VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: dule013 Maj 18, 2011, 11:25:08 posle podne
-
Moje postovanja svima.. Ako tema nije za ovde neka je nadlezni premeste gde treba.. unapred sorry..
Elem interesuju me iskustva svih vas koji vozite 1.8 T.. Ja sam od skoro vlasnik istog. Koje ulje sipate? kako ga odrzavate? gde ga odrzavate? prednosti - mane??? itd...
Znaci sve sto se moze reci + ako ih vozite na plin kao i ja kako se ponasaju??????
Hvala svima
-
motor je odlican,ja sam cuo sve najbolje o njemu a i imao sam prilike da ga vozim i ide wub
samo jedina mana i zamerka kod tog motora je PLIN
to je moje neko misljenje,il ga vozi na benzin ili nemoj uopste da ga vozis,onda bolje kupis dizela ako je pitanje potrosnje ;)
-
5+ :rolleyes:
-
ja ga kupio sa plinom B)
-
Cek cek, sad ce wele da dodje.... Pa kad vidi ovaj plin biggrin
-
zasto je plin zamerka na 1.8t,wele na cetvorci ima plin i extra je, vozio sam je i ujeda kako ide na plin,rasic na pasata 1.8t 220ps isto plin,jbg mala li je razlika u ceni a snaga ista
-
cicero meni ide isto i na plin i na benzin.. ne mogu da se zalim.. ide kao lud clap
-
ovde ljudi dele razlicita misljenja i mislim da nema potrebe da se raspravljamo oko toga
@dule013 motor je ekstra,znam dosta ljudi koji imaju taj motor i niko se ne zali,samo redovno odrzavanje i driving
-
pa naravno,a jeftini si od svakog dizela bicedobro
-
acca > naravno, samo me interesuje sta koriste drugi pa da koristim i ja biggrin
-
1.8 t motoru najbolje "lezi plin" vozio sam se u par audija a4 1.8t...ide kao blesav i dosta dobri motori
-
ovde ljudi dele razlicita misljenja i mislim da nema potrebe da se raspravljamo oko toga
@dule013 motor je ekstra,znam dosta ljudi koji imaju taj motor i niko se ne zali,samo redovno odrzavanje i driving
pa bas zato dovrsi i obrazlozi svoje misljenje, mozda znas nesto sto drugi ne znaju. to nije rasprava. zasto ne plin u 1.8t?
-
napisao sam gore da je to moje neko misljenje...ja takvu masinu 1.8t ne bi nikad vozio na plin
-
Wele,dolazi da objasnish ljudima oko 1.8T motora biggrin
-
Aco objasni zasto ne plin na 1.8T?
-
Ja ga imam godinu dana i odusevljava me svaki put kad sednem za volan.
Kako mi je receno treba uvek imati pri ruci jednu bobinu (30e) koja se menja za 2min kao lego kocka, a oce da mu crkava. Cuo sam da imaju i neke crvene kao bolje, ali to sam samo cuo tako.
Ulje u zavisnosti od kilometraze/stanja. Ako je u dobrom stanju onda full sintetika (ja sam skoro stavio Motul 5w40 xcell 8100 ~65e/5L) i ocistio motor sa onim liqui moly preparatom koje se vozi 200km pred zamenu ulja i filtera. Kosta 500din, a sapire koks po cemu su ovi motori poznati, zato i ulje treba menjati na 10k. Ili polusintetika Liqui Moly MAS2 10w40 (35e/5L). Samo na ovo obrati paznju i nemas frke.
Treba isto obracati paznju da se ne gazi dok ne postigne radnu temperaturu i posle gazenja ne gasiti odma vec ostaviti 30ak sekundi da ulje provrti po motoru.
I to bi bilo to... ne pada mi nista vise na pamet
Ja svoj neodrzavam kod nikoga biggrin Gedora mi nije otvorio haubu do zamene ulja, a ti posto si iz Panceva mozes da odes kod Ivana u AC Rasic, on ima komp i zna 1.8T u mali prst. Em je doktor za plinske uredjaje.
Jos jedna stvar kod 1.8T jeste da imas dosta prostora da pravis snagu motora koliko god hoces da ulozis u njega
A ovo plin i 1.8T... to su samo predrasude, uglavnom neupucenost. Kad mogu jaci, noviji i kompleksniji motori na plin ne vidim drugo objasnjenje averzije ka plinu osim vec pomenutog. Samo nemojte da krene prica o Malti i podzemnim garazama.
Sto se tice ustede plinom na 10000km je izmedju 63 i 73000din (zavisi da li se sipa bmb ili eubmb)
Sam 1.8T motor nema puno ljudi, a na plin jos manje tako da ce knjiga ovde spasti na 2 aktivna slova. Tu je jos Gzthe, ali i on je kupio sa plinom koji je ugradjivan kod nekih ne bas strucnih lica. U svakom slucaju otidji do Ivana da ti pregleda i plin i motor i kad ti sve podesi vidjate se samo na svakih 10000 da ti ocisti filtere plina.
-
rekao sam da je to moje misljenje,sta tu ima vise da se objasnjava,
nisam rekao da svi moraju da gledaju mene i da svi moraju da voze na benzin bez plina,svako gleda kako sebe i kako mu odgovara(finansiski sta mu je bolje i isplatljivije)
-
tako je
Zaboravio sam da dodam, ja sam imao golf3 sa plinom 1.6 i kad sam bio kod Rasica na pregledu on je imao 1.8T passat. Rekao sam mu da razmisljam da kupim cetvorku, ali da se dvoumim izmedju TDI 130KS (tad sam provozao Devilovog pasata od 130ks) i 1.8T+plin. Ubedio me u drugu opciju biggrin jer pre pasata imao je i Jettu i cetvorku GTI sve 1.8T
Bilo je tu jos dosta za i protiv, ali skoro sve je bilo ZA na 1.8T strani
Ja hvalim Ivana na sva usta (pored toga sto je stvarno super momak) jer pre njega sam slusao razne gluposti i neistine oko plina od ljudi koji su uglavnom ugradjivali plin na zastave, pa nisu hteli da se brukaju neznanjem.
-
Sto se tice motora, za sad mogu i ja reci sve pohvale. Mada ga vozim kratko, manje od godinu dana i 18.000km sam presao sa njim. Od problema, crkla jedna bobina i menjao set kvacila-posle chipa odmah je pocelo da proklizava-uzrok semering na menjacu.
Plin sam ugradio isto kod Rasica i za sad bez problema se vozam.
Sto se tice potrosnje mislim da nisam izmerio ispod 10-10.5l TNGa, vise otvoreno nego grad. A po bordu mi je neki ''veliki prosek'' jer resetujem bord 2 na 3-4 hiljade oko 9l-benzina. E sad, kad bih se pridrzavao ogranicenja verovatno bi se spustila potrosnja za 20-25%, ali jbg ne smeta mi ni ovako. B)
-
Hvala vam svima... wele saljem ti opet poruku na pp.
-
To sa bobinama je izgleda problem samo kod ovih posle 2000. god, zavisi koje su stavljane. Ja ih nikad nisam mijenjao za 145000km. Pu, da ga ne ureknem biggrin
-
ja imam taj auto skoro dve godine sa tim motorm,i mogu reci da su se extra pokazali,pravi izbor ;)
-
rekao sam da je to moje misljenje,sta tu ima vise da se objasnjava,
nisam rekao da svi moraju da gledaju mene i da svi moraju da voze na benzin bez plina,svako gleda kako sebe i kako mu odgovara(finansiski sta mu je bolje i isplatljivije)
Pa kad izneseš neku tvrdnju,lepo bi iblo da obrazložiš zašto tako misliš,ja bih iskreno voleo da se javi neko da da razumno objašnjenje zašto ne plin,do sad ga nisam čuo,sem raznih predrasuda i dezinformacija.
A inače 1.8t je najbolji benzinski motor iz te generacije,ide bolesno,kvalittan je,može za male pare da mu se podigne snaga,sve u svemu best buy benzinski motor,ja sam takav jurio pre nego što sam uzeo dizela i sad žalim što nisam 1.8 t uzeo.
-
Baš fino što ljudi hvale taj motor, bar ovi koji ga poseduju, pošto planiram da pazarim i ja 1.8 T ali u A 4 avant.
-
To sa bobinama je izgleda problem samo kod ovih posle 2000. god, zavisi koje su stavljane. Ja ih nikad nisam mijenjao za 145000km. Pu, da ga ne ureknem biggrin
Ti si prvi vlasnik i imas pravu km.
A meni je bobina crkla na 260.000km, tako da nije to bas toliko kvarljiva roba, ali ako se ne promene sve 4 u kompletu kad prva crkne, onda treba imati jednu u gepeku. ;)
A kao sto rece Wele, menja se bukvalno za 2 minuta i kosta 30-38e zavisi od proizvodjaca.
-
Zaboravio sam Daglish na tvoju ljutu masinu, a i Pekarevu bonk ipak je kasno bilo kad sam pisao odgovor, a i nije vas dugo bilo ;)
Fitipaldi, znam drugara koji je uzeo A4 1.8T 99god i radio ciscenje od koksa sa preparatima, spustilo se to smece u karter, kad je promenio ulje i filter, koks mu zaglavio u nekom situ iznad kartera i zaribao mu motor. Dok je upalio lampicu za ulje vec je kasno bilo. Znaci ako je presao dosta motor, a ne znas od koga ga uzimas, obavezno skini i karter, pa ocisti i sve kako treba. Ovo govorim u najgorem mogucem slucaju jer sam identican slucaj nasao na netu, ali je VW u Kanadi pokrio trosak jer je bio u garanciji. Eto da ne bude samo u superlativima, da znas sta moze da ti se desi (pu pu)
Ja sam se zanosio zimus da mu menjam neke stvari i da za ~500e mu dignem snagu na teoretskih ~250ks, a onda sam skapirao koji ce mi to. Prvo povecavam potrosnju, drugo auto mi vozi zena boodala, trece ispadam alav lollol
Mozda neko od majstora moze da kaze neko svoje iskustvo
-
Turbo prvi si vlasnik, auto ti je od pre 2000g i presao si 145hkm? Brate, taj auto ce za 50tak godina kod tebe umreti od starosti, a ne od bolesti. :)
-
1998. Jbg, vjencao sam se sa njim biggrin I kad bi pokusao da ga prodam, ko bi mi vjerovao da je to ta kilometraza...
-
Covek prelazi oko 12000km godisnje, ako zivi u gradu i nigde ne putuje to je to, nista cudno. ;)
-
Pa i ja toliko prelazim godisnje... big_boss
-
99% se vozi na otvorenom, a za grad je tu dvojkaca.
-
Nemam sta reci za taj motor...sa tim motorom sa plinom sam presao vise od 100.000 za tri godine i mogu samo reci sve pohvale za taj motor. Jedini problem sa tim motorom su bombine, ja sam vec tri zamenio za tri godine, ostalo nista, samo naspi plina 85 litira i vozi dok ti ne potrosi sve driving
-
e poz drugari.Interesuje me ima li razlike u bilo cemu osim km/sto je u miljama auto koji je radjen za americko trzisete u pitanju je audi a4 1.8 t 2003 god?jel je sve bukvalno isto ili ne?
-
uglavnom su prednji branici drugaciji, posto imaju drugacije zakone oko svetala i migavaca.. ne znam dal to kaci i novije modele
-
Znam da je Audi imao druge motore 1.8t za US trziste. Druga slovna oznaka i drugacija snaga. Konstrukcijski uveliko isti.
-
I za Kinesko trziste takodje ;) i Audi i VW
-
1.8 T za US trziste ima moj dobar drugar , auto ne moze da se poredi po snazi sa nasim 1.8 T mislim da fabricki za US ima 178 ks , ali zato trosi nenormalno dobro. Inace secam se kad je stigao u kontejneru direkt is Amerike :)
-
Verovatnio misli na ovaj Audi. samo njegovi branici nisu američki, nemaju one migavce. Farovi su drugačiji.
http://www.polovniautomobili.com/oglas3485972/audi_a4_18t/ (http://www.polovniautomobili.com/oglas3485972/audi_a4_18t/)
-
Skidam prasinu sa teme :) Zanima me nesto, da li su u principu isti motori 1.8t koji su isli u mk4, A3, i seat ibizu?
-
u mk4 i ibizi bi trebalo da su isti a za a3 ne znam.
-
To i ja mislim...u mk4 i ibzi je 20v, za a3 ne znam bas.
-
isto ti je i u a3 20v, razlike su ti kao i u cetvorkama,slovne oznake motora,turbine i neki sa vise senzora a neki sa manje senzora
-
Aha, ok hvala :)
-
1.8 R4 20v
Wholly created and developed by AUDI AG, this version is a 1.8 litre 20-valve turbocharged engine built in Wolfsburg, Germany; Győr, Hungary; and Puebla, Mexico. Output varies based on internal component selection, turbocharger, and engine control unit (ECU) software. This ubiquitous powerplant has been extensively used in all four mainstream Volkswagen Group marques, along with Volkswagen Industrial Motor applications.
This engine is also used in a very high state of tune in the one-make Formula Palmer Audi (FPA) open-wheeled auto racing series. It develops 300 brake horsepower (224 kW; 304 PS), with an extra 60 brake horsepower (45 kW; 61 PS) available from a driver operated 'push-to-pass' turbo boost button. Based entirely on road-car production engines and prepared and built by Mountune Racing, it only differs by utilising a Pi Research Pectel electronic fuel injection and a water-cooled Garrett T34 turbocharger with closed-loop boost control.
Furthermore, an even higher 'step up' version of this engine is used in the new European-based FIA Formula Two Championship. Developed as a pure race engine and again built by Mountune Racing, this variant includes many all-new lightweight components, and has been converted to a dry sump lubrication system. For its initial 2009 season, it produced a continuous maximum power of 400 brake horsepower (298 kW; 406 PS) at 8,250 revolutions per minute (rpm), and includes a limited duration 'overboost' to 450 brake horsepower (336 kW; 456 PS), aided by an all-new Garrett GT35 turbocharger and a Pi Research Pectel MQ12 ECU. From the 2010 season, base power is increased to 425 brake horsepower (317 kW; 431 PS), and with overboost to 480 brake horsepower (358 kW; 487 PS).
identification
parts code prefix: 058, 06A, 06B
engine displacement & engine configuration
1,781 cubic centimetres (108.7 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore x stroke: 81.0 by 86.4 millimetres (3.19 in × 3.40 in), stroke ratio: 0.94:1 - undersquare/long-stroke, 445.2 cc per cylinder, compression ratio: 9.0-9.5:1
cylinder block & crankcase
grey cast iron; five main bearings, die-forged steel crankshaft, fracture-split forged steel connecting rods, Mahle forged aluminium alloy pistons
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; five valves per cylinder, 20 valves total, hydraulic bucket tappets, timing belt-driven double overhead camshaft (DOHC) with variable inlet valve timing
aspiration
cast aluminium alloy intake manifold, turbocharger, intercooler
fuel system, ignition system & engine management
multi-point electronic sequential indirect fuel injection with four intake manifold-sited fuel injectors; mapped direct ignition with four individual direct-acting single spark coils; Bosch Motronic ME 7.5 (MBE 975F on Industrial variants) electronic engine control unit (ECU), red line: 6,500 rpm, rev limit 6,800 rpm
Mass
149 kg ('BAM' engine, dry)
DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes, applications
110 kW (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 220 N·m (162 lbf·ft) @ 2,200-4,200 rpm — AEB, AGU, AJH, APH, ARX, ARZ, ATW, AUM, AVC, AWD, AWL, AWT, AWW, BJX, BKF, BKV
VW Polo GTI, VW Golf Mk4 GTI, VW Bora, VW New Beetle, VW Passat B5 and VW Sagitar. Also on the Audi TT Mk1 (8N), Audi A3 (first gen.), Audi A4, Audi A6, Škoda Octavia and SEAT Ibiza.
110 kW (150 PS; 148 bhp) @ 5,700 rpm; 220 N·m (162 lbf·ft) @ 1,800 rpm — EU5 rated: CFMA
SEAT Exeo (CFMA: 12/08-on)
115 kW (156 PS; 154 bhp) — AQX,AYP
SEAT Ibiza Mk3 Cupra, Cupra R, SEAT Cordoba Cupra
120 kW (163 PS; 161 bhp) @ 5,700 rpm; 225 N·m (166 lbf·ft) @ 1,950-4,700 rpm — BFB, BKB, CED
replaced the 110 kW version in 2003 on most models; Audi A4, VW Passat
125 kW (170 PS; 168 bhp) @ 5,900 rpm; 225 N·m (166 lbf·ft) @ 1,950-5,000 rpm — AMB, AWM
Audi A4, VW Passat, New Beetle, VW Jetta. This version only exists in North American and emerging markets.
132 kW (179 PS; 177 bhp) @ 5,500 rpm; 235 N·m (173 lbf·ft) @ 1,950-5,000 rpm — AJQ, APP, ARY, ATC, AUQ, AWP, BEK, BNU (North America only), BBU (UK)
Volkswagen Golf Mk4 GTI, VW Bora/Jetta, New Beetle, Audi A3, Audi A4, Audi TT Mk1 (8N), Škoda Octavia vRS, SEAT León, SEAT Toledo, VW Polo GTI.
140 kW (190 PS; 188 bhp) @ 5,700 rpm; 240 N·m (177 lbf·ft) @ 1,950-4,700 rpm — BEX, BVR
Audi A4 (BEX: 11/02-12/04), Audi TT Mk1 (8N) (BVR: 09/05-06/06)
154 kW (209 PS; 207 bhp); 270 N·m (199 lbf·ft) — APY, AUL, AMK
Audi S3 (8L) (APY: 11/98-08/00, AUL: 09/99-04/01, AMK: 09/00-04/02), SEAT León Mk1 (1M) Cupra R (05/02-05/03)
165 kW (224 PS; 221 bhp) @ 5,900 rpm; 280 N·m (207 lbf·ft) @ 2,200-5,500 rpm — AMU (North America only), APX, BAM, BEA (North America only)
Audi TT Mk1 (8N), Audi S3 (8L), SEAT León Mk1 (1M) Cupra R (05/03-06/06). This version is built in Győr.
176 kW (239 PS; 236 bhp) @ 5,700 rpm; 320 N·m (236 lbf·ft) @ 2,300-5,000 rpm —
2005 Audi TT quattro Sport, (9:1 compression ratio) — BFV
EWG-rated motive power & torque outputs, applications
147 kilowatts (200 PS; 197 bhp) @ 6,000 rpm; 260 newton metres (192 lbf·ft) @ 2,500-5,500 rpm — Volkswagen Industrial Motor, Stage1
184 kilowatts (250 PS; 247 bhp) @ 6,000 rpm; 300 newton metres (221 lbf·ft) @ 2,500-5,500 rpm — Volkswagen Industrial Motor, Stage2
221 kilowatts (300 PS; 296 bhp) @ 6,000 rpm; 360 newton metres (266 lbf·ft) @ 4,000-5,500 rpm — Volkswagen Industrial Motor, Stage3