VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: guzonja April 27, 2011, 04:31:13 posle podne
-
Pozdrav!
Evo vratio sam se sa ovih praznicnih putovanja i da kazem premijerno sa svojim GTI-jem... driving
I posle sprzenih cirka 300km imam neka pitanja, mada jedino ko moze da ih odgonetne je majstor, ali dok ne sakupim lovu ovde bar da probam da pokupim neki savet...
Naime prva sumnja, a i sam naslov teme je vezan za istinu ili laz, naravno ne odnosi se na pravu kozu ;)
Vec na km sat tj broj obrtaja. Cini mi se da jedan od ta dva laze, ili ne. Juce dok sam vozio kad ga presaltam u petu i idem oko 90 km/h, sat od obrtaja pokazuje 2800, cale mi je ubacio
crva sumnje da njegov isto golf 2, tdi na tim obrtajima ide 120... Kad mu dam gas i dodjem do 120 on je vec na 3k obrtaja. Drugi problem je sto dok sam vozio sestru pozadi kaze da je ogluvela
od buke. Normalan nivo buke je oko 110, vec na 120 uji i ja ga cujem, a oko 130 bas, bas bruji. Uspuh mu je zavaren i sve je ispravno sto se lonca tice. Mada i kad je na leru cini mi se da GTI ima
takav "jak" zvuk... I za kraj, zasto mi na 140 trese volan, a cuo sam da GTI moze i preko 180, ja nisam smeo vise da ga przim ima on gasa sigurno da ide bar 160 ali verovatno moram da mu prvo nacentriram
trap, gume su mu prednje nove, zimske, kad mu pustim volan nije da sad vuce u stranu ali pomalo vucka u desno...
-
Zemo nisam majstor,ali mi se sve čini da bi trebalo da nacentriraš trap.Ja imam dvojku,1.3 benzinca i isto mi se dešavalo da mi trese volan,naravno pri manjoj manjoj brzini.Nema teorije da mogu da ga navučem do 140 biggrin Kada sam ga centrirao,sve je opet bilo ok
A što se buke tiče,tako ti je,kako ti je.Verovatno je izolacija popustila,a oko toga,em ima posla,em košta.
Ako ovamo ti je verovatno sajla od obrtomera malo popustila.To može brzo da se sredi
-
Obrtomer nema sajlu. On dobija impuls sa bombine.
-
Znaci morace da padne neko kalibrisanje:)
-
Ne mora da znaci da ti obrtomer laze. Nije isti prenos na tvom menjacu i na menjacu kod tvog oca.
-
ako ti trese volan..centriranje trapa,mozda felna kriva,guma ima balon,...
A za buku u kabini uzmes azmafon,treba ti 3 table,jedna tabla je 300 kinti,debljine 2cm,nije bog zna sta,al pomoci ce malo...
-
Prvo i prvo, nisi napisao ni koji gti je u pitanju, oznaka motora, menjaca... Mada, sudeci po prvom postu, sve je u redu sa menjačem, jer td ima daleko duzi menjac. Ako trese volan preko 120 pre ce biti kriva guma ili felna, ili lose balansiranje. Za buku moras da kazes sta sve imas od lonaca, u kakvom je stanju. To sto je nekom previse bucno, drugom ce da prija, mada sa fabrickim loncem nijedan gti nije preglasan. ;)
-
Oznaka motora je, (bar sto pise u dozvoli) PF, za menjac ne znam koji je, a lonac je njegov, fabricki. Nije nista budzeno i menjano... Ako ne verujes pitaj Gedoru :).
-
Samo ti proveri tockove kod vulkanizera, sipaj gorivo i vozi ;) beer
-
He he, znaci nema da se brinem. Oteracu da mi izbalansira i samo cu da picim mahac
-
Alo ljudi dizeli se puno manje vrte od benzinaca, to je elementarno znanje. Ne mozes da poredis gti i tdi po obrtajima. A za vibraciju je pod jedan balansiranje guma, pod uslovom da su dobre,kao i felne.za buku,to ti je to.
-
Sto se tice buke, postoji mogucnost da je neko od prethodnih vlasnika izvadio neki lonac ili katalizator, pa je zbog toga bucan. I moj auto je najbucniji od 110 do 140, ali cim ga poteras preko toga, milina.
Kad su obrtaji u pitanju, mislim da je sve u redu. Meni je na 100 km/h - 3000 o/min. Naravno da ce dizel tu brzinu postici na nizoj turazi, ali pogledaj dokle se vrti caletov tdi, a dokle tvoj gti, pa ce ti biti jasno.
Sredi te tockove i samo pun gas.
-
Pa ima istine to u vezi sa obrtajima, jer ne bi oni dzabe tamo stavili da moze do 7000... A to za tockove, bitno je da on ima potencijala :d Ne znam da li se tripujem ali mi se cini da bi mogao mozda cak i preko 180, jer motor mu prosto trazi gasa. Ali da ne idem sada o off... Kada izbalansiram gume videcu da li je to bilo po sredi... Da mu stavim kartone od jaja za izolaciju, kao iz onog filma sa Ljubisom Samardzic :)
-
I na kraju imas temu menjag g2. Prelistaj malo i saznaj koja ti je oznaka manjeca.
Kopiran primer iz teme:
na 3000 obrtaja:
3. brzina
2Y: 61 km/h (GTI 16v)
4S: 64 km/h
4T: 69 km/h
4Z: 69 km/h
7A: 64 km/h
8A: 69 km/h
8N: 61 km/h
9A: 61 km/h (GTI 8v)
ACD: 61 km/h
ACH: 60 km/h
ACL: 60 km/h
ACN: 64 km/h
AEN: 61 km/h
AGB: 61 km/h
AGS: 64 km/h
AON: 64 km/h
AOP: 64 km/h
ATH: 69 km/h
AUG: 61 km/h ('89-'91)
AWY: 57 km/h ('89-'91)
AXR: 52 km/h ('89-'91)
AYC: 66 km/h
AYN: 66 km/h
CBA: 66 km/h
5. brzina
2Y: 97 km/h (GTI 16v)
4S: 110 km/h
4T: 119 km/h
4Z: 119 km/h
7A: 116 km/h
8A: 119 km/h
8N: 103 km/h
9A: 99 km/h (GTI 8v)
ACD: 99 km/h
ACH: 110 km/h
ACL: 110 km/h
ACN: 119 km/h
AEN: 99 km/h
AGB: 97 km/h
AGS: 110 km/h
AON: 119 km/h
ATH: 110 km/h
AUG: 99 km/h ('89-'91)
AWY: 92 km/h ('89-'91)
AYC: 118 km/h
AYN: 118 km/h
CBA: 116 km/h
-
zko trese pri malim brzinama kriva guma,a ko trese pri vecim ne valja felna.tako kazu vulkanizeri.
-
Ni slucajno kartone,zapalices se.
-
Ma znam, zezam se. Za tu buku mi i nije toliko problem, kad mu stavim pozadi zvucnike neutralisace buku. Jedino to za treskanje volana da sredim... Da li mogu ja sam da proverim da li je felna kriva? Ovako sa spoljne strane
kada gledam izgledaju skroz ravne bez neravnina, a guma nije nigde pojedena, sto znaci da je trap ok?
-
Promeni naslov teme.
-
Jos kad bi mogao golim okom da vidis da li ti je kriva felna ili guma to bi bilo super lollol
Otidji bre kod vulkanizera da ti proveri sva cetiri tocka da li su krive felne ili gume i neka izbalansira ako ima potrebe (a bojim se da ima). A sto se tice max brzine, kad izadjes na auto put, samo gas patos i cekas biggrin Nije to dizel, nece mu nista biti. Dok ne uteras u crveno nista nisi uradio lollol
Salim se malo (ne mnogo). Slobodno ga poteraj u vise obrtaje, nista mu to nece skoditi. Taj auto treba da ide 200 a ako je malo radjen ide i preko.
-
Ce da ga oteram, bas me zanima kako izgleda juriti sa golfom 2 dvesta, kad mi se bude ukazala prilika nagazicu ga, mada malo me je stra' sa njim toliko da se juri driving
@andrija promenjeno... mahac
-
Dobar je bicedobro