VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: aki91 Maj 19, 2011, 09:43:28 posle podne
-
Imam problem sa Borom kad ga navucem do 4500 obrtaj, trzne i posle toga slabije ide.Cale je nosio kod prijatelja na dijagnostiku i izbaci da je senzor pritiska turbine TC (neka oznaka) kao creva pogresno povezana.Mi smo trazili ali ne znamo koji je to senzor.Pa ako je neko imao slicna iskustva bio bi zahvalan na savetu.
-
ako je oznaka TC onda ti je to regulacioni ventil, koliko se meni cini a on ti se nalazi na pozarnom zidu, negde blizu levog kosa, odnosno kad gledas pod haubu sa desne strane, imas na njemu 2 crevceta i dzek...
-
koje je godiste auto,koliko preso?
-
2001 godiste je, 81kw a preso je po cajgeru 190k iz uvoz je pa sad dragi bog zna kolko je preso.
-
Pronadjen problem.Nije bio problem u samom senzoru nego u prljavoj turbini.Zbog zaprljane turbine westgate ventil je tesko isao i membrana nije mogla da ga otvori i onda je dolazilo do drugacijeg pritiska turbine i izbaciovao je gresku.
-
Prvo ne znam zasto uopste navlacis dizela od 110 konja u 4500rpm, kad ti lepo pise u knjizi da na 3500 oslobadja svu snagu. A drugo naravno, da je to problem, ubacivao ti je u safe mode, i do restarta nece da vuce. Ocisti turbinu i ne teraj ga preko 3500, nema potrebe
-
Ja stvarno ne znam gde si ti procito da imam maksimalnu snagu pri 3500 obrtaja.Ima maksimaln obrtni momenat od 1900 do 3500 obrtaja a maksimalnu konjsku snagu pri 4150 obrtaja.Ali bez obzira on ne bi smeo da se prebaci u limp mode i izgubi snagu.
-
Hahahahahahah, moja greska pobrkao sam knjige, od drugog auta sam citao, video sam posle al jbg.
Bora na vise obrtaja da, ne bitno, ali i inace nema potrebe da ga silis. A on kad ima taj problem sa turbinom, uvek ga ubacije u taj safe mode, i ne vuce. To je normalna pojava pri tom problemu.
-
Ne vozim ga ja tako (kad ga vozim posto je caletov auto) saltam ga na oko 2300- 2500 obrtaja ali nekad padnem u iskusenje da ga provijam i to ga jednom navucem i dosta biggrin
-
Pa tim navlacenjem, a i neredovnim ciscenjem(sto malo ko radi) turbine, je i zaprljana. To kad se ocisti vise ne zakucava auto u safe mode i radi normalno. Inace kad ti ga ubaci u safe mode, ugasis auto i upalis, onda treba da vuce normalno, ali ga ne bacas preko 3000 obrataja kako ne bi opet to uradio. To je preventiva kako bi recimo mogao da vozis dok ne sredis taj problem.
-
Da to znam da kad se ugasi i upali da ponisti safe mod.U svakom slucaju hvala na savetu i dali za ciscenje turbine postoji servisni inretval ili kad pocne da stuca onda se ocisti?
-
Ima tu mnogo ucinka i lose gorivo, kad se ocisti jednom, treba proveriti ceo sistem, ako ima neki uzor da se resi ocisti kako bi se malo umanjilo dalje prljanje, ali jednostavno mora da se prlja i proverava.