VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Mlađi referent April 03, 2008, 03:25:38 pre podne
-
Pozdrav svima na forumu,imam jedan problem sa golf IV TDI 66kw 2000.god. AGR motor,223.000 km. pre
-
Prvo jako bitna stvar da li ti je resetovan servisni interval na kompjuteru, odnosno da li je resetovan nakon zamene ulja i ostalih stvari. Drugo, po opisu probleme najvise zvuci kao komp, ili je otisao ili treba da se resetuje a po potrebi reprogramira. Naravno pored ovoga uvek moze da bude i neka mnogo jednostavnija stvar s obzirom da je napravio toliko kilometara, da li znas kakvo ti je stanje sa katalizatorom?
-
To sto dijagnosticki uredjaj prijavljuje gresku na diznama,ne mora da znaci da je bas dizna problem,moze biti bilo sta sto je vezano za nju.
-
mislim samo mi nije jasno kakve veze ima servisni interval sa bilo cime?! ako prijavljuje g80 ili vama poznat kao treca dizna ne mora da znaci da ima veze sa samom diznom. treba ispitati instalaciju od nje do procesora.to je prvo. on inace sluzi za regulaciju tj zakretanje paljenja. to sto ti opisujes je vrlo moguce klizac u bosh pumpi koji odredjuje kolicinu goriva i predpaljeje. bilo kako bilo postoje procedure utvrdjivanja kvara kao i neke merne grupe na samom dijagnostickom aparatu koje mogu ukazati na problem. sto se samog protokomera tice najlakse dijagnosticirati ga jeste otkaciti konektor.onda auto radi na rezervnoj vrednosti. ako je problem bio do njega sigurno ce se pokazati. javi sta si uradio
-
Ima servisni interval veze jer na mom Lupu kada se ne zameni ulje tj ne resetujem inspection 20kkm onda ne mogu da preddjem 2000 obrtaja sa njim i gusi se, isto je i na golfu 3 pa razmisljam mozda ima neke veze sa tim ali isto tako moze biti bilo sta na putu do trece dizne.
-
bez uvrede ja za to prvi put cujem a iz prakse znam da to nema apsolutno nikave veze. svakodnevno mi dolaze kola kojima je upaljen indikator za servis koji nije resetovan boga pitaj od kada. to je samo obican brojac i nista vise. da je drugacije pola ljudi koje znam nebi mogli ni da mrdnu kola sa mesta.
-
mislim samo mi nije jasno kakve veze ima servisni interval sa bilo cime?! ako prijavljuje g80 ili vama poznat kao treca dizna ne mora da znaci da ima veze sa samom diznom. treba ispitati instalaciju od nje do procesora.to je prvo. on inace sluzi za regulaciju tj zakretanje paljenja. to sto ti opisujes je vrlo moguce klizac u bosh pumpi koji odredjuje kolicinu goriva i predpaljeje. bilo kako bilo postoje procedure utvrdjivanja kvara kao i neke merne grupe na samom dijagnostickom aparatu koje mogu ukazati na problem. sto se samog protokomera tice najlakse dijagnosticirati ga jeste otkaciti konektor.onda auto radi na rezervnoj vrednosti. ako je problem bio do njega sigurno ce se pokazati. javi sta si uradio
Hvala na savetima,za neki dan teram kod kod majstora,nadam se da ću rešiti problem.i u svakom slučaju javiću šta sam uradio,i baš ću majstoru napomenuti da proveri i bosh pumpu,taj klizač,deluje mi logično da on može da bude krivac,a ovo sa servisnim intervalima nema veze,svi su poništeni,a vozio sam i sa upaljenim service i nikakvih problema nije bilo.
-
bez uvrede ja za to prvi put cujem a iz prakse znam da to nema apsolutno nikave veze. svakodnevno mi dolaze kola kojima je upaljen indikator za servis koji nije resetovan boga pitaj od kada. to je samo obican brojac i nista vise. da je drugacije pola ljudi koje znam nebi mogli ni da mrdnu kola sa mesta.
To se desilo i meni i drugaru na golfu 3. samo pricam iz licnog iskustva. Niko se nije uvredio, ipak si ti ovde jedini pravi strucnjak za VW, sa licencom.
-
ma ##bes licencu, to vazi samo u okviru ovlascenih servisa, nego se sada postavlja drugo pitanje. Da li tom lupu nesto drugo smeta kada se on ponasa tako.
-
Smeta mu to sto ga ja vozim salu na stranu, redovno odrzavanje i od kad sam mi resetovao inspection i oil nema nikakvih problema radi ko sat. Ko zna sta je predhodni gazda radio. Mene vise zanima sto njemu trza auto s obzirom da sledeci uzimam TDI.
-
Evo,da javim