VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: JOCA88 April 26, 2011, 09:46:31 posle podne
-
E ovako... Golf mk3 1.6 benzinac 75ks 93. godiste. auto normalno radi, vuce odlicno, pritisak ulja kaze majstor super... Ali, niko ne moze da mi objasni zasto mi se pali lampica za ulje i psti. Pali se samo pri brzoj voznji i to posle nekih 100 i vise predjinih km,znaci pri brzini od 130-150km/h. Kada se upali lampica on i dalje normalno ide, dodam mu samo malo gasa na sekund i lampica se ugasi, posle 2-3 min se opet upali i opet isto... I onda posle nekih 15 - 20 minuta nerviranja prestane da se pali i pisti........... Da li neko zna u cemu je problem?
-
Idi i predstavi se u predstavljanje da ti ne zakljucaju temu. Ovako ti nece niko odgovoriti.
-
Predstavio sam se, dugo me nije bilo, a mislio sam da sam se predstavio jos prlosle godine kada sam se registrovao, ali ok.
-
Prvi put cujem za takav problem,ali ajde logikom. Da podelimo mogucnosti,pa sistem eliminacije. Moze biti lazna uzbuna,tj greska u senzoru, kompjuteru i svemu izmedju motora i lampice, znaci da pri nekim parametrima, brzina, obrtaji prijavi. Ili na odredjenoj vibraciji pravi-gubi kontakt negde. Ako nije iz tog dela,a verujem da jeste, onda sa razlogom prijavljuje. Mozda neki kanal za protok ulja zapusi na tren, mozda potera neku cesticu iz filtera, mozda se samo ulje na tom opterecenju ponasa drugacije,menja osobine. Sve to samo nagadjam i pisem sve sto mi pada na pamet. Znaci eliminisi jedno po jedno,ali prvo dijagnostika i to u toku voznje,kada se to desi,znaci majstora u auto. I razmisli da menjas servis mozda ako su nemocni.
-
I kod mene se desilo na 2, 3 puta isto, i majstori su rekli da se pali zbog greske u salt tablu, to je bilo prosle godine, preso sam oko 20k od tada i sve je ok, auto je g3 1.8 66 kw.
-
i ja sam imao slican problem dok sam vozio mk3 gtd. Povremeno se palila lampica od ulja, nezavisno od rezima rada motora tj da li je u voznji ili u leru. Promenio sam davac par puta, pregledani kontakti, izmeren pritisak i kako je sve bilo ok, zakljucili smo da je problem u tabli. Posle par meseci opet je sve radilo kako treba i u narednih par godina koliko sam ga posle vozio, nije se ponovilo.
-
sad mi tek nista nije jasno... presao sam nekih 300 km agresivnije voznje, od 80 do 130km/h i uopste se nije upalila.... izadjem na auto put, od bg do pozarevca i na iskljucenju sa auto puta mi se upalila, samo jednom zapistala i ugasila se i posle toga nista... a na auto putu sam ga konstantno drzao na 130km/h.
-
Kakvo ti je ulje?
-
ulje sam zamenio pre 3500km, shell ali nemam pojma koje je, znam da je mineralno. ali nisam zamenio filter(nisam imao kljuc) i ne trosi ulje uopste, ima cak i malo preko maximuma.
-
Ako nemas kljuc probusi filter sa srafcigerom i odvrtiga, a ulje je pozeljno da je bar polusint.
-
Zameni filter i mislim da ce ti biti sve ok ;)
I nemoj da kupujes najjeftiniji!
-
zamenicu filter i ulje pa cemo videti. na koliko se menja polusinteticko ulje i koje da kupim ?
-
Na 10 000 a kupi isto koje si i do sad sipao ako si zadovoljan sa njim.
-
Interval za promena ulje na g3 za benzinski motor u servisnoj knizici pise da je na 15000km.
-
Interval zamene ulja zavisi koje je ulje sipano.
-
Probaj to sa filterom, ako ne pomogne, onda, senzori, pa potom leteci ;)
-
pa nekako mi deluje nemoguce da je nesto ozbiljno, tj. da su leteci, pumpa za ulje ili bilo sta drugo oko motora jer auto ide normalno, vozio sam ga skoro 170km/h tako da mi je nelogicno da ima nekih problema sa motorom.... pada na pamet da je neka glupost tipa ulje, filter, davac ili struja....pritom potrosnja mi je oko 8.5l, po nekoj mojoj proceni na 100km mislim na gradsku voznju, a ne stedim ga uopste...
-
To koliko ide auto nije merodavno da je sve u redu. Filter dobro je da se menja svaki put posto su kod nas kvalitet je 0, ako je pumpa prvo palenje posle duze vreme sporo kreva ulje, kasni 2-3 sek. i kad zagreje na ler gas moze da trpeti lampica, a prvi simptomi za leteci su blago lupanje od 2-3000 obrtaja i je pozeljno da se odma menjaju. U tvom slucalju mislim da zeza elektronika posto i ja sam imao slican problem prosle godina a sada je sve ok.
-
@Koki GT "Interval za promena ulje na g3 za benzinski motor u servisnoj knizici pise da je na 15000km."
Taj sto je pisao serv. knjizicu nije znao da ce u tog golfa da se sipa ovo albansko ulje ;)
-
Pa najmanje treba polusintetika za ovaj auto.
-
pa nekako mi deluje nemoguce da je nesto ozbiljno, tj. da su leteci, pumpa za ulje ili bilo sta drugo oko motora jer auto ide normalno, vozio sam ga skoro 170km/h tako da mi je nelogicno da ima nekih problema sa motorom.... pada na pamet da je neka glupost tipa ulje, filter, davac ili struja....pritom potrosnja mi je oko 8.5l, po nekoj mojoj proceni na 100km mislim na gradsku voznju, a ne stedim ga uopste...
Meni isti motor trosi izmedju 9.5-10 l u gradu... U uputstvu stoji da je prosecna gradska potrosnja 8,9l. Bolji si od fabrickix podataka lollol
-
Pa najmanje treba polusintetika za ovaj auto.
Ne bix rekao da si u pravu... Zasto onda meni u servisu sipaju polusintetiku 10w40 i interval zamene je na 10.000km???
-
sipacu polusiteticko pa cu videti sta je... normalno radi od 2 do 3000 obrtaja, nista se ne cuje da lupa. a nikad se ne pali kad je hladan, samo na dugim relacijama i to samo ako idem preko 110-120. moguce da trosi 9-9,5l na 100 km, ali ja tih litar-dva ne primetim bas, nikad nisam merio u litar bas koliko trosi, ono je bila neka otprilike potrosnja.
-
Ja sam vec pisao o ovome, kod mene su bili isti simptomi, i otisli su leteci. Auto normalno radio, palio, isao, al povremeno palio lampicu kad se brze vozi pa po oduzimanju gasa. Toliko. , jer oni kada stradaju padne povremeno pritisak ulja i pali lampu ;)
-
Kada padnu leteci toliko za da pali lampu motor ima da cuka vise nego dizel.
-
ne pali on meni lampicu pri oduzimanju gasa nego u konstantnoj voznji i samo pri brzoj voznji. provericu davace za pocetak i ulje naravno, pa cu videti sta dalje.