VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: erda Maj 03, 2011, 12:09:57 pre podne
-
Zdravo svima,nov sam ovde pa aj da pitam i ja nesto.Imam golfa III 1.9 tdi 1z motor i desava mi se da kada vozim,auto krene da mi se gusi.
Tipa idem autoputem 120km/h i dam gas i krene da raste i stane na 140,i onda ja moram da mu pustim gas pa opet da dodam i on opet krene da vuce i recimo posle na 150 zakuca,i sve tako.Bio sam u par servisa,kacio auto na razne kompjutere i svi mi kazu da je sve ok,ali meni proble ostaje.Da li je neko imao ovakve simptome i da li zna da ih resi.
-
Pozdravw !
Za nove članove pravilo naše kuće http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=6760.0
Da se soba NE zaključa,pa nećeš moći dobiti odgovora ! inače tu smo svi raspoloženi za pomaganje jedni drugima,ali pravilo je pravilo ! biggrin
-
aha...ok....ce bude sredjeno... biggrin
-
jesi cistio usisnu granu ikako,ako nisi probaj,filtere jesi mjenjao mada ne vjerujem da je do filtera,
provjeri crijeva od turbine da ne falsira gdje,dijagnostika nije samo brisanje i trazenje gresaka,
uradi live data,
-
ja sam imao isti problem na passatu,zezao me je egr ventil,dodje do 120-130km/h i tu zakuca,nece dalje,kupio sam nov egr ventil i od tad radi sve ok..
a moguce i turbina da zeza,neki ventil jer nece da prikaze na dijagnostici
-
mene je drkalo na pasatu b4..pa sam menjao neki senzor u samoj bosch pumpi..i od tada radi ok..do 120 je ubrzavao boli glava,posle 120(ne bitno dali je 5 ili 4 brzina)pocne da se davi,gusi,ne prima vise gas uopste,niti ubrzava...
-
neka ti neko proveri EGR i trbinu to je sigurno u pitanju big_boss
kao sto rece mladen neka ti urade live parametre pa ces videti mahac
-
pa jel uopste postoji erg ventil na golfu 3 tdi ili pasatu 4 tdi? tj dali postoji na euro2 motorima?
-
Postoji egr ventil na svim tdi motorima.
-
Sutra idem kod majstora da vidim EGR ventil,mada ja sam ga zapusio,a sto se tice turbine i to cu da pogledam ....hvala vam svima.. biggrin
-
i da ja sam ga jednom vec cistio....ali sutra kupujem nov i menjam ga...pa cu videti sta se dalje desava....javljam sta sam uradio....Hvala jos jednom..
-
Koliko moze da kosta nov egr ventil za pasata 5.5 19 tdi?
-
nov je oko 100 evrica angry2
pplovan je oko 40-50 zavisi kako te rebnu batine
-
Imao problem pre 7-god. na Golf -3 90ks. Prvo nije hteo preko 170km/h,pa sve slabije i slabije da bih na kraju u 1-voj brzini sa gasom do daske jedva otisao u servis na par km udaljenosti. Znaci ,reko' ,majstore skidaj sve redom ... Usisna grana puna ali puna garezi(nije mogla sibica valjda da se proturi), Ciscenje i naravno , ciscenje turbine i ...190km/h...Cest problem, to sam imao i 2 puta na Golfu 4 tdi 74kw P.d motor (samo turbina) a i sada pocinje na Pasatu isto 74kw, mada na 4-ci i Pasatu, kada se to desi da blokira pri odredjenoj brzini, ugasite auto ,resetuje se comp. i opet gas kao da nije nista bilo, kada pocne ucestalije -servis i ciscenje. bicedobro Dodao bih , kod trojke posle ciscenja usisne i turbine ,pocinje da pokazuje povecanje potrosnje ulja. blink
-
razjebu nesto kad ciste
-
koliko je to povecanje potrosnje ulja
-
Ovako: majstor mi je predlagao da se skine i glava,da i nju treba ocistiti a ujedno bi bilo dobro ubaciti nove karike, sto Ja nisam hteo ni u ludilu jer sam do tada na 10.000km dolivao do 1l. ulja. a motor nikada nije otvaran. Posle ciscenja je skocila potrosnja na oko 2l. ali je isao kao zmaj. clap
-
na 10 000 doliva 1l ...pa nije ni cudo onda:) ja mijenjam ulje na 7-8 000 i radi ko sat
-
Mozes da menjas ulje i na 3.000km kad je km auta veca standardni problemi pocinju, a to su turbina, erg itd ... a inace kod 3-ke odnosno motora od 90ks ne trosi ni kap, pa sa predjenom km. pocinje i potrosnja , a kod PD. motora to nije slucaj.Primera radi kod 4-ke 74kw koju sam vozio od 160.000 do 380.000km i to za 3-god. od prvog do poslednjeg dana ,potrosnja ulja je varirala od 0.5 do 1l ulja. Inace predjem oko 5.000 mesecno i menjam ulje na 10.000km a ko predje kao moj brat 5.000 za 1-god , moze da menja ulje i na 2.000km lollol big_boss
-
Erdo kazi ti majstoru da ti zatvori EGR, ocisti usis, proveri da li turbina dobro puni i teraj driving
-
Isto mislim tapsac