VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: shvexoman Mart 24, 2011, 11:48:15 posle podne
-
passat b5.5 2002 AVB 74kw 1.9 Tdi - provalio sam da dosta ulja izbacuje na donjem crevu tj na sastavu cevi i creva koje ide u intercooler, sliva se na shus pleh pa nisam do sada video , danas kad sam skinuo imao sam sta da vidim ,mala lokva , jedva sam oprao.
E sad me interesuje otkud tu uopste ulje, ja mislio da tu samo cirkulise vazduh , kao drugo jel ima na tom sastavu neki dihtung, gumica ili mora da se menja celo crevo , kao trece jel komplikovano skidanje tog creva , vidim da je neka svemirska shelna
-
Turbina izbacuje ulje. Prati samo koliko ulja gubi...
-
ja mislim da moras zamijenit citavo crijevo jer se samo u posebnim radionicama te selne namjestaju.
-
kakva svemirska,kakve posebne radionice,uzmi skini interkuler i isperi ga dobro,ako ti je nagurao ulja
u kuler moze dobiti iberturu i onda nemoras raditi samo turbinu nego citav motor,ne bi bio prvi kome se to desilo,
i pazi koliko ulja gubi,
-
otisla ti turbina,srafcigerom povuces jezicak na selni i izvuces crevo,ako je uopste takva selna,pprosto je bas
-
izgubio je oko 400ml na 3500km
-
nije to strasno, samo da ostane na tome
-
kaze mi drugar koji mi je cistio turbinu da svaka stara turbina ubacuje pomalo ulja u intercooler, ipak je taj auto presao 300 000km , i kaze da ta potrosnja ulja nije nikakav problem, mene jedino nervira sto curi na tom sastavu cevi i creva, moracu da skinem to da vidim dal ima neka gumica il sta vec
-
i kod mene je masno i nista mu ne fali, cuti i driving
-
ma ako je neka glupost tipa gumica ili lose shelne to ce da resimo
-
svex ja do sad nisam vidio ni jedan ic u kom nema bar malo ulja.
skini ga i dobro operi i montiraj na auto i to je to.
-
ce probam , nisam nikad skidao ali valjda cu da se snadjem, bitno da to nije nista strasno
-
moras skinuti branik i lijevi far. nije strasno, brzo se demontira i ne treba ti majstor. sam ces sve uraditi za 1 sat
-
za skidanje farova sam majstor to bar radim skoro svaki dan, reci mi samo jos kako se pere? Vodom ,nekom hemikalijom ?
-
Ja moram da cistim turbinu i ono oko nje, usis,...a htio sam i IC iako ne trosi ulje, ali me strah ovo za ovu iberturu...cuo sam da je zajebano... to... boodala
-
Za iberturu je potrebna malo veca kolicina ulja, velika temperatura i bla bla . . .
Msm da na sastavcima ima oring u zenskom delu . . .
-
ma svaki piska malo tu,tdi motori troskare po malo ulja
-
za skidanje farova sam majstor to bar radim skoro svaki dan, reci mi samo jos kako se pere? Vodom ,nekom hemikalijom ?
Nafta, benzin sta oces, sipas malo unutra, izmuckas i prospes negde, odradi 2-3 puta to, ostavi da se ocedi malo, vracaj i teraj ...
-
kad je cev pocapana ,kao sto je bilo u mom slucaju, ulje curi i vise dimi , a kad je ceo system turbina i intercoler , zatvoren, niti curi ,ali i ne dimi, a cev je od takve plastike da mora nova , nemoz se zalepi , sve sam probao ,nadje 1mm rupicu i tu moca ulje
-
nisam primetio da dimi,ali da curka tu na sastavu curka
-
samo benzin, i dobro ga izduvaj kompresorom prije montiranja da ne ode u iber
-
skinuo sam crevo , i vidim da ima gumicu na onom aluminijumskom delu, namazao sam tu gumicu diht masom koja trpi i visoke temperature pa da vidimo sta ce da se desava, pregledao crevo i deluje mi zdravo , tj nije nigde prslo, a cuo sam da im je to boljka i da je jako skupo crevo
-
imam ja lika koji pravi ta creva... ista su kao orginal,mozda cak i bolja,samo duplo jeftinija... lupam ja platio za mareu crevo turbine 50e,a lik ga pravi za 1500dinara... samo ne trebas da menjas crevo ako ti ne ispada kad dodas gas... uzmi bilo koji tdi skini to crevo i naci ces ulje unutra,rekao sam vec,to ti je normalno da se vremenom malo napuni od uljnih para... vec je neko rekao,mozes samo da ocistis interkuler...
-
ma nisam ni mislio da ga menjam, samo sam namazao gumicu diht masom , ako uspe da ne curi dobro je ako ne ko ga ebe , nek piski, kad prsne ce kupimo drugo, dobro je znati da ima ko to moze da napravi jeftinije
-
pa dobro,nisi morao ni da mazes... tu prolazi vazduh... a ulje bolje da curka tu ,nego da ga nabija u interkuler... pa pitaj mene ja se bavim time vec 16godina... biggrin
-
skinuo sam crevo , i vidim da ima gumicu na onom aluminijumskom delu, namazao sam tu gumicu diht masom koja trpi i visoke temperature pa da vidimo sta ce da se desava, pregledao crevo i deluje mi zdravo , tj nije nigde prslo, a cuo sam da im je to boljka i da je jako skupo crevo
Cenim da je gumica (O-ring) jeftinija od kolicine potrosene diht mase...
Sto nisi zamenio gumicu :huh:
-
pa nije bas obicna O-ring gumica.... bleh
-
upravo to , bas je cudna gumica nije klasicna , verovatno moze da se nadje al reko da probam ovako
-
Meni kaplje pomalo ali ne ulje već kondenzat iz iberlaufa koji se recirkuliše u ususnu granu. U pitanju je mešavina ulja i vode.
U garaži na betonu primetim crne fleke koje definitivno nisu čisto ulje.
Motor mi je potrošio oko 200-250ml na 9000km. Mislim da je ovo normalna pojava ali razmišljam o čišćenu interkulera u svakom slučaju...
Ja bi na tvom mestu, pošto ti troši ulje, probao CCV mod.:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=50207 (http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=50207)
-
ma jok ne da budzim nista , sad samo sipam naftu i teram , ako curi idalje neka curi , nemogu da razmisljam vise o tome , hvala svima koji su se ukljucili u temu
-
Malo kasnim ali za sve koji citaju ovo meni je majstor koji je porodicni prijatelj rekao da se nista ne dira jer ako se tu zavrne pocece da vraca ulje u turbo tako da bolje sto tu izbacuje, ne znam koliko je tacno ali svakako imam potrebu da kazem za svaki slucaj. Sto se kaze ako su lagali mene i ja lazem vas alealeee :57
-
Stara je tema da se nadovezem.Poceo da trosi ulje 400 mg na 1000km.Tdi pumpa dizna.1.9 tdi.
Primetih da i po patosu ima tragova i oko turbine u motoru smrad i duva.Izuzev potrosnje ulja ne daje nikakve znakove druge.Npr lepo ide,ne zuji,itd itd.
Jel potrosnja uljavezana za turbinu ili je auto za generalnu?
Ili nesto trece?
Sipam 5w 40 godinama redovno na 10.000 km.
Pio litar na mali servis i sad odjednom pije ko lud.
Hvala za dobronamernu pomoc.
-
Vozi kod nekog majstora što pre,to je količina ulja 4 litre,ako bi samo dolivao do zamene.Dakle potroši svo ulje predviđeno za taj motor.Moguće da je turbina,ako je počelo odjednom,ali to mora majstor potvrditi
-
Poz Skajnet.Bio kod majstora odmah mi turbinu zamenio.I provozam se 1000 km i isto bilo.
On kaze turbina rekoh ajde i nije do nje da pije ulje.
Moja turbina nije bila masna ali bila pokvarena oni propelerčiči u njoj i svasta nesto još.
Nije sporno.Ali i dalje auto pije pola litra na 1000 km.
Glavu motora radio pre 4 godine.