VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: GolfMk2_018 Maj 01, 2011, 08:47:27 posle podne
-
Da li ide sekvent ili vakum ovaj tip motora?
1.6 1595 cc 4cyl Petrol 100 PS (74 kW; 99 hp) @5800 rpm 135 N·m (100 lb·ft) @4400 rpm AEK 188 km/h (117 mph) 1994−1995
1.6 1595 cc 4cyl Petrol 100 PS (74 kW; 99 hp) @5800 rpm 140 N·m (100 lb·ft) @3500 rpm AFT/AKS 188 km/h (117 mph) 1995−1997
-
Bolje sekvent u svakom slučaju.
-
Bolje ali nepotrebno i dosta skuplje. Vakum zavrsava posao bez problema ;)
-
Sekvent bi trebalo da obezbedjuje snagu kao na benzinu, kao i istu potrosnju. Zavisi koliko prelazis da li se isplati.
-
Imam taj tip motora i obican plin hoce da pravi eksplozije,ali lepo ide. U svakom slucaju sekvent.
-
Gas ne moze sam po sebi da pravi eksplozije. "Puca" zbog slabe smese i neispravne struje (palenje, svecice, kablovi). Imao sam nekoliko automobila sa vakum uredjajem ( golf 2 1.3, golf 2 1.6, golf 3 vr6, MB 230 x 2) i nijedan nikada nije "puko". Jedina stvar koju treba uraditi na motorima vece kubikaze prilikom ugradnje vakum uredjaja jeste i ugradnja lambda control modula koji se vezuje na lambda sondu. Smanjuje potosnju jer sprecava veci protok gasa iz uredjaja od potrebnog.