VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: stevica82 Mart 31, 2011, 10:45:51 posle podne
-
Hteo bih da postavim umesto obicnih diskova ,samoventilirajuce diskove?
-
Ne razumijem sta hoces da pitas, Ako su diskovi istog precnika ne treba nista, i ventilirajuci je duplo skuplji, . . . blink
-
Nisu ista ni klesta ni njeni nosaci, ventilirajuci disk je puno deblji, ako uopste nadjes disk istog precnika...
Polovna klesta od gti i nove diskove i plocice preporucujem...
-
Sorry, mislio sam da covjek vec ima sve komponente. . . bonk
-
Zasto hoces to da menjas?
-
a ako vec menjas celjusti i nosace, onda stavi i vece vent. diskove.
-
Stefane, ima automatik, vjerovatno osjeca potrebu za boljim kocnicama. .
-
Automatik znaci vise kocenja, ako cuvas menjac.plus vent. su trajniji - vise mesa, teze se pregreju, iskrive..
-
Kapiram to, al me zanima kako on oseca tu potrebu za vent. diskovima, tj. jel sad ima neke probleme ;)
-
E momci gledam ove komentare pa da odgovorim.Nasao sam tj drugar mi dao polovne od gti samo neznam da li se menjaju neki jos delovi.posto su kod drugara bile na kolima a on ima dvojku gti ali mislim da su felne 15-ice
-
E pa moras da vidis i dali su ti felne dovoljno velike za te diskove
-
Ja ne znam sta ljudi imaju protiv fabricki ugradjenih delova. Sva ta budzenja mogu samo da zakomplikuju zivot bez potrebe. Nije mi jasno zasto ljudi pokusavaju da budu pametniji od tima inzenjera u VW-u :) Moj savet ti je da ostavis tako kako je fabricki, ako treba da se menjaju diskovi ili plocice, stavi novo lepo original za tvoj auto i bog da te vidi :)
-
Gari, to sto ne razumes se zove tuning i vecina ovde se bavi time.
-
Tjuning, upravo tako...
Ivan je donekle u pravu... Inzenjeri su to proracunali i sve radi kako treba . . . tacno, ali ako se pruza mogucnost lakog unapredjenja nekog sklopa (posebno kocnica), a za malo €, zasto to ne uraditi?
Ukoliko se upgrade (unaprede) kocnice, razlika pri prvom kocenju je mnogo VELIKA big_boss
Takodje mi se svidja to sto neko zeli da poboljsa kocnice, jer kod nas svi budze motor, da ide brze, a skoro niko ne razmislja kako zaustaviti skalameriju sa standardnim kocnicama.
-
@lubarda
Jedno je tjuning, a drugo je budženje, treba praviti razliku između ta dva. Tjuning je vrlo skup i Srbi uglavnom nemaju para za tako nešto. Mi smo sa razlogom izmislili tu reč "budženje".
Ja imam stav da neke stvari za koje je napravljena duga i skupa studija (kao što su kočnice na autu) ne treba budžiti, jer je VW-ov tim inženjera to napravio da bude najbolje, najsigurnije, najbezbednije, sa najboljim performansama i bilo koja budženja mogu samo da naruše performanse, bezbednost,...
Ne treba podržavati ljude da budže nešto ako za tim nema potrebe. Mogu da razumem da neko uzme neke trkačke diskove, pločice i slično u slučaju da priprema auto za trku, ili pak ako voli da ulaže toliko u auto. To smatram tjuningom, ostalo je sve budženje.
-
Druze da ne ode ova prica gde ne treba.. Ko je projektovao te bolje i vece kocnice? Pekar ili tim inzinera? Za isti auto sa jacim motorom. Drugo, budzenje je kad nesto prepravljas, seces, varis, da bi nesto stavio negde gde mu nije mesto, naprimer. Mislim da je za svaku pohvalu i apsolutno tuning (tjuning), ugradjivanje vecih i boljih diskova,celjusti,nosaca...
-
Ok, a jel imaš u vidu sledeće faktore koje utiču na projektovanje kočnica:
- težina auta,
- tip vešanja,
- veličina felne/gume,
- visina auta,
- ....
Svi ti faktori utiču na proračun prečnika, debljine,... diska i pločica. Npr. svaki GTI je teži, niži, ima drugo vešanje i ostale druge stvari različite od npr običnog Golfa (koji nije GTI). Otud i mislim da nije pametno stavljati na auto nešto što nije proračunato da bude tu.
Uglavnom, znam da možemo ovako sledećih par dana da se teramo, pa ja evo neću više.
Nek eto stevica82 odluči sam, valjda će mu ova naša prepirka pomoći u odluci :)
I da bre, da ne zaboravim...nisam ja Gari, ja sam Šumadinac :)
Pozdrav!
-
E ako si sumadinac, odma povlacim sve sto sam rekao. :) to o fizici ima smisla da je na gti stavio kocnice od cl, ali po meni je bolje...bolje. Sto kazes, nek sabere nasa lupetanja, pa nek odluci. blow
-
Druze, stavi ti te diskive sto hoces, ja na mk3 imam 4xdisk, naprijed ventilirajuci, a masina 1.6, i to mu je sve fabrika ugradila. . . ;), stavi i od g60 ako si u mogucnosti. . mahac
-
Ja sam uvek prvo kocnice, trap, pa tek onda snaga, ali sam pitao zasto hoce ove izmene da pravi bas zato sto je automatik.
Znam da on vise koristi kocnicu, ali predpostavljam da hoce da se kida po kosutnjaku i tako to, da bi uzeo sigurno auto sa manuelnim menjacem,
tj. posto predpostavljam da nema neke trkacke ambicije, ako mu je sve ok sto se tice fabrickih kocnica -nece imati problema beer
-
Vi ste ludi sad ste me zbunili .moiji su diskovi vec za menjanje a drugar koji ima gti golfa 2 mi je dao te diskove skoro su kao novi dobio ih je uz svog golfa pa mu netrebaju.Ja cu sutra da probam da ih namestim pa cu videti situaciju
-
Treba da ti da i celjusti i plocice. . . ;)
-
e jbg pa to nema u rezervi ;).koliko to dodje para
-
To ne znam al evo ti orjentir. . .
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=22690.0
mahac
-
Ako su ti diskovi ko sto kazes, kao novi, onda vredi da potrazis celjusti ;)
za celjusti ces dati oko 50e vise nego za diskove (ako bi svoje menjao), a plocice moras i ovako da kupis ;)
u ovoj situaciji povlacim sve sto sam do sad napisao u ovoj temi biggrin, mala je razlika u ceni, a dobices mnogo
-
Kupi to i ne zali.al prvo da ti neko vidi jel su dobri ti diskovi sto ih daju dzabe. mozda treba obrada ili ni to ne pomaze.dobices mnogo,narocito sto ti je automat, a malo ce ti biti i tezi na tockovima, ali to ti nece toliko smetati, koliko ces dobiti na kocenju.obavezno ceo sistem proveri i sipaj novo ulje.
-
@lubarda
moiji su diskovi vec za menjanje a drugar koji ima gti golfa 2 mi je dao te diskove skoro su kao novi dobio ih je uz svog golfa pa mu netrebaju
;)
po mojoj racunici oko 50e ce da ga kosta ovo zezanje, al na kraju se sigurno isplati
-
E pa bas to sto je drugar dobio od nekog skoro nove diskove mi govori da bi trebao da vidi da nisu pokrivljeni.
-
Diskovi montirani jutros ,probna voznja uspela ,nista nism menjao samo nabacio diskove i to je to ,plocice su menjane nema 10 dana a ulje ja zamenjeno i umesto uk 2 sipano DOT -4.Sve odgovara skinuo sam stare stavio ove i gotovo.I naravno sve sam uradio lollol clap tapsac
-
Kolika je razlika u debljini vent. diska i obicnog kad moze na iste celjusti?
-
moze jedva sam namestio celjisti.negde oko 2,5 cm
-
tapsac Bravo Stevo tapsac
I ima li razlike kad pritisnes stipaljku?
-
ima razlike veruj mi da je vislja kocnica i pri dodiru na papucicu oseca se kako se koci,E sad mogu dalje uradio sam kompletne kocnice od creva ,cevcica metalnih ,paknova ,zadnjih kliopova ,glavnog kocionog diskova ,plocica nema vise nista sad idemo dalje da radimo po nesto sitno.......
-
Nadam se i da ce gosn ivan.stojanovic ovo procitati, cisto da se uveri da nije budzenje vec unapredjivanje, jer su delovi od istog proizvodjaca i istog modela...
Budzenje bi bio pokusaj ugradnje Alfinih kocnica na Golfa ...
-
clap clap clap da li si svestan da si pljunuo u lice celom inzenjerskom timu vw iz ranih 90tih? zezam se, uzivaj, uradio si dobru stvar driving
-
Nadamo se da hoce da procita.Ma sad sam dosao iz grada i mogu reci da sam zadovoljan kocnicom po prvi put.Mozda bi sad trebali da nabavimo keramicke diskove i plocice biggrin biggrin biggrin
-
elektromagnetne bonk
-
Samo Keramicke plocice.