VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: RUS Maj 12, 2011, 07:51:38 posle podne
-
Prosli put kad sam dolazio iz Moskve u Srbiju, 10-ak dana pre Vagenfesta u Cacku, osetio sam kroz Rumuniju lupkanje u prednjem trapu. Nista nisam mogao da vidim i tako sam otisao do Laki auta u Cacku. Ispostavilo se da su na prednjoj balans stangli popucali plasticni granicnici, koji drze balans stanglu da nemoze da seta levo-desno. Otisla je bila u levu stranu i kacila spolja o nosac viljuske. Novu sam morao da cekam 3-4 dana, i nasali mi polovnu prema Mrcajevcima u otpadu. Na njoj su Nemci zamenili plasticne caure na metalne prstenove sa spoljnih strana gumica i zavarili su ih. Jedino sto je ta stangla 17mm diajemetrom a moja je bila 19mm. Doduse kod mene je verzija auta Sportline, mozda zato. Imam utisak da se sada malo vise nakrece u krivinama. Imam nove gumace za originalnu stanglu, i hocu kod strugara da napravim 2 prstena tipa ovih na 17mm i da zavarim. Posle toga vratiti moju na mesto. Sta mislite, da li je moguce da se stvarno auto vise nakrece u krivini sa tanjom bal. stanglom, ili se to meni cini.... pa da nediram nista....
-
Prosli put kad sam dolazio iz Moskve u Srbiju, 10-ak dana pre Vagenfesta u Cacku, osetio sam kroz Rumuniju lupkanje u prednjem trapu. Nista nisam mogao da vidim i tako sam otisao do Laki auta u Cacku. Ispostavilo se da su na prednjoj balans stangli popucali plasticni granicnici, koji drze balans stanglu da nemoze da seta levo-desno. Otisla je bila u levu stranu i kacila spolja o nosac viljuske. Novu sam morao da cekam 3-4 dana, i nasali mi polovnu prema Mrcajevcima u otpadu. Na njoj su Nemci zamenili plasticne caure na metalne prstenove sa spoljnih strana gumica i zavarili su ih. Jedino sto je ta stangla 17mm diajemetrom a moja je bila 19mm. Doduse kod mene je verzija auta Sportline, mozda zato. Imam utisak da se sada malo vise nakrece u krivinama. Imam nove gumace za originalnu stanglu, i hocu kod strugara da napravim 2 prstena tipa ovih na 17mm i da zavarim. Posle toga vratiti moju na mesto. Sta mislite, da li je moguce da se stvarno auto vise nakrece u krivini sa tanjom bal. stanglom, ili se to meni cini.... pa da nediram nista....
Ajdmo, gde ste profesionalci....
-
Nema sanse. Da je duza-kraca, pa da kazes da ima teoretske sanse da se ponasanje promeni, a cak ni tada ne verujem da bi to bilo u vezi sa naginjanjem, ali u precniku tanja za 2mm, nema uticaja ni na sta. Eventualno moze da utice na tvoj subjektivni osecaj na volanu, a i to minimalno.
-
Nema sanse. Da je duza-kraca, pa da kazes da ima teoretske sanse da se ponasanje promeni, a cak ni tada ne verujem da bi to bilo u vezi sa naginjanjem, ali u precniku tanja za 2mm, nema uticaja ni na sta. Eventualno moze da utice na tvoj subjektivni osecaj na volanu, a i to minimalno.
Ali ako uzmemo cisto logicki, lakse je upresti tanju od deblje. Tim bolje sto ja vozim na visokom profilu guma, zbog losih puteva i rupa .....
-
Balonke ili lada niva za srbiju i rusiju. Mislim da bi neke druge stvari stradale daleko pre nego da iskrivis stanglu, makar bila i tanja, ako si to hteo da kazes.
-
Balonke ili lada niva za srbiju i rusiju. Mislim da bi neke druge stvari stradale daleko pre nego da iskrivis stanglu, makar bila i tanja, ako si to hteo da kazes.
Ne da iskrivim, vec imam utsak da se nakrece malo vise. A najveci problem puta je deo u Ukraini i deo Rumunije, bas po sredini lollol lollol lollol
-
Znam, znam nego sta ti znaci upresti? Nema potrebe da citiras post ispod kog pises.
-
Pa balans stangla trpi opterecenje na upredanje jel tako, ili uvijanje pri nakretanju auta u krivini. Zato i kazem da se tanja pri istim uslovima voznje uvija vise nago deblja. Govorim o vecim brzinama ne po makadamu. Ranije udjem ostrije u krivinu, malo se nakrne i ode. A sad u istoj toj krivini, sa istom brzinom, sa istim tockovima, zapisti guma ....Reglaza trpa radjena posle zamene stangle.
-
aaa uvijanje, mislis na njen normalni "rad", ja skapirao da je trajno iskrivis.. da logicno je da tanja to radi lakse i na manjim silama. dva mm manje u precniku, je u kvadraturi preseka oko 20% tanje i slabije, pod uslovom da je materijal isti. verujem da ga teras do granice athezije da bi tu razliku osetio. ako ti to igra, menjaj ili stavi jos deblje ako ima plus roll bar. mada po rupama ti za stabilnost najvise igraju amortizeri. i gume krenu da bruje vremenom, ali ako ti se zuri...
-
Normalno da igra ulogu kad vozim 2150 km jedan pravac Moskva -Beograd, i kad ga gazis po maksimumu da bi sto pre stigao. I onako zbog loseg dela puta i granicnih prelaza se izgubi dosta vremena. Tako da na dobrom delu puta, gas-patos.... lollol lollol lollol i driving
-
ja cesto vozim swe - srb, ali taj put ne moze da se poredi, mada su se ceski dosta pokvarili u zadnje vreme. kroz nemacku mi se ne isplati da idem, duze je dosta, mada je to uzivanje kada idem tuda. znam da kada dodjem na batrovce, kelebiju ili horgos, glava me zaboli i bubrezi. ali da ne idemo u off... ako hoces da ti auto traje, ne teraj preko 80% snage, a sa uljem se ponasaj kao da vozis grad non-stop jer je pun gas vece opterecenje od grada i ako ga mozda racunaju u otvoreno.
-
Uljni servis strogo na 7500 km, i strogo u Laki-autu u Cacku. Od prvog dana je Castrol u njemu i ovde u Moskvi kod dilera gde sam ga i narucio pri kupovini. Na tome se ne stedi ako hoces da imas motor i da nemas problema sa njime, pogotovu kod dizela.
-
;)