VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: micca Mart 31, 2011, 12:56:05 posle podne
-
Interesuje me koliko Volti treba da bude na klemama akumulatora kada radi motor na automobilu npr Glofu a koliki kada je motor ugasen. :rolleyes:
-
Kada je upaljen auto Napon mora biti izmedju 14.14V i 14.59V..to je ono sto se govori 14.4V ...kod mene na golfu 2 je 14.39V bez muzike, itd, samo svetla upaljena... a kad je ugasen odma pri gasenju ce ti biti oko 12.8V ali padne on i na 12.30V i 12.19V...oko 12V..a kada se pali auto tj. motor napon ume i da padne do 6V...ne treba to da te brine..tu vecu ulogu igra koliko alnaser povuce struje pa zato pada napon...ali se jako brzo vrati tj cim ga upalis..to je samo + informacija od mene ;)
nadam se da sam bio od pomoci biggrin
-
Svakako da je od pomoci. clap
-
Ja bih dodao, da ako pri paljenju napon padne ispod 10V, akumulator je pozeljno promeniti jer to znaci da je oslabio drasticno.
-
Ako se akum. isprazni do nule i opet napuni oce li biti kao i prije pouzdan ili ce oslabiti. . .?
-
posle 2-3 totalna praznjenja ces osetiti osetno losije verglanje, jednom nije strasno ali nemoj da ti se to desi ponovo.
-
Ako se akum. isprazni do nule i opet napuni oce li biti kao i prije pouzdan ili ce oslabiti. . .?
Unistices ga
-
Treba voditi racuna ali nekada to nije moguce ili sto bise reklo "visa sila". bonk
-
Pa kod mene je bila visa sila, sta cu sad, ne mogu se pop1
-
Ja bih dodao, da ako pri paljenju napon padne ispod 10V, akumulator je pozeljno promeniti jer to znaci da je oslabio drasticno.
To uopste ne znaci da je oslabio drasticno...to ko ti je rekao mozes smatrati da nista ne zna...inace, jos se nije rodio taj koji je izmislio bateriju, u ovom slucaju akumulator (hemijski generator) koji radi recimo na 12V (deklarisan na 72Ah i 680A) koja pri paljenju i povlacenju velike struje u AMPERIMA zadrzava svoj napon! jednostavno se protivi i OMOVOM zakonu i FARADEJEVOM zakonu. valjda znam sta studiram!
Tako da je skroz normalna stvar da napon moze da padne i na 6V (ali je to obicno 7-8V) pri paljenju pa da se vrati pri gasejnu motora na oko 12V nazad (prica za 14.4V ostaje i dalje dok motor radi jer je to napon koji proizvodi alternator)....ne slusajte gluposti!
a druga je prica ako napon padne na 6V pri paljenju i ne daj boze posle gasenja motora ostane tako mali e tek onda je problem u njemu. ali to se nece tako brzo desiti. Ni za jedan dan a kamo li sat vremena lollol
i jos nesto da se zna a mislim da vecina nema pojma: dok je motor ugasen Akumulator je IZVOR Elektro Motorne Sile i struje, a kad je motor upaljen radi kao POTROSAČ!
i jos nesto: najbitnija stvar je jacina struje koju moze da isporuci baterija a ne voltaza ona je tu samo da "pokrene" ceo proces! B)
Mislim da sam bio jasan! alealeee
-
Ne znam ja druze sta ti studiras, ali jednom kada ti napon padne ispod 10V mozes da se pozdravis od akumulatora, jer se celije ostecuju tako a ti pricaj sad do sutra o elektromotornoj sili. Akumulator ima 6 celija koje u stanju mirovanja imaju 2.1V, odnosno 12.6V ukupno kada je akumulator pun. CCA ili ti cold cranking amperi su struja koju akumulator mora da daje 30 sekundi pri temperaturi -18 stepeni i pri tome napon svake celije ne sme biti ispod 1.2V, ondosno 7.2 V svih celija u amulatoru. Isto vazi i za hot cranking amps samo sto je merenje vrsi na 26 stepeni celzijusovih, znaci ako ti napon padne ispod toga akumulator ti je stradao, odnosno jedna od celija je mrtva. Tako da ta prica od 6V ne pije vodu druze, ili obnovi znanje, ili promeni fax. ;)
-
Ne znam ja druze sta ti studiras, ali jednom kada ti napon padne ispod 10V mozes da se pozdravis od akumulatora, jer se celije ostecuju tako a ti pricaj sad do sutra o elektromotornoj sili. Akumulator ima 6 celija koje u stanju mirovanja imaju 2.1V, odnosno 12.6V ukupno kada je akumulator pun. CCA ili ti cold cranking amperi su struja koju akumulator mora da daje 30 sekundi pri temperaturi -18 stepeni i pri tome napon svake celije ne sme biti ispod 1.2V, ondosno 7.2 V svih celija u amulatoru. Isto vazi i za hot cranking amps samo sto je merenje vrsi na 26 stepeni celzijusovih, znaci ako ti napon padne ispod toga akumulator ti je stradao, odnosno jedna od celija je mrtva. Tako da ta prica od 6V ne pije vodu druze, ili obnovi znanje, ili promeni fax. ;)
ma ti si najpametniji! ;) nemas pojma...ne znas ni sta je amper a ne volt...i izvini pametniji si od svih inzinjera i doktora nauka koji predavaju na elektrotehnickom fakultetu..izvini... slobodno mozes sa dynablasterom pod ruku alealeee i ja ti idalje ponavljam napon moze pasti i do 6V radio sam labaratorijske vezbe i to sam sam svojim ocima video a ti prdi nekom drugom.. tacnije 6.82V skeniracu ti da vidis i ocenu i potpis Profesora Doktora Branka Popovica za kojeg nikad nisi ni cuo a razumes se el.tehniku batine
i ko si ti qrac? jesi mozda profesor? mozda predajes nesto pa znas lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol
-
Trla baba lan, struja gubi napon biggrin svadjate se oko gluposti, jedno je teorija i brojke koje daje fabrika a drugo je praksa...
-
Trla baba lan, struja gubi napon biggrin svadjate se oko gluposti, jedno je teorija i brojke koje daje fabrika a drugo je praksa...
rajkooo ti se razumes pa hvala bogu znas o cemu pricam: "struja gubi napon" biggrin
Pa ti to dokazi ovom gore dynablasterovom neznalcu (P.S. S kim si takav si lollol lollol lollol lollol lollol)! angry2
eee puni sebe a suplji ko sir excl
-
To sto ti radis vezbe na pokvarenom black horse-u je tvoj problem... Voleo bih da mi pokazes alnaser koji ce da ti upali auto kada napon padne na 6V... Dotle ne prdi puno... Po tvom ponasanju se vidi da si klinac koji je u najboljem slucaju zavrsio srednju skolu, a glumis Nikolu Teslu...
-
kolce Cekajte ljudu neka svako iznese svoje misljenje kakvo god da je.Misljenje je misljenje i normalno je da NISU SVI u pravu. ;)
-
To sto ti radis vezbe na pokvarenom black horse-u je tvoj problem... Voleo bih da mi pokazes alnaser koji ce da ti upali auto kada napon padne na 6V... Dotle ne prdi puno... Po tvom ponasanju se vidi da si klinac koji je u najboljem slucaju zavrsio srednju skolu, a glumis Nikolu Teslu...
Jos jendom ponavljam napon moze da padne bitno je da je proces pokrenut i tada ulogu igra kolicina STRUJE A NE NAPON! jel treba 200 puta ponoviti je*o mamu! lollol lollol lollol
Inace radimo na VARTA akumulatorima 720A 72Ah (plavi neki) ako te zanima! clap
Ti si spojio 2 zvucnika u zivotu i odma sve znas...e to tako ne ide! batine bicedobro
Evo ti zadatak: Spoji ti meni 7 zvucnika od 4 oma na jedan izlaz od 4ohm max!? da te vidim ako vec znas !!!
Mozes traziti po guglu i internetu koliko god hoces jer znam da neces naci jer to moras znati! a za to si
supalj ko sir excl
-
Dzale ti imas ozbiljnih problema u zivotu. Moraces da mi pokazes kako palis auto kada ti napon pri startu padne na 6V... Evo nakaci unimer na svoj akumulator zaverglaj i snimaj sta se desava, ako ti pokaze 6V i upalis kola priznacu da gresim i da si bio u pravu... Pripazi na recnik i koga spominjes kada mi se obracas jer ja tebe ne vredjam niti spominjem tvoju mamu. A zadatak ti je krajnje besmislen i idiotski i nemam nameru da se vise prepirem sa tobom, bilo kakav dalji odgovor na ovo sto sam napisao prosledi mi na inbox pa cemo tamo nastaviti.
-
6V hahaha lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol da nije to na onom malom auticu za decu?????
-
Dzale ti imas ozbiljnih problema u zivotu. Moraces da mi pokazes kako palis auto kada ti napon pri startu padne na 6V... Evo nakaci unimer na svoj akumulator zaverglaj i snimaj sta se desava, ako ti pokaze 6V i upalis kola priznacu da gresim i da si bio u pravu... Pripazi na recnik i koga spominjes kada mi se obracas jer ja tebe ne vredjam niti spominjem tvoju mamu. A zadatak ti je krajnje besmislen i idiotski i nemam nameru da se vise prepirem sa tobom, bilo kakav dalji odgovor na ovo sto sam napisao prosledi mi na inbox pa cemo tamo nastaviti.
Izvinite intelektualci tapsac vi ste pametniji od svih profesora i doktora nauka...mozete cutati sa 8 razreda osnovne skole lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol
ja cu vam pokazati moje laboratorijske vezbe i koliki je napon a rekao sam da je 6.82V i snimicu unimer pa da vidis..nemoj misliti da je neko lud..to sto si procitao na internetu i sta ja znam odakle..pricas o nekim 2.1V itd..nije svaki akumulator isti! ;) mani me toga..gde si to naucio negde ili cuo, procitao, iliii??????
-
u pravu si ti za 6V ali pitanje je na kom si akumulatoru to ispitivao tj. kakvog je kvaliteta,punjenje za mog pasata je od 12,5 do 14,5, al on drzi od 13,5V do 13,8V. a kada zaverglam ne padne ispod 10V, u pitanju je akumulator star 3god.75Ah, imam jedan akumu. nikakav ali na unimeru pokazuje 12V a kada mu prikacim sijalicu od 10w on pokazuje 2V.toliko od medicinara
-
Slazem se sa dzaletom ;) mahac
-
Zdravo momci,
Potrebna mi je pomoć, poslednjih nekoliko nedelja primjetio sam oko akumulatora i na mjenjaču čak i na anlaseru bijeli prah koji nagriza površinu metala. Sinoć uzmem i skinem akumulator i sve očistim i namažem tovatnom maćću, svaki šarav i sve površinu koju je kisjelina iz akomulatora nagrizla. Upalim auto i primjetim da na jednu malu rupicu ( vjerovatno prelivni kanal) ide kisjelina i sliva se niz akumulator.
Akomulator je "Baner" i star je oko 3-4 godine, napon kada je auto ugašeno 13.97, kada je auto upaljeno 15.63, upaljeno auto sa potrošačima ( Svijetla, ventilator i 4 žmigavca) 15.28.
Jesu li ovo normalne vrijednosti i zašto sam jutros opet primijetio, prije paljenja auta jednu kap koja se sliva niz bateriju.
HAVAL! :3
-
nevalja ti regler alternatora.
-
Pa šta da radim , je li skupa ta zamjena. Aoooo!
Hvala na odgovoru !!!
-
cuj sta da radis? pa zamjeni?
-
:)
-
Probaj sa drugim unimerom za svaki slučaj. I digitalni unimer laže ako nije naštelovan i ako mu je slaba baterija.
Ne verujem da stari akumulator ima toliki napon.
-
Ostavio sam ga u servis jutros, nijesam imao vremena zbog obaveza da skidam altenator i mijenjam regler. Ja sam im nagovijetio o čemu se radi a oni će dodatno provjeriti. :34
-
Regler se menja za 5 minuta.
Ako je auto vruc onda za 15. biggrin
-
Ako je alternator u gonjem delu motornog prostora, kao sto na vecini jeste, nije neki posao da se zameni regler. Menjao sam isti mnogo puta.
-
Altenator na VW Lupo se nalazi na donjem lijevom uglu, moguće mu je odozgor prići ako razmontiram masku i plastiku sa prednje strane. Juče sam pokupio auto, naponi na altenatoru su OK čak malo slabije puni, moj unimjer nije dobar, tako su mi rekli, to što kipi iz akomulatora je do njega samog, e jedino ne mogu da provalim da nije neko od starkleja dolivao destilovanu pa ga presuo badmood . . .