VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: B-3 Maj 09, 2011, 09:12:36 posle podne
-
Dakle u pitanju je passat 1.8i TNG + benzin , zanima me sta se preporucuje i sta je bolje da pumpa radi ili neradi kad auto radi na TNG, posto u zadnje vreme potrosi dosta benzina a i pumpa ponekad menja zvuk.
da li mogu pumpu da iskljucujem recimo kad bih ugradio prekidac od 12v i gasio ga kad prebacim na plin, da li bi to necemu skodilo.kod druga sam video da je to odradio stim da je na jedan kabal do prekidaca postavio osigurac e sad jelio to bezbedni ili ne.
-
Za to se stavlja relej koji se povezuje sa plinskim prekidacem. Tako se pumpa automatski iskljucuje kad prebacis na plin a ukljucuje cim vratis na benz.
-
to planiram uraditi ali ima li svrhe staviti do tad obican prekidac
-
Moze, nije problem samo stavi neki kvalitetan.
-
imam kvalitetan napravljen u ex-yu
-
a savet dali je bolje da radi pumpa ili ne dok je auto radi na plinu
-
Da ne radi. zasto bi radila ;)
-
Iz sopstvenog iskustva bolje da pumpa za benzim radi i dok auto radi na plin,A gorivo ti trosi zajedno sa benzinom jer ti je neispravan regulator pritiska goriva.Ako auto svakodnevno vise puta palis na benzin i odradi bar par minuta stavi relej i ugasi pumpu kada auto radi na plinu.U suprotnom pumpa ce ti zaribati od stajanja.Mnogi iskljuce pumpu pa uvek leti pale na plin,a kada dodje zima pumpa zariba od stajanja.
-
Tebi je zaribala pumpa jer si je drzao u praznom rezervoaru ;)
-
taj rad .. u rezervoaru mora da ima beMzina da pumpa ne vrisne
-
ja uvek moram paliti na benzin pa na 2000 obrtaja prebacuje automaski na plin a u rezervoaru imam nikad manje od 15-20L benzina, ali mi dosta potrosi iako vrlo retko vozim na benz. Zadnjih par dana auto mi neradi lepo na benz. ima neravnomeran rad i secka u radu a na plin je ok.
Djole DMC@
neki kazu da treba da radi kao da hladi injektore sad koliko je to potrebno
-
Injektori se iskljucuju kada prebacis na plin.
-
Pumpa se ladi, za to treba 10+ litara inace ce da se sjebe.
-
Koji moj ima da se ladi ako je iskljucena?
-
i ja se zapitah sto sad da se ladi.
danas sam postavio prekidac i sve radi ok a dok uhvatim vremena ici cu da ugradim taj relej.
hvala svima na pomoci beer
-
Djole DMC pumpa nije crkla jer nije bilo goriva,ali sta znam mozda si vidovit pa znas.
-
Iz sopstvenog iskustva bolje da pumpa za benzim radi i dok auto radi na plin,A gorivo ti trosi zajedno sa benzinom jer ti je neispravan regulator pritiska goriva.Ako auto svakodnevno vise puta palis na benzin i odradi bar par minuta stavi relej i ugasi pumpu kada auto radi na plinu.U suprotnom pumpa ce ti zaribati od stajanja
Gore si napisao da pumpa zariba ako se ne ukljucuje. Aj sad napisi kako moze da zariba ako je potopljena u benzinu?
Onda pominjes neke regulatore i cinculatore a ja te sad pitam da li si ti nekada video kako je ugradjen plin na pasatu sa direktnim ubrizgavanjem u jednu ili u 4 taske?
-
Iz sopstvenog iskustva bolje da pumpa za benzim radi i dok auto radi na plin,A gorivo ti trosi zajedno sa benzinom jer ti je neispravan regulator pritiska goriva.Ako auto svakodnevno vise puta palis na benzin i odradi bar par minuta stavi relej i ugasi pumpu kada auto radi na plinu.U suprotnom pumpa ce ti zaribati od stajanja.Mnogi iskljuce pumpu pa uvek leti pale na plin,a kada dodje zima pumpa zariba od stajanja.
Upravo tako----ako stavljas prekidac vodi racuna o tome da pumpa moze da zariba od stajanja,a svi mi se redovno trudimo da sto manje vozimo na benzin,a kad dodje zima problemi sa pumpom