VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: darec April 19, 2011, 12:15:44 pre podne
-
Zanimaju me iskustva sa kocnicama na mk3. Naime, imam utisak da nemam jake kocnice. A xod papucice je dug, tj treba bas vise pritisnuti da bi se dobila veca sila kocenja. Takodje kad se stisne do kraja, cuje se kao da izbaci neki vazdux ili neki slican zvuk. Da li je to normalno? Napred su mi diskovi, pozadi dobosi.
-
isto i meni kad uporedim sa drugim kolima.. rekao bih da je kod golfova prosto tako... verovatno bolje kod gti-eva koji imaju diskove/diskove
izludjuje me ponekad, ali jbg mora da se navikne
-
Ja nemam takvo iskustvo sto se tice hoda papucice ili "izbacivanja vazduha". Hod je normalan tj. par cm i kada stisnem kocnicu zakuca se " u mestu" a nemam ni ABS
-
za vazduh nemam osecaj.. pregledano je sve oko njih i sve je ok.. meni je licno cudno nacin kako "hvata" kocnica samo... kad je zveknem koci ona ok.. samo sam navikao da mi je na vrh noge a ne kao kvacilo recimo
moram ja da navatam tebe goxy na sledecem skupu da sednes kod mene ili obrnutno lollol
-
Da sednem u auto ok lollol
-
Moraces da mu pomjeris sjediste skroz do kraja i a ako ti golf nema podesavanje po visini, mrka kapa da ce uci kako treba. . . lollol
-
ma izbaci cemo onda sediste i fiksirati gajbu piva lollol
-
ima sediste po visini a stoji i meni sediste skoro do kraja vec .. mislim da je to moguci razlog za ovaj "problem" .. naime ne jebu me tolko kad moram da priteram sediste napred pa ih stiskam nekako "odozgo" vise lollol lollol
-
Ma normalno je to sa vazduhom. Ja sam imao i MK3 i MK3 GTI, GTI je naravno bolje kocio (imao je ABS i diskove/diskove), manji hod je imao.
-
Kakav vazduh? blink
Nije to fap, golf ima hidrulicne kocnice :ppp
-
Golf ima hidraulicne kocnice ,proveri ti da li imas dovoljno ulja za kocnice ,mada i ja imam takav osecaj da ima previse praznog hoda coilleo2tj ,kao da dzaba stiskam ,a tek na kraju hvata ko blesav ,ali na pocetku ne osecas razliku .
-
Proveri zadne paknove dali su istroseni, kakav je zazor na njima i dali su istrosene dobose. Ako su istrosene paknove ili dobose onaj klin sto steluje se spusta do kraja i ima prevelik zazor i zato hvata kocnica dole. Alo je sve ispravno kocnica mora da hvata gore bez obzira sto su dobosi pozadi, kocice slabije nego disk ali mora da hvata gore.
-
Ja mislim da tu servo nije u redu cim se cuje taj "vazduh". Jel se promeni mozda rad motora kada stisnes kocnicu?
-
Xmmmmm, ima mi logike ovo za zadnje tockove. Naime, kad sam radio prosli texnicki levi zadnji je slabo kocio, skoro nikako. I onda sam otisao u servis gde odrzavam auto i tamo su za 5 minuta to sredili. I tad je kocnica hvatala pri vrxu i imala je kraci xod (maksimalno 2-3cm). Tj. onako kako mi vise odgovara. Ali se vremenom vratilo na staro. Koci on zadovoljavajuce kad pritisnem kocnicu jace, ali ima veci xod. Ne menja se rad motora kad je pritisnuta kocnica. Nivo ulja je ok. Mada zadnji desni ne drzi kad je rucna podignuta.
-
Mozda ti sajla rucne na desnom tocku popustila pa verovatno treba da se zategne.Inace moj mk3 tdi koci sasvim ok kao sto je i Goran 79 rekao,s tim sto napred imam diskove,a pozadi dobose i to od mk2 ( zasto to je to tako nemam pojma,jer sam auto kupio tako ) i nemam abs.
-
Ako spušta obrtaje na leru kad se stisne kočnica, tj kad se pusti? Servo?
-
Aham ;)
-
Primetio sam da je desni dobos mastan, izgleda da izlazi ulje od kocnica... Primetio sam to pre neki dan, ali se osusilo... A danas opet primetix. badmood Gledax kolicinu tecnosti u boci i deluje da je sve ok...
-
Skini dobos pa vidi kako izgleda unutra. Moj brat je isto tako mislio i kupio nov cilindar i ulje a kad smo skinuli dobos unutra suvo. Na kraju se ispostavilo da je neki pas vrsio nuzdu pored tocka biggrin
-
lollol lollol lollol
Kod mene nije taj slucaj, nazalost. Kad prodjem rukom po dobosu sa donje strane, oseti se ulje. I to bas hidraulicno... Videcu kad bude redovan servis da otklone...
-
Da ne otvaram novu temu u vezi kočnica ali u poslednje vreme mi na kolima ponekad '' hvata '' normalno pri vrhu predale a ponekad baš duboko. Da li može da bude nešto drugo osim glavnog kočionog? Isti je menjan pre oko 55000 km.