VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: dule tdi April 15, 2011, 04:26:48 posle podne
-
vec sam ovu temu pokrenuo,ali posto je sajt zabagovao moram opet
pri paljenju golf 4 tdi 66kw cuje se zveketanje hidropodizaca koje posle par sekundi nestaje
nakon toga motor radi mekano
cim se zagreje cuje se slabo lupkanje,kao lupkanje ventila pa ne znam da li su u pitanju ventili ili hidropodizaci
moram da napomenem da je zvuk slab i nekad se skoro uopste ne cuje
sipam ulje valvoline durablend 5w 40 i menjam ga na svakih 10 hiljada
lupkanje se cuje i pri dodavanju gasa i kada se koci motorom
slican problem sam imao kada sam vozio golf 3 td i tada sam promenio hidropodizace ali je zvuk ostao isti,znaci bili su ventili u pitanju
ako neko zna neka pomogne
pozdrav
-
Dule ja sam imao slican, ili isti problem sa SDI motorom.Lupkanje je bilo narocito izrazeno na uzbrdici i kada se dodaje gas, kao da vozim Z 101. Na ravnom se auto nije cuo da radi (130 000km).Sumnjao sam na vise stvari, ali test na komp. pokaze da auto nema ni jednu gresku. A onda slucajno sam otkrijem kvar. Kutija od filtera za vazduh , verovatno od vibracija nije bila dobro stegnuta i deo koji ide prema faru bio je ispao iz gume na vrhu te plasticne cevi.Sve sam dobro ucvrstio i otisao na probnu voznju.Odusevljenje , posle dva meseca lutanja,kao da sam kupio nov auto.Ponovo mekan i miran rad motora. Nadam se da sam pomogao! pozdrav.
-
hidropodizaci,kad budes mijenjao ulje naspi tecnost za ciscenje motora u staro ulje,ostavi ga da odradi 3-5min u leru,
ispusti ulje i naspi drugo,a ako je presao vise ili oko 200000 sipaj 10w40,i problem rijesen,
a pogotovo ako prelazis sa sintetike na polu sintetiku isperi motor,tako sam ja rijesio problem big_boss
-
ja vozim golf 2 1.9 tdi motor 136 ks,i taj sam problem imao cim sam stavio motor,meni je bio polomljen hidropodizac,znaci poludeo sam,dao sam za motor 800e i plus 500 evra za osvezenje,jer nemoze u principu da se menja jedan hidropodizac,nego kad krenes da menjas onda menjas i ventile i gumice i hidropodizace i vodjice,dihtunge bla bla,nadam se da ti nije problem kao kod mene,mada meni sluti na to sto se meni desilo,jer je krenulo prvo od lakog zveckanja,pa krkljanja i na kraju izlomio mi skroz hidropodizac na 4 klipu
-
motor je presao preko 250000 i sipam 5w 40,ne znam da li da sipam 10w 40 posto motor ne trosi ulje,ne dolivam od menjanja do menjanja
bolje da radi u redjem. vozim ovako dok ne bude zabrinjavajuce
-
Ima jos jedan bolji nacin za ciscenje. Prospes staro ulje, stavis cep umesto filtera, naspes eurodizel, sto cistiji i pustis da radi 3 min. Kad ga prospes, bice crn ko katran. Stavis filter, sipas novo ulje. Najbolje da majstor ovo sve uradi i ako je lako. Naravno onaj koji zna foru i hoce to da radi.
-
sipaj ulje koje ti fabrika preporucuje,pise u prospektu,to je najsigurnije big_boss
-
Ako upalis sa dizelom mesto ulje prolupace radilica za 30 sek.
-
Jesi probao nekad?
-
Nisam probao, dizel je previse redak nebi mogao da se stvori pritisak za nesto da se neosteti.
-
Tako sam i mislio da nisi probao. Meni je ovo radio glavni majstor iz vw u helsingborgu u svojoj kucnoj radionici, inace nas covek i moj prijatelj, na novom golfu, na svaki peti mali servis.
-
3 min da radi sa dizelom mesto ulje , pogotovo ako je dizel motor posto ima vise kompresije i da ne prolupa, ne mi se veruje dok ne vidim a ne bi ni probavao. A kakav cep mesto filtera stavja?
-
Cep obican limeni sa dihtungom,da nebi nafta digla djubre iz filtera po motoru. I ja sam to jednom sam uradio na Mk1, bez problema. Ali ponavljam, nadjite majstora koji ima iskustva sa tim, pa nek vam uradi.
-
Cep obican limeni sa navojem i dihtungom,da nebi nafta digla djubre iz filtera po motoru. I ja sam to jednom sam uradio na Mk1, bez problema. Ali ponavljam, nadjite majstora koji ima iskustva sa tim, pa nek vam uradi.
-
cuo sam da se motori operu sa d2 jer je masniji i gusci mada se ne bih zezao
sta ako ostane malo nafte u motoru mozda to posle sjebe neka svojstva ulja,pa da motor radi u nekom mulju