VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: orwikcons April 08, 2008, 02:09:47 pre podne
-
Golf 2 1.6 benzin (karburator)
Morao sam da izvucem hiber lauf crevo van kutije za filter vazduha jer je konstantno "pljuvao" ulje na filter i u karburator.
Ulje koje sipam je Motul polusinteticko, u BMW servisu u Nisu, na njihovu preporuku.
Plinski uredjaj.
Da li mozda mom motoru vise odgovara mineralno ulje, i da li bi sa njim mozda prestao da "pljuje" na filter?
Da li je za taj motor zbog plina zdravije da mu se vracaju uljne pare, tj. da je hiber lauf na svom mestu (jedan majstor mi je rekao da sam izvukavsi to crevo skratio radni vek motoru dosta)
Majstor mi je pomenuo izvesno ulje koje je predvidjeno za ovakve motore koji se voze na plin, u kombinaciji sa aditivom (koji treba takodje da se doda motorima koji rade na plin) i koji traje 60000km. Da li neko zna o kom se ulju i aditivima radi?
Sta mislite o Kastrolovom ulju?
-
To sto baca ulje je kao normalno. U sustini ti treba jedna plastika koja se stavi ispod poklopca ventila i onda vise ne prska. Ja sam to za audi koji je imao isti taj motor kupio na autootpadu. Noviji modeli golfa 1.6 su fabricki to imali kasnije ugradjivano. U sustini nicemu ne skodi sem filteru kojeg zamasti.
-
Ja za pasata koristim Bergoline 10/40 za motore koji rade na gas i benzin i svaki put dodam aditiv LiquiMoli i nemam nikakvih zamerki.Ne baca nista ni na cep od ulja ni na merac.I ne potrosi nista od zamene do zamene.A menjam na 6000-7000 predjenih kilometara.
-
Ja kada otvorim cep za ulje, ne vidim odmah bregastu, ima neki kao poklopac koji se prostire celom duzinom bregaste, i on lupka u leru, sve dok ga ne pritisnem prstom, ili dok ga cep ne pritisne, dakle stvar koja landara. Da nije mozda to taj plasticni poklopac?
-
To je taj poklopac o kome se prica.
Moje misljenje je da je benzinac koji toliko bljuje ulje zreo za generalnu, ili ako netrosi ulje za zamenu gumica na ventilima.
-
On jedino prska filter za vazduh. Od zamene do zamene na meracu je mozda dva milimetra razlika. Ulje ne prska ni kad se poklopac za ulje skine, ni cep za merenje kolicine ulja, jedino na filteru, sve ostale karakteristike su mu ok.
-
Koliko ja znam,ne bi smeo da baca ulje na filter sem ako nisu karike.
Kada odu gumice na ventilima onda masti auspuh,a kada su karike onda baca na iber lauf
-
Ne ne. nema to veze sa karikama. Taj tip motora to radi pa je kasnije ubaceno plasticno deklo ispod poklopca ventila da ne ubacuje ulje. Desava se to da se ulje malo po malo pojavljuje u cevi ibera i onda kad zabodes pun gas ono prsne u kuciste filtera. Nije to nikakav kvar niti dimi iz ibera to se prosto desava jer je cev ibera nisko a jos nagnut motor na stranu ibera. Jedan dobar majstor mi je to lepo i slikovito objasnijo.
-
Onda Milane Proticu udri po gasu i ne beri brigu.
-
rocky je u pravu. nema tu kvara samo cista trvijaln glupost koja zbunjuje
-
Epa, hvala vam, gospodo, na tako ohrabrujucim savetima, barem da ne moram da dajem novac na opravku, nego da mogu na miru da ga bacam na usavrsavanje...