauci. Naj smesniji poduhvat promeniti motor za identican motor,razlika u usisnoj grani i ac pumpi.
Vadio sam iz kockice 1.1 i ubacivao 16v,iz dvojke izbacivao 1.3 i ubacivao vr6 pa nije bilo problema a ne 1.6 u 1.8.. sto je smesno.
-
@Pile
Jel odgovara alternator, anlaser i ostalo sa 1.6?
-
Sve ti pasuje , alnaser,alternator,razvodnik,izduvna,menjac , sve. Mozes i tvoju usisnu i karburator da stavis ako ti radi lepo i nemas problema.Samo prebaci ac-pumpu sa tvog motora.
-
To sam hteo da cujem, mada ja bi ubacio monopoint sa RP motora, mislim da je pouzdaniji monopoint od karburatora?
-
Samo uzmi sve komplet sa auta na kojem je sve to radilo lepo i bice ok. Karburator ostavi u rezervi.
Ako uzimas na otpadu sve,potapajucu i spoljasnju pumpu uzmi sa crevima od goriva,bar od potapajuce do donje i to parce instalacije sto spaja dve pumpe,to pase i sa gti-a.