VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: RUS Maj 19, 2011, 05:49:16 posle podne
-
Posto sam vozio pre 10-12 godina Passata B-IV karavana znam da u rezervar za gorivo moze da stane bezmalo 100 litara kada se polako dopunja do cepa i ispusta vazduh na onaj mali ventil s desne strane. Zanima me da li moze da se ugradi takav rezervar na Polo 1.4 TDI 2002g.(buljavi) bas zbog kolicine goriva koje staje u njega. Zbog daljine koje prelazim znacilo bi mi mnogo da se necima sa kanisterima zbog ustede u ceni goriva. Ali da nebude ni suvise nizi od fabrickog, da nebi negde probusio po losim putevima Rumunije i Ukaine biggrin
-
A da izvadis zadnje donje sediste i u tom obliku napravis tank, ko u stara dobra (zlobina) vremena? i sipas do pola tone ko od sale biggrin
-
volim ovaj ruski nacin razmisljanja haha
kad bi se vratili jedno 80god u nazad mogli bi da pisemo "tako je nastao T34..." biggrin
-
Jeste malo smesno ali se isplati na ceni nafte kad se covek mota tamo-ovamo. Ovde je po 48 din nafta, a ako nadjes nekog iz GSP-a imas je i za 20 din po litru.
-
E blago vama. Ovde je evro dizel 135 din a drzava nam uskoro uvodi jos dodatne akcize. Ubi nas ova zemlja u pojam badmood
-
Lako je vama kad imate naftnih postrojenja ko cela Srbija stanovnika ...
-
akciza kod nas na dizel je oko 37din, a na benzin preko 50
pa sad vidite u cemu je problem, dal u nafti il u necem drugom.
Lako je vama kad imate naftnih postrojenja ko cela Srbija stanovnika ...
al sto mi imamo lopova, to oni nece imati nikad
-
akciza kod nas na dizel je oko 37din, a na benzin preko 50
pa sad vidite u cemu je problem, dal u nafti il u necem drugom.
Lako je vama kad imate naftnih postrojenja ko cela Srbija stanovnika ...
al sto mi imamo lopova, to oni nece imati nikad
ma nasi su sitni za njihove,prvi ti je Roman Abramovich legalan kriminalac
-
gde ode ova prica? brate, dobrog limara i napravice ti tank kakav oces, ali izbegavaj da seces lim na autu. gepek ti treba valjda jer putujes na duze, a mali je auto, gde si mislio da ga smestis?
-
sto uopste putujes autom iz Rusije, sedi lepo u avion i zacas si ovde , koliko sam shvatio imas i u Srbiji auto tako da ....
-
jos bitnije... sto putujes lupom 1700km ... da me ne shvatis pogresno.. al ja sam propistao 500km tamo vamo sa slabim autom, a kamoli toliko
-
sto uopste putujes autom iz Rusije, sedi lepo u avion i zacas si ovde , koliko sam shvatio imas i u Srbiji auto tako da ....
Pa kad saberes avionske karte u 2 pravca za mene i zenu samo to ti dodje jedno 800 evra. Taksi od Surcina do Stepojevca oko 50, da nepricam ovi sa aerodroma, oni uzimaju 75, vec jednom platio. I da dodjem od stana do aerodroma u Moskvi, jos 50. I u povratku tako +100 za taksi. Ispadne 1000 evra. A sa kolima dodjem i vratim sa 300 evra. Eto zasto idem kolima. I + mnogo vise stvari mogu poneti kolima, nego avionom.
-
jos bitnije... sto putujes lupom 1700km ... da me ne shvatis pogresno.. al ja sam propistao 500km tamo vamo sa slabim autom, a kamoli toliko
Kao prvo nezameram uopste. Nije 1700 km. nego 2145 jedan pravac. I nije Lupo, nego Polo. Meni nije tesko da vozim jer ja dok vozim ja se psihicki odmaram, uzivam u voznji. Obicno u Ukraini, kad idem iz Moskve prenocim na karpatima u motelu. 5 evra nocenje. Istusiram se ujutru, popijem kafu, doruckujem i produzim. To sto je malo neudobno jer se dugo sedi za volanom, jeste. Stanes, prosetas, popijes kafu i produzis. Ali zato u dzepu ostane 700 evra od jedne ture, a to su 2 plate u Srbiji. A i ja nisam rok-feler pa da mogu da trosim koliko hocu.... Zato i idem autom.
-
ja sam stvarno mislio da zgazis sve u jednom dahu.. pa rekoh dal si lud 20h za volanom bonk
jel polo ima 6 brzina ili je sa 5? mislim da je svejedno to dosta jaci motor od mog, ja sam gazio 140km/h .. 4h obrtaja.. 5h te buke mi nikako nije ostalo u lepom secanju lollol
-
ja sam stvarno mislio da zgazis sve u jednom dahu.. pa rekoh dal si lud 20h za volanom bonk
jel polo ima 6 brzina ili je sa 5? mislim da je svejedno to dosta jaci motor od mog, ja sam gazio 140km/h .. 4h obrtaja.. 5h te buke mi nikako nije ostalo u lepom secanju lollol
Bude ponekad i u cugu. Evo posle Vagenfesta sam sa vratio sa zenom i jednim drugarom koji je do skoro vozio u Srboeksportu. Nisam spavao nigde ni odmarao sav put. Stigao sam za nekih 30 sati.
Motor ima 75 konja i ide 140 na 3000 ob, a na 4000 ide i 160
-
tih 20kmh vise za 1000 obrtaja nije opravdano, narocito na dugo vreme. puno vece opterecenje, oko 25%, blizu limita motora, narocito kad je natovaren, a realno 15tak % brze.
-
Samo na autoputu i to solo bez prikolice, a i to ponekad da mu produvam ventile lollol lollol lollol. Inace je ogranicenje u Belorusiji 130 na autoputu, tako da mu taman dodje na 3000 ob i nama rizika za radar. Kazne imaju velike strasno, i nema sanse da mu platis na mestu. Zato se mnogo i neigram, ponekad malo da se produva.... lollol lollol lollol
-
da ne offiram puno, al pazi ovo: hrvatska, na more svake godine sa volvom, nas petoro, svaka rupa popunjena sa prtljagom, plus krovni kofer najveci, plus gliser na prikolici i u njemu stvari. ogranicenje 130kmh - toliko 7 sati bez stajanja. kada preticem, kick down i do 10% (145kmh), koliko se tolerise prekoracenje limita, lepi za sediste. potrosnja uz sekvent 12-13l plina. kada idem iz svedske i za svedsku, a uvek idem kroz celu nemacku i ako moze krace kroz poljsku, cesku, slovacku... vozim 180kmh izmedju hamburga i minhena i opet kad preticem, lepi, a trosi do 15l plina. i uvek sam do 75-80% snage i daleko od crvenog.
naravno necu da poredim pola sa 2.5, ali mozda bi ti za takav put vise odgovarao veci auto umesto da ulazes u modifikaciju ovog. pogotovo zbog tvog umora. ja posle 10-15 sati voznje u volvu mogu da igram fudbal
-
tih 20kmh vise za 1000 obrtaja nije opravdano, narocito na dugo vreme. puno vece opterecenje, oko 25%, blizu limita motora, narocito kad je natovaren, a realno 15tak % brze.
ja sam za slo isao 130.. nekih 3.5h..taman gde mu je torque najveci... cepao bih i tih 140ak, ali gume krenu da mi gore lollol ... na 5h 20km/h razlike je dodatnih 100km.. ili sat puta.. jeste da mi je auto vise trosio nego po gradu, al to mu je namena.. i benzinac je, pa udri..
nego skrecemo s teme... moze sigurno rezervoar negde da se nabudzi, a sad gde i kako i da li ce ti trebati atest neki za to .. to je vec pitanje.. nema vise ko nekad, radi kako i sta stignes... meni licno to nije problem koliko ta sesta brzina i jos konjica.. i naravno sto je golf ekstra neudoban za duza putovanja.. posle 5 sati ko sazvakan budem.. dok je matori vozio ajkulu 5h puta je nistaaaa
poz