VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: acakololec Maj 06, 2011, 05:20:23 posle podne
-
Imam problem sa lampicom za temperaturu, pali se u toku voznje. Stanem, ugasim auto i ponovo upalim i tako ponekad se ne upali par dana a nekad posle par metara. Jutros kada sam isao na posao za 35km sam stajao bar 6 puta. Temperatura je kao i uvek oko pola, ima vode u posudi. Crni termodavac sam menjao pre neki mesec kada sam menjao termostat, stavljen je polovan od stranca. Proverio sam instalaciju, kada spojim zice na konektoru kazaljka zakuca na max. Davac sam merio omski (780k).
Da dodam samo da nemam davac na posudi, vec samo na racvi na bloku.
Hvala
-
U zadnje vreme i meni pocela da se pali ta lampca u toku voznje. Samo sto se kod mene ugasi posle 5-6 sekundi. To se desava jednom u dve nedelje. Ima vode, zice su ok ali ne znam zasto se to desava.
-
zemo prelemi tablu,tu gde je dzek pa na tabli prelemi
-
Standardna boljka ko starijih VW. Ja sam mislio da je samo kod Golfova to problem...al sad vidim da nije.
Ja sam to pri put resio zamenom svih termo elemenata, i bio miran nekih malo vise od godinu dana, medjutim pojavljuje se ponovo, s time da mi i kazaljka padne u belo cim pocne treptati lampica.
-
Potpuno su iste table na golfu II i passatu II. Kad sam menjao sat samo sam skinuo stari i nakacio novi sat. S' tim sto golf ima stari tip sa dva dzeka i novi sa jednim, dok passat ima stari tip sa dva dzeka, jedan veliki i jedan mali i novi tip sa dva dzeka, crni i beli.
-
(http://)
-
To si u pravu. Reci mi koja je razlika izmedju 935, 950 i 975?
-
935 g2 1.3,950 g2 1.6 i 1.8, 975 b2???,prenosni mehanizmi u satu zbog razlicitih menjaca? blink
-
Juce bio da kupim drugi crni davac ali nisu imali i nije palio lampicu. Videcu da zamenim davac pa ako nije to probacu tablu.
-
(http://)
-
H E L P!
I ja imam isti problem sa lampicom za temperaturu, kod pasata b3.Skidao sam instrument tablu barem 3 puta,sve prelemio,pregledao i zamenio stabilizator napona TCA 700Y,ali nisam postigao ništa.Lampica za temperaturu i dalje svetli i ide mi na živce badmood. Napominjem da u kantici ima dovoljno tečnosti i na istoj ne postoji priključak za senzor.kada dam kontakt lampica zatreperi 3-4 puta i nakon toga se ugasi, ali čim upalim motor, posle 5 sekundi upali se lampica.Instrument za temperaturu normalno radi.Probao sam da skinem onaj džek sa termodavača crne boje (izvod sa dve žice), koji se nalazi u račvi, ali tada ne radi instrument za temperaturu,a lampica i dalje blinka.Ako uskoro ne rešim problem planiram da isčupam crvenu led diodu sa instrument table koja blinka. bonk
-
Zvaka preko lapice je mama lollol
-
Epa ovako moj problem se sastoji iz toga sto ova lampica koja se vidi na snimku se pali u toku voznje, mada ventilator radi i temperatura ne ide vise od polovine, palis se kad zakocim, dam migavac, kratko-dugo svetlo. Mozda ovo nesto bezazleno ali me zanima sta mu je blink
snimano je telefonom pa se mozda malo slabije vidi
http://www.youtube.com/watch?v=DxskjpoiZC4
evo i slike
(http://www.dodaj.rs/f/v/Eh/20fiEYuQ/sn855096.jpg)
-
ta lampica se pali kada mu fali tecnost za hladjenje ili ti voda... ako ima dovoljno vode onda je davac za vodu riknuo ili je spao(oksidirao) dzek sa njega,ako nije ni to ,onda kod elektricara ... biggrin
-
To se i meni desava. Upali se i posle 4-5 sekundi se ugasi. Prvi put sam mislio da nema tecnosti. Stao sam da proverim i video da je na maksimumu. Neko rece da je neki kontakt na tabli, ili davac. Proverio sam buksnu na njemu i ona je u redu. U pocetku me nerviralo. Sad ne obracam paznju na to.
-
Neznate koliko to čoveka može da iritira!U stanju sam da sve poskidam da sredim kvar ali ako ne uspem isčupaću lampicu, jer faktički ništa mi ne treba.Samo redovno pratiš da li ima dovoljno tečnosti u kantici!Barem kod mene to nije problem jer nigde ne gubi tečnost i nivo je isti. driving
-
Kod mene tečnost stoji na max, a uvek mi se to dešava, pogotovo ako naiđem na neravan teren, a sve sam živo izmenjao i očistio i trepka i dalje bez nekog pravila, al ko što kaže Ivan, već sam se navikao pa i ne primećujem, osim kad neko prvi put sedne kod mene u kola pa mi kaže da mi nešto trepka bicedobro
A ako sam dobro razumeo table od g2 i pasata 2 se razlikuju, i džekovi im nisu isti? Hteo sam da uzmem jednu od golfa 2 ...
-
Iste su table. Kod mene je sad tabla iz dvojke. Jedino im se ne gadjaju brojevi ispod km sata.
-
Ajd da se umesam malo i ovde... :rolleyes: Kod takvih "cudnih" kvarova, PRVO proveriti mase, (osmirglati lim, pritegnuti papucice u sabirniku iza table) pa onda sve ostalo... 99% tih odn. takvih problema je losa masa, pogotovu kod nemanja_nish.
-
Ja sam i to proverio,ali nije dalo rezultata.Obzirom da sam instrument tablu skidao i prelemio sve na njoj,jedino ostaje da termodavač (onaj crne boje sa dva izvoda koji stoji u račvi) nije u redu.Originalni termodavač koji je ranije bio ugrađen ima drugačije oznake od ovih koji se danas nalaze po radnjama.Ovi "novi" termodavači imaju samo oznaku 1K,što predstavlja otpor od 1 kilooma tj. 1000 oma.Na starim termodavačima kojih barem kod nas nema da se nabave, piše VDO max.tem.125 C, zatim čuveni znak VW i broj.Prodavac autodelova kod nas mi je rekao da ove "nove" termodavače nabavljaju faktički na kilo!Probao sam da zamenim i tu ispred radnje ubacivali 10 komada za redom i ni jedan nije bio ispravan!Znači ostaje samo da se nabavi na otpadu! B)
-
najjednostavnije resenje je druga tabla, jer je u ovim slucajevima 99,99% problem. Da bi se uverili u ispravnost tog sistema, najlakse je skinuti kabal sa prelivne boce, tacnije sonde, i prespojiti kontakte. Ako kazaljka temperature, pespajanjem ovih kontakata (sto predstavlja kao i kad ima rashladne tecnosti) ne ide u crveno (skroz desno) vec normalno pokazuje temperaturu, a odvajanjem ovih kontakata ide u crveno (u prevodu kad nema vode) sa sistemom je sve OK. Slican problem sam imao na dvojci, problem sam resio tako sto sam, na toj liniji, od dzeka, do same lampice na tabli, prespojio kontakte na jednoj ili dve diode, ne mogu vise da se setim, i onda je radilo sve ok. Nema vode, pali se lampica, kazaljka ide u crveno, ima vode, davanjem kontakta, ta lampica se upali na par sekundi, kao potvrda da je sve ok, i vise se ne pali dok zaista nije bilo potrebe. Napominjem da se radilo o novom tipu table, gde je ta lampica bila medju ostalim lampicama, i naravno sa jednim dzekom. Kod starijeg tipa table, onoj sa dva dzeka, ta lampica je u okviru pokazivaca temperature rashladne tecnosti, i u tom slucaju nije neophodno menjati citavu tablu, vec samo taj pokazivac.
-
ma iscupajte lampicu... prosto i jednostavno... biggrin
-
Ja to nikada ne bih uradio. pre bi prokopao ceo auto i našao kvar. lollol
Ja sam to rešio tako što sam žicu za manjak rashladne tečnosti stavio na crnu žicu.
-
Crveno-bela žica daje signal manjka tečnosti! Šta predstavlja crna žica i druga crveno-bela žica? :huh:
-
Evo da se nadovoezem jer i kod mene se danas javio taj problem, sve isto ko i kod vas, posle paljenja auta za neki par sekundi se upali lampica i negasi sezivcira me jako :D
-
Da ne otvaram novu temu postavicu pitanje ovde.
Problem je u temperaturi, sa povecanjem brzine povecava se temperatura.
Pri brzini od 100 km/h kazaljka je malo ispod pola na skali, pri 110 km/h na pola, 120 km/h prelazi pola, 160km/h nastavlja desno.
Smanjim brzinu i temeratura se smanjuje.
Sta moze biti problem?
Termostat sam zamenio pre nedelju dana, sumnjao sam da je on problem ali ponovo isto.
U sistemu je antifriz.
Jel moze biti problem vodena pumpa?
-
Sto se tice lampice moj cale ima jedno jednostavno resenje big_boss uzmi i par puta se izdivlja sa gornje strane table i ona se ugasi , a sami procenite kolika je saka vozaca trolejbusa i pritom brzina puta visina pusta povrsina lollol lollol lollol gasi se posle drugog milovanja lollol
-
Da ne otvaram novu temu postavicu pitanje ovde.
Problem je u temperaturi, sa povecanjem brzine povecava se temperatura.
Pri brzini od 100 km/h kazaljka je malo ispod pola na skali, pri 110 km/h na pola, 120 km/h prelazi pola, 160km/h nastavlja desno.
Smanjim brzinu i temeratura se smanjuje.
Sta moze biti problem?
Termostat sam zamenio pre nedelju dana, sumnjao sam da je on problem ali ponovo isto.
U sistemu je antifriz.
Jel moze biti problem vodena pumpa?
-
Mislim da sam resio problem, izvadio sam davac i posude za antifriz i osmirglao metale koji se uraanjaju, posle mi se nije palila vise, sad videcemo jos ;)
-
Tako se to radi...uštedeo si sebi nešto love bicedobro bilo je par odogovora (pitanja) na isti problem.
-
I ja na Sciroccu imam problema sa tom lampicom,totalno bzv se pali i gasi...............i kazaljka mi je potpuno podivljala,ali imam jos jednu koja radi :)
-
Treba mi savet ,naime pre koji dan mi se upalila lampica za tecnost vode ili kako je vec nazivate za temperaturu .Sipao sam jos malo destilovane vode ,malo preko maximuma i to je prestalo ,i uspesno sam presao pa sigurno oko 50 tak km .Medjutim danas se opet upalila lampica ,vidim nivo vode je ok isti gde je i bilo sipano ,po uputstvu za golfa --trebam da proverim ventilator :huh: i treba da usistemu za hladjenje imam barem minimum 40% antifriza u sistemu .Kako ja to nemam (vec je samo voda u njemu i obicna i destilovana) ,koliko litara kupiti i sta jos da pogledam .
-
U sistem ti staje 6 litra. Ja sam kod mene sipao 3 litra antifriza 100% i ostatak sam dopunio sa obicnom vodom. Nemoj da sipas destilovanu vodu.
-
Zasto da ne sipa destilovanu vodu. . . blink
-
Pisalo je negde na forumu. Valjda zato sto destilovana voda ne stvara neki hemijski proces ili tako nesto. Zbog nje hoce i lampica da brljavi. Uglavnom se ne preporucuje.
-
Ma ok hvala videcu da sta li je ,ja jos imam ona tri davaca a na samoj posudi za g11 nemam davac ,mozda je neki od njih riknuo .Objasnio mi je gedora koji je za sta ali davno to bese boodala .(Crni ,crveni i sivi na racvi ispred samog bloka motora.)Crni je bio za temperaturu ,sivi kad sam skinuo kao za kolicinu vode (jer je kazaljka odmah skocila ),a crveni je vezan preko neke zice za karburator
-
Pisalo je negde na forumu. Valjda zato sto destilovana voda ne stvara neki hemijski proces ili tako nesto. Zbog nje hoce i lampica da brljavi. Uglavnom se ne preporucuje.
E jbg, ovamo ''hemijski procesi'', a na drugoj strani kamenac. ., aj ga sad znaj majcin sine. . Ma ja sipam Permant i miran sam hehe. ..
-
Sve u svemu ,ja citajuci ove postove smem njega da vozim ili ne boodala ,ako je nivo tecnosti ok i ako se pali ventilator kako treba .
-
Mozes, ali bolje zameni vodu i sipaj antifriz. Sacuvaces i pumpu za vodu. ;)
-
Udarila ga je suncanica boodala .Ventilator radi ,evo 10tak puta sam ga palio na pola kljuca i nije upalio lampicu beer.
-
Kod mene je sličan problem sa tom lampicom. Upali se na par sekundi i tada mi prestane raditi pokazivač temeprature tj. kazaljka padne na nulu, pa kada opet svijelti koji sekund kazaljka dođe sebi i pokazuje pravu temperaturu?! Ne kontam. Uglavnom se to dešava kada je toplije vrijeme, bar se meni tako čini.
-
zameni rele 43
-
Hvala mnogo. Pokušaću.
-
Neki dan kada sam vozio,dodjem kuci i onako bez veze podignem haubu kad ono puklo crevo malo(povratno crevo) od boce za vodu,i nista u boci nije bilo antifriza(nedostajalo je jedno 3 litra).Ali tokom te voznje(kada je puklo to crevo) nije mi se palila lampica za temperaturu,uopste me nije upozorila da nedostaje antifriza u boci i nije dizao temperaturu(na sredini je bila).Lampica mi treperi,kada dam kontakt i kasnije se ugasi,kada upalim auto (ne pali se tokom voznje).Sta bi moglo da bude,koji je ovde problem?
-
i kod mene se to desavalo, ostao mi cep otvoren i voda izasla ostala suha posuda, ali nije dizalo temperaturu niti je lampica treperila, tako da ja predpostavljam kad sistem ostane skroz bez vode da se onda pali lampica, javice se neko strucni sigurno da obrazlozi nepaljenje lampice ;) driving
-
Ako imas onaj senzor na boci on bi trebalo da signalizira kad padne nivo vode.
Lampica ujedno signalizira i kad se motor pregreje. Nije samo za nivo vode.
Ja nemam senzor na boci i kad sam ispustao tecnost ona se gasila posle par sekundi.
-
ima senzor, ali je taj senzor koliko sam ja uspipo vidit je u nekoj posudi unutar expanzivne posude, tako da i kada padne nivo vode u toj "posudi" bude vode! eh sad imal od ove moje price ista boga pitaj bonk
-
Ma samo se bojim da u toku dalje voznje ne ostanem skroz bez vode u boci,a lampica da me ne upozori,to me najvise brine.Dobro u svakom slucaju zahvaljujem na odgovorima
-
Dizele ne brini ako ostanes bez vode u voznji, sve ce ti se lampice upaliti . . . A to ukoliko ne pratis kazaljku temperature . . .
-
i mene zeza ta skala i lampica malo radi pa ne radi.kad kucnem prstom u ytablu skala kao proradi neko vreme.ne znam da li je do table ili termodavaca?koji je na dvojci onaj odozgo u racvi ili odozdo?