VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: guzonja Mart 26, 2011, 12:58:27 posle podne
-
Cao!
Evo tamo sam se predstavio, a ovde iznosim svoj problem...
Kupio sam auto pre tri dana preko oglasa u pitanju je auto iz naslova...
I uzeo sam ga da kazemo svesno sa tom falinkom.
I prodavac mi je rekao da moram da podesim ler gas jer radi na 2000 obrtaja na leru, skoro pa kao automatic :), on je kao u fazonu ma nije to nista
samo odes kod majstora da ti nasteluje to i sve ce biti ok, kao samo to imam da ulozim u njega, ali pitanje je da li je tako i zasto to on nije uradio...
Nadam se da moze to da se podesi... Problematika je sledeca: kada ga upalim dok je hladan on radi tu oko 2k 2.1
I onda smanji na 2000 ali to je i za mene koji se ne razumem u auta previse, cini mi se da bi trebao da radi oko 900-1000, to se tice benzina.
A da, posto ima i plin kada ga prebacim na isti oscilira kao sam djavo prvo skoci na 2,5 pa malte ne spusti na nulu i opet skoci, skroz nesinhronizovano, a plin je "Landi" tj knjizicu je izdao CIAH.
E sad zanima me da li postoji mogucnost da ga ja nastelujem, mada se skroz slabo razumem u motore, ili moram majstoru da ga teram, doduse sad sam se izuo za kupovinu pa necu moci dok ne nabavim
neku lovu i koliko bi me to kostalo?...
-
isti problem sam ja imao isto sam kupio pre nedelju dana golfa 3 ali 1.6.i sreedim ti ja karburator kod majstora i sad je ok ali je problem to sto je ler nekad visok nekad se gasi a nekada normalan.i danas nadjem kvar voda kojaide u karburator da bi ga ugrejala da smanji ler i da vrati cok
[sauh} dolazi do mesta gde treba da prodje kroz usisinu granu e to mesto kroz usisnu granu je zapuseno i to je bio kvaar koji smo nekako resili nesmem reci kako smejace se ljudi ali radi.Znacu pogledaj da li su ta mesta gde voda prolazi {prati creva } topla ako nisu tu je problem
-
pardon greskom sam napisao golfa 3 nije nego GOLFA 2
-
Znaci novajlije smo obojica i isti problemi nas muce tj tebe vise ne :)...
Provericu ta creva, i nadam se da je isti problem, ako je to onda je to bezazleno, doduse otkrices mi valjda tajnu kako si resio tu problematiku, sve sto je korisno ne moze da skodi...:)
-
guzonja sam ces ga nastelovati bolje i od jednog majstora.
-
He he bilo bi dobro kad bi tako ispalo, mada cisto sumnjam da cu ista sam uspeti...
-
Stevo ali ja nemam karburator, ajnspric je?
-
onda jos lakse ;)
Teraj to kod majstora bre...
-
Ja kad sam otisko kod majstora za karburatore kaze sve je OK samo zavrni malo ovaj sraf, ja kazem njemu zavrni ti placam koliko treba, a on ce nemam vreme. lollol lollol
Toliko od majstora za karburatore u nasoj zemlji.
-
I sta si uradio, jesi li ga sam zavrnuo i da li je to pomoglo?
@pimbe samo da dodjem do neke love i oteracu ga, jer ovako mi je nesigurno za voznju, zamisli pri kretanju kad mu dajes gas i on jos doda dodatno... Danas sam ga tako dva puta ugasio, sam pojaca i ja rekoh da ga ne przim
jos vise da iskoristim kad ode na 2000 on se u trenutku spusti na 600 i ugasi se... A nekad krene kao automatik batine
-
guzo jel tvoj golf gti ili neki drugi?
-
sta da zavrnem, on da je majstor on bi to uradio.
Koji karb je kod tebe?
-
Ipak sam se presao, nije GTI, GT je, 8 ventila...
A evo i slika>>>http://img263.imageshack.us/img263/8480/image003qr.jpg<<<, pa ako neko moze da mi kaze gde se to cudo steluje da probam.
I da, primetio sam danas kada sam ga upalio na benzin standardna prica, podigne ler na 2000 pa polako spusti(ali ne manje od 1100) kako se ugreva, i kad se ugreje prebacim ga na plin
i radi na 1000 obrtaja pa malo opadne na 800 i onda kad je malo duze na plinu i zagreje se pocne da menja rad, dize i spusta k'o lud! cak natera i do 3000.
-
mozda je nesto oko struje. vidi jesu li ti kleme dobro pritegnute
-
zategnute su maksimalno...
-
ne ne nije ovo GTI, jok nije ovo motor PB i nema 112 konja to je motor iz bube....
-
Druže, imao sam slican problem kad sam kupio mog G2, u pocetku je radio na malim obrtajim(gasio se, morao sam da drzim nogu na gasu dok se ne zagreje) a posle je radio isto na 2k obrtaja, u pravu je neko od prethodnih ko ti je napisao da je do tih creva da se ne greju dovoljno brzo. Mene je popravka toga(kod majstora za karb) kostala ondasnjih 20 eura, i eo posle 30k km i dalje radi solidno, tj nema saug, ali konstantno radi na oko 900-1000 obrtaja...Mislim da je najbolje da oteras kod majstora i da se ne zezzas a niko ti ne garantuje da ces uspeti da popravis sam...pozdrav
-
gedora nasteluj mu bre taj karburator....
-
mislim da mu nije nesto sa strujom u redu
-
jesi li ga resio drugar?
-
koji ti je kod motora? Pogledaj tamo sa desne strane ispod glave motora pa nam napisi. Ja pretpostavljam da je to mono-jetronic ubrizgavanje (kod nas uobicajeno poluajnspric). Treba izmjeriti plavi senzor na radnoj temperaturi( lijepo ugasis motor, otkopcas steker i izmjeris otpor, ako nemas instrument nabavi si jedan, ne kosta mnogo) i ako je ok. treba da ima 275-375 ohm_a. ako je to u redu onda ti moze bit senzor pozicije klapne gasa( sto je rijedji slucaj) ili najprije step motor to jest regulator leer gasa. Ja sam imao jedan slucaj gdje su setali obrtaji a sve je bilo ispravno pa sam onda dijagnostikom "resetovao komp." i sve je bilo u redu. ako i kod tebe bude taj slucaj, moraces da ga odvezes majstoru da ti to uradi. P.S. izvinjavan se ako sam promasio za motor!
-
@stevice ma jok, treba da se cujem sa "gedorom" pa da mu oteram i da pogleda sta se desava...
@wolf nemam taj unimer ili sta vec, oteracu do majstora pa da vidimo sta je po sredi...