VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Sajovan April 07, 2011, 08:46:41 posle podne
-
Pocelo je od nedavno,znaci pogotovo kad se zagrije dobro.
Samo je tako na leru,znaci kao da na sekund prekine gorivo,i pusti.
Stavljan je na dijagostiku,radi se o PD AJM motor,e sad stawio sam polovnu(ne znam jeli ispravna) tandem pumpu i opet isto.
Cak sam sipao wurth aditiv za PD motore,zamijenio filter nafte...
Da li je moguce da je tandem pumpa,ili mozda dizne,a zaborawio sam da kazem da ide isto i kad je bio ispravan.
Samo znaci na leru malo kao zalupa motor i padnu obrtaji na tabli,tj padnu pa se vrati normalno.
mahac
-
moras do bosiste da ti vidi parametre dizni tj ubrizgavanja. izbjegavaj te wurtove koktele ubuduce ;)
-
moras do bosiste da ti vidi parametre dizni tj ubrizgavanja. izbjegavaj te wurtove koktele ubuduce ;)
Ja uvijek sipam wurth,nikad mi nije skodilo autu.
A kako to da vide,moze li to preko dijagnostike?
Mislis da nije tandem pumpa,jer da su dize ne bi isao jel tako?!
-
a ko ti je rekao da ga sipas i sto ga sipas? jesi li siguran da ti taj isti wurt nije ostetio dizne i da ti sad 1 dizna ubacuje malo vise ili manje goriva u cilindar nego one tri?
zavisi kakva je dijagnostika, vag com i slicne ti nemogu citati parametre dizni kolicinu ubrizganog goriva svake dizne posebno.
znam da bosisti imaju drugaciji uredjaj za ispitivanje. bar ima ovaj ovde s kojim saradjujem.
a poznavajuci princip rada tandem pumpe cisto sumnjam da ti ona pravi taj problem.
-
Pa sipam ga zbog goriva,i zbog dizni.
Moj majstor mi je rekao da ima problema sa mercedesima cdi zbog goriva-dizni.
Uspe im wurth i to bude bolje.
A kod nas tesko da ima ko da mi to ispita,tj nema toliko dobrog bosiste...
Upravo mi je jedan bosista rekao da je tandem pumpa
-
Normalno na leru za PD, ako je to na sta mislim.
Znaci auto radi na leru i svakih 10ak sekundi blago zadrhti sto osetis ako obracas paznju. I da obrtaji padnu za oko 50 obrtaja.
Meni tako bilo na novom A3 1.9TDI PD, a kad sam se raspitao malo kod ''bolesnika'' kazu da je i kod njih isto.
-
ako ti mislis da je normalno da pd ima prekide na ler gasu svakih 10 ili 15 sekundi onda ok. ja i dalje mislim da mu nesto nije u redu ili sa diznama ili sa sjedistima ventila.
mozda sam i ja bolesnik i mozda nisam u pravu. a mozda nebi bilo lose da se neko strucniji od nas dvojice ukljuci u temu.
pd sa dobrim diznama, gumicama na diznama, dobrom kompresijom i dobrim ventilima radi ko sat, u to budi siguran i ti dag i ti crnogorac. necu se vise mijesati u temi. mahac
-
"Bolesnici'' oni koji cuju i osete na autu i sto ne treba.
Ja sam imao takav slucaj na A3 sa par hiljada na satu. Durgar na Golfu V 2.0TDI PD sa oko 50k km na satu-tad ga kupio, treci drugar sa Golfom V 1.9 TDI PD sa oko 150.000km na satu...
Iskreno ni meni se ne svidja, tj. to ne mozes da primetis ako ne obratis paznju, ali jednostavno oseti se kad radi u leru.
Mozda zaista nije normalno, a i slazem se sa tobom da nije normalno, ali eto ovo moje iskustvo je takvo.
Obrati paznju kad ti dodje neki PD na servis, ostavi ga da radi na leru i gledaj da li ce blago zadrhtati-obrtaj gledaj. A mogu i clanovi da provere pa da jave, bar ovde ima PD motora koliko hocemo.
-
Ljudi ne mislim na blage,nego na bas osjetne podrhtaje,znaci sa 800 obrtaja padne cak na 700 i kao da krene da se gasi,ali onda nastavi normalno i sve tako.
Ali ide kao i prije ovog cudnog ponasanja.
Auto pali normalno znaci nema verglanja...
Gedora zasto vise neces da se mijesas u temu?
-
napisao sam koliko sam znao. ti sad izvagaj ko je u pravu, sta je ispravno a sta ne.
-
Ja koliko sam shvatio ti si se nesto uvrijedio na mene,jel tako?
Ja koliko vidim nisam ni tebi ni dag81 nista rekao.
Ako ti nije muka da mi po crtama napises sta da provjerim,da bi rekao ovom mom majstoru?
-
nisam brate taman posla! nemam ni razloga. a majstor ako je majstor ce za vrijeme rada na leru sam viditi da u momentima gubis po jedan takt.
e sad sto se to desava vidice se. da li ce se zavrsiti na diznama ili skidanju glave nemogu ti ja nista reci na pamet jer nisam vidio ni cuo tvoj motor
opusteno beer
-
Ewo sjutra da vidim dako snimim klip da vidis kako to radi,ali zasto onda auto ide normalno,ako se gubi jedan takt?
-
pa gubis ga na 800 o/min. mislis da ces to osjetiti kad turbo pocne da puni ili na 3-4 hiljade obrtaja? naravno da neces jebiga
-
A zar ne moze da bude pumpa,da na leru kada je mali pritisak ona pocne da ''budali'' a kad je pritisak veci kad se brze vozi ona radi kako treba?
-
mislim da ne.
-
Moj 1.9 TDI PD sa 200k na satu na leru radi ujednaceno i kazaljka ne mrda, nikad, ni milimetar...
-
@andrija tvoj je ispravan ;)
-
isti motor imam u passata,i ne mrda ni malo...
Ovo je vec katastrofa kako radi.
U ponedeljak se mijenja pumpa,pa cu javiti sta sam uradio...
hvala svima...
mahac
-
@andrija tvoj je ispravan ;)
Hocu da kazem da u njegovom slucaju nesto definitivno nije u redu.
-
cekamo rezultate u ponedeljak. daj boze da sa tandem pumpom rijesi problem
-
Imam jednu pumpu,sto radi kako treba samo sto vrace gorivo u rezervoar kad je motor na vecoj visini od rezervoara...
Ali radi kako treba.
-
Normalno na leru za PD, ako je to na sta mislim.
Znaci auto radi na leru i svakih 10ak sekundi blago zadrhti sto osetis ako obracas paznju. I da obrtaji padnu za oko 50 obrtaja.
Meni tako bilo na novom A3 1.9TDI PD, a kad sam se raspitao malo kod ''bolesnika'' kazu da je i kod njih isto.
Na leru uvek mora da bude na 800 obrtaja,bar je tako kod mene,a ako ti varira 50 obrtaja,to definitivno nešto nije u redu,kazaljka mora da miruje,dosta vozim auto i često obratim pažnju na kazaljku,ali pad od 50 obrtaja bi sigurno provalio,pogotovo ako je tako učestalo.
A i većina vozača bi provalila toliku oscilaciju kazaljke,nije pad od 50 obrtaja svakih 10 sekundi toliko neprimetan.
-
Kod mene samo malo zadrhti kad je leden motor na leru, Golf IV 74 kw.
-
Problem izgleda rijesen tapsac tapsac tapsac
u toku je test woznja i za sad nema vise problema,inace bilo je do senzora radilice...
Pa dako nekom pomogne ova tema...
-
Jeste da je proslo vec duze vremena ali da naglasim da i ja imam isti problem oko tog blagog podrhtavanja motora i to na svakih 10-ak sekundi
zatrese na sekundu dve i to je to ali samo kad se auto ugreje na radnu temp. a kada je hladan radi kao sat!
Pa bih te pitao da li si otklonio problem ili jos uvek ista prica?
Inace ja imam pasat 2.0 143ks PD
-
Rijesen problem,senzor radilice je bio...
E sad dal si ga stawljao na dijagnostiku,prwo to pa swe ostalo.
Jesi pogledao dizne?!
-
e pa da se i ja umijesam, meni te vribracije radi kad je Hledan motor i to mozda pola minuta posle paljenja prvog i posle radi normalno, ali imam utisak da radi na nenormalno niskom broju obrtaja jedna kockica ispod 1000 sto je po mojim grubim proracunima oko 750 obrtaja i sve u autu drhti, trese, stakla, vrata, ... nebitno dal ledan, topao, posle gazenja, .... i ja bih zelio da podignem ler gas na recimo 850 obrtaja, al nedje cuh da na mom passatu (zadnja serija B5,5 2005god) to nije moguce odraditi klasican nacin dijagnostikom :P ???
-
A zamajac..meni se slično dešavalo pa kada stavih ono nesrećno novo kvačilo nije bilo nikakvih treskanja ;)
-
Remenica alternatora???
-
nije treskanje, nego vibrira konstantno kao da radi na premalom ler-gasu, cim vrlo malo taknem gas i popnem na obrtaje na cca 900 radi ko sat.
A ovo propadanje kazaljke obrtaja prvih 15sek pripisujem diznama ili gumicama sigurno, dok ne postane nešto alarmantno ne diram
zamajac se nadam da nije, jedino oko cega nisam zadovoljan vezano za transmisiju je to što mi u poslednje vrijeme pedala odvaja na samom vrhu ali baš na vrhu ali zamajac po svim mojim testovima je OK ;)
-
Ma i meni odvaja na vrhu,evo 3 godine,ćeraj to. Na dijagnostiku,onda kad se manifestuje problem,pa ćeš onda viđet jesu li dizne ili nešto treće.
-
a sto znam ovo nije na vrhu nego na najvisem vrhu :D tata ga juce vozio i kaze da mu se nikad u njegovoj vozackoj karijeri nije desilo da mu se auto ugasi 4x na dan kolko visoko odvaja :D
A ovo za dijagnostiku ne diram samo da nadjem strucnjaka koji ce mi podic ler gas i odlicno je to :)))
-
Nije zgorega da provjeriš rad dizni,čisto da vidiš jesu li parametri u granicama tolerancije. bonk
I ni u kom slučaju NE SIPAJ aditive(wurth,berner,liqui molly,itd)
-
Nije zgorega da provjeriš rad dizni,čisto da vidiš jesu li parametri u granicama tolerancije. bonk
I ni u kom slučaju NE SIPAJ aditive(wurth,berner,liqui molly,itd)
A sto da ne sipa wurth,ja sam ga sipao i nista mi gore nije bilo,cak mi moj majstor kaze da ih sipa u mercedese CDI kad malo zapeknu dizne,i da ih to bas poboljsa....
-
E neće ga više moj auto gledat aditiva,bio wurth,il ne bio!
-
Zašto? Ja vec dugi niz godina koristim raznorazne aditive tipa Wynns,Wurth,Liqui Molly i ama baš nikakvih problema nisam imao.Doduše nisam primetio ni neka bitna poboljšanja jer sam ih uvek koristio preventivno ali ama baš nikakvih kvarova na sistemima za gorivo nisam imao.Vrlo je vazno koristiti ih po propisanom uputstvu...