VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: nemanja_nish Mart 24, 2011, 09:07:50 pre podne
-
Trazio sam na 4umu i nisam nasao ono a zanima me posto imam "kao" neko kombinaciju biggrin
zanima me da li moze kompletni servo od golfa 3 da se namesti na golf 2, ako je ko cuo za tako nesto neka mi pomogne :) coilleo2tj
-
Moze da se namesti servo od golfa 3 na 2 ,moraces da menjas i vreteno volana sa kardancicem posto nisu isti nutovi i krajnice letve stavis dvojkine i to je to.. coilleo2tj
-
U prevodu jeftino ce da me kosta majstorija... nego mozda i bude ipak znaci servo... fala
-
(http://)
-
ne mota se kod tebe tesko da bi sad servo ugradjivao big_boss
-
ja sam danas namontirao servo od mk3 96 god na mk2 1,6d i nije bilo nikakvih prepravki osim spona i kardana volana. sve je isto
-
ja sam danas namontirao servo od mk3 96 god na mk2 1,6d i nije bilo nikakvih prepravki osim spona i kardana volana. sve je isto
potvrđujem, meni montiran lollol
-
Nesto nisam siguran da servo oduzima 5 konja.. :huh: big_boss
-
Ne znam ni po kom principu može da oduzme jednog konja a ne 5... Možda oduzme pola konja, pola od onog koji sedi za volanom i muči se da mota bez serva driving
-
(http://)
-
kako golf 2 1,6d uopste ide po putu ako ima klimu, servo, upaljena kratka svjetla i muziku, sve sam potrosac do potrosaca a ima 40kw? blink
nek oduzme servo 5, klima 5 svi ostali el. potrosaci preko alternatora jos 5.. ostade na kraju kilovata manje od peglice ili ti fiata 650
-
(http://)
-
Ma i meni je cudno da vuce toliko konjica ali ako ti je to rekao iskusan covek mozda je to stvarno (mada ja sam cuo ako se skine katalizator sa auspuha da se doda 5-10konjica) i tako cu to anulirati, mada sto kaze Stoske ne mota se tesko ali me nesto vuce da se mlatim sa tim, evo ovih dana ga polako sredjujem pa cu videti i mozda i bude toga... fala svima na pomoci
-
Au bre ala se bacate tim konjima, sto dobijenim, sto izgubljenim... Moracu izgleda da prepravim u saobracajnoj da mi pise 30kw. Bar cu manje registraciju da placam. big_boss
-
Servo pumpa arci sve te konje samo kad je u upotrebi, tj kad motas volan, i to u mestu, alternator takodje isto, koliko potrosaca popalis, njihova wataza + 30% . . .
A klima ubiva kljusad cim se kompresor upali ;)
mahac
-
Moj brat imao 1.6 td i imao je servo , klimu , jaku muziku , katalizator , el podizace , duple farove , maglenke , e ako to sve vuce toliko , onda se njegov auto ne bi mrdnuo iz mesta i felne 16" 7J lollol
-
Ma gluposti brate... Jel hoće neko da plati dyno test u centru boban da mi to proverimo lollol
Šta sve čovek neće pročitati
-
Iskreno i meni je bilo cudno za te konjice bicedobro
-
Kažem kako mi je rekao majstor, a klima ne radi non stop kada uljučiš auto nego kad baš prokuvaš (auto nije soba pa brzo ohladi), alternator vuče 3 KS! 5+5+3=13KS Golf 1.6D ima 56KS->56-13=43KS.
1,6 dizel ima 54 konja, a ne 56! I daj molim te ne lupaj po forumu sa tim ribarskim pricama , cuo sam i rekao mi majstor!
-
aj sad jos jedno pitanje vezano za naslov,letva od trojke koja ima birac na sajle dali ima onaj nosac na tri srafa gde se kaci poluga salt hebla kao kod dvojke?
-
voleo bi da znam i ja odg na ovo pitanje ali to ces morati neko strucnijeg da pitas mislim da ces dobiti odgovor
-
Aj da budem malo bezobrazan pa da ubacim jedan off... a slicna je tema:) Servo od MK2 u MK1?
I totalno se slazem da mi to nije ni malo potrebno ali bi da se zezam sa tim, pa da vidim da li je moguce:)
-
Aj da budem malo bezobrazan pa da ubacim jedan off... a slicna je tema:) Servo od MK2 u MK1?
I totalno se slazem da mi to nije ni malo potrebno ali bi da se zezam sa tim, pa da vidim da li je moguce:)
sta je pisac time hteo da zeli?!
-
Da mi neko kaze da li je moguce namontirati servo od MK2 na MK1 :)
-
biggrin moze ;) moze lock..... biggrin
-
Pre lock-a samo da pitam, koja je razlika izmedju serva od trojke i od dvojke? Da li su i jedan i drugi progresivni (odnosno da li se smanjuje njihova jacina sa povecanjem brzine)?
-
Na moj mk3 gti 16v iz 96 je bio progresivni taj
-
Servo pumpa verovatno vuče tih 5 konja, ali kada se mota volan i kad je otpor tla veći (npr. kada se mota u mestu), onda može da se po smanjenju broja obrtaja motora primeti da mu oduzima snagu. Međutim u situacijama kada je snaga motora potrebna, npr, ubrzavanje, preticanje itd. tada se ne "mota" pun krug volana, ne opterećuje se pumpa na maksimum, nego se eventualno malo koriguje pravac, što gotovo neznatno utiče na performanse motora. Dakle smanjenje snage zbog serva bi moglo teoretski da se odrazi na performanse motora kada bi se volan smotao do kraja i držao tako i u isto vreme merila snaga motora na DYNO testu, ili kada bi auto imao zadnju vuču i na tim zadnjim točkovima se merila snaga na DYNO testu, a u isto vreme se prednji točkovi motali u mestu na asvaltu.
-
ni golf 2 ni golf 3 nemaju nikakve progresivne letve.
na dino testu kada bi sa namotanim tockovima do kraja pokusao da postignes max br obrtaja polomio bi ili mjenjac ili kineticki ili poluosovinu ili sve troje mozda..
5ks je puno. moguce 1-2ks da oduzme maximalno
-
Dobro, mislio sam na testiranje snage motora kada ga servo pumpa opterećuje. Kada se volan ne okreće i auto ide pravo servo pumpa ne opterećuje motor ni malo, samo kod skretanja, ali mnogo manje nego kada se u mestu mota.
-
I koliko to sve izadje otprilike, tj. svi ti potrebni delovi, bez ruku? :rolleyes:
-
Ima još par tema o letvama, oko 100-130 evra su delovi.
+centriranje trapa...