VW Klub

VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: GolfMk2_018 Mart 22, 2011, 08:31:03 posle podne

Naslov: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: GolfMk2_018 Mart 22, 2011, 08:31:03 posle podne
Pozdrav.

Imam par problema i pitanja u vezi TNG-a, nadam se da cete mi pomoci kao i svaki put. B)

Skoro pre godinu dana kupio sam Golf Mk2 90god. 1.6 benzin sa vec ugradjenim i atestrianim plinskim uredjajem, i od tad imam manjih problema.

1.Potrosnja koja je isla i do 15l po gradu pri normalnoj voznji.(znaci nisam ga gazio, a ni mazio :rolleyes:)
2.Povecan ler gas kada radi na plin, od kad je otoplilo vreme ide nekad i do 2000rpm, ne znam dal vreme ima neke veze, ali preko zime je na leru bio na oko 1000 obrtaja.Mozda je i slucajnost neka.
3.Povremeno kada udjem u kola osetim miris TNG-a, ja nigde nisam provalio da "pusta" plin.
4.(Bonus pitanje lollol) Planiram da mu menjam ulje, i na par mesta video sam neko italijansko ulje za TNG motore, koja su vasa iskustva, da li da uzimam to ili neko drugo?
Uprkos svemu ovome auto lepo prima gas i lepo ide.
Pali i radi i na plin i na benzin.

S obzirom da sam totalni laik (sto se i vidi iznad), dajte neka misljenja, savete...sta, kako?

I ako neko zna nekog dobrog plinadziju da mi preporuci, da mi pogleda celu instalaciju itd.

Hvala unapred.
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Twister Mart 22, 2011, 08:34:57 posle podne
1.Potrosnja koja je isla i do 15l po gradu pri normalnoj voznji.(znaci nisam ga gazio, a ni mazio :rolleyes:)
2.Povecan ler gas kada radi na plin, od kad je otoplilo vreme ide nekad i do 2000rpm, ne znam dal vreme ima neke veze, ali preko zime je na leru bio na oko 1000 obrtaja.Mozda je i slucajnost neka.
3.Povremeno kada udjem u kola osetim miris TNG-a, ja nigde nisam provalio da "pusta" plin.
4.(Bonus pitanje lollol) Planiram da mu menjam ulje, i na par mesta video sam neko italijansko ulje za TNG motore, koja su vasa iskustva, da li da uzimam to ili neko drugo?
Uprkos svemu ovome auto lepo prima gas i lepo ide.
Pali i radi i na plin i na benzin.

S obzirom da sam totalni laik (sto se i vidi iznad), dajte neka misljenja, savete...sta, kako?

I ako neko zna nekog dobrog plinadziju da mi preporuci, da mi pogleda celu instalaciju itd.

Hvala unapred.
U najboljem slucaju zamena membrane na rasprsivacu....pa potom zamena samog rasprsivaca....ili kako majstori to nazivaju "centrale" (prekidac kojim prebacujes sa benz na plin i obratno) To bi bio redosled koji bi isao, ne mora da znaci da ti je sve otislo u PM
A za ulje vec ima tema  ;)
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: GolfMk2_018 Mart 22, 2011, 08:56:37 posle podne
Hvala na savetima, koliko kosta ta membrana, a koliko raprsivac npr., okrvirno?
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: slavko.delic Mart 22, 2011, 09:46:10 posle podne
I moj tuče od 12-14l gasa, al i benzina 11l, a karb skroz sređen.Tako da je to , to big_boss
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: GolfMk2_018 Mart 23, 2011, 11:34:30 pre podne
Ma mnogo je to 14l...svi mi pricaju da bi trebao ta trosi od 10l-12l
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Ivan Mart 23, 2011, 11:48:09 pre podne
Jel njima trosi 10-12 litara na 100km? Ili su to samo price? Meni je sve lepo nastelovano i sredjeno i nisam mogao da skinem potrosnju ispod 13.5 litara kad je bilo hladno.
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: slavko.delic Mart 23, 2011, 12:03:12 posle podne
Ma to su samo prazne priče lollol. Kod mene komplet sređen karb.Nova kapa, ruka, kablovi, svećice. Razvodnik podešen. Evo sad troši 12l, al ako ga zavrnem ide dosta slabije i samo pola litre gasa manje troši. A da kod mene je lovato, nov uređaj
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Twister Mart 23, 2011, 01:56:50 posle podne
Kod mene trosi izmedju 9-12l/100km u zawisnosti od kvaliteta plina, pumpe koja ubacuje plin isl. ;) ko ne weruje nek dodje da ga provozam.
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: GolfMk2_018 Mart 23, 2011, 02:21:18 posle podne
Pa o tome pricam, jos ti vozis GT 1.8, znaci nije u redu da 1.6 toliko trosi.
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: jveselinovic Mart 23, 2011, 03:01:16 posle podne
Meni je na jeti 2 , 1.6 malko zavrnut gas, ali trosi oko 8 litara, doduse van grada.
A ne mazim nimalo, vozim svaki dan preko Romanije sa prosjecnom brzinom od 70 km/h ( do posla imam 70 km i stignem za sat vremena).
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: petko.89 Mart 23, 2011, 06:25:19 posle podne
meni je 1.3 i trosi mi izmedju 9 i 12...kako ga stisnem ...ako ga non stop u crveno vozim normalno je da trosi i 15........ ;)
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: tasa Mart 24, 2011, 12:27:19 pre podne
Ja dok sam imao g2, 1,6 po gradu je trosio 10l, n x testirao. Tolika potrosnja od 13-14l je mnogooooo.

Ovo sto ti radi na 2000 obrtajaa, proveri da ti automatski saug nije u maleru pa glavi.
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: cvijander Mart 24, 2011, 03:09:21 pre podne
I kod mene slicna potrosnja ponekad hoce 10 l ali bude mi i do 14  angry2

Pri cemu imam neki miris ali potrosenog/sagorenog plina kad otvorim prozor ,pa sad moram i to da vidim gde sta je ,jer cu da se ugusim  ;)
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske Mart 24, 2011, 03:12:52 pre podne
Kod mene trosi izmedju 9-12l/100km u zawisnosti od kvaliteta plina, pumpe koja ubacuje plin isl. ;) ko ne weruje nek dodje da ga provozam.
tako je i kod mene big_boss
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: bratlale Mart 28, 2011, 10:07:30 posle podne
I moj trosi izmedju 9-10 mešovita vožnja, čak možda i malo više po gradu...tako da je ta prica o 15l potrosnje "prosek, normalno" malo glupa...ne zato sto moj trosi 9-10 nego sto je ipak to 75konja  biggrin koliko onda VR6 trosi? 35l? Mene je menjanje mebrana u raspršivacu i onom malom delu do njega(nzn kako se zove) + ruke kostalo izmedju 3-4 soma, ne secam se tacno...Posle nekoliko "štelovanja" protoka vazduha doveo sam potrošnju do ove koja je sad i koja je bila kada sam kupio auto... mahac
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: lubarda Mart 28, 2011, 10:54:29 posle podne
ja imam zavoli sekvent na 2.5 redni sestak atmosferac 150kw i trosi mi po gradu 15-16, na otvorenom 12-13 gasa, a benzina po litar-dva manje.
A snaga potpuno ista. To je sekvent.
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske Mart 28, 2011, 11:01:27 posle podne
upravo to sto je bratlale rekao ... kad vozilo ima tng mora da se smanji protok vazduha ... tjs da se smanji rupa na kutiji za filter wazduha ...  ko mene je na odprilike 2,5 cm rupa ...

a to sto osecas plinaru ... moguce je da ti je busan ausupuh negde kod srednjeg lonca ... sredi ceo auspuh i smanjice ti potrosnju .. skini kat i osetices nenormalnu promenu u ubrzanju
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: petko.89 Mart 28, 2011, 11:02:47 posle podne
pa kako onda ja koristim k&n filter na plinu....usisava vazduh koliko oces....   ;) 
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske Mart 28, 2011, 11:06:21 posle podne
pa guta plinaru bez veze ... i ne ide kako treba
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: petko.89 Mart 28, 2011, 11:07:51 posle podne
hahhaha videces u cacak kako ide a trosi mi manje nego sa obicnom kutijom....   bicedobro    B)
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske Mart 28, 2011, 11:11:50 posle podne
vidis meni trosi ko lud kad nemam ovaj cep i ne ide kako treba  wacko ... ne znam pod  koju foru ...
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: petko.89 Mart 28, 2011, 11:14:40 posle podne
ne valja ti isparivac.....i ja sam imao problem sa starim...... moraosam da smanjim rupu za dovod vazduha na kutiji da bih mogao da ga nastelujem.... posle toga sam uzeo nov isparivac i nisam imao problema nikad ...evo sad kazem ti vozim i sa k&n bez problema....ja inace stelujem kompijuterski smesu....tako da je perfektna smesa od kad sam stavio drugi isparivac....sad mi trosi oko 10 l i mnogo bolje ide..... sa k&n....moguce sto je pravi k&n...sa buvljacarskim nije tako bilo trosio mi je 15 l
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske Mart 28, 2011, 11:19:50 posle podne
tolko moj trosi 10l ... tvoj bi trebao manje da trosi  big_boss

a ceo plinski mi je nov
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: petko.89 Mart 28, 2011, 11:25:58 posle podne
tako je.....mozda sto ide kao 1.8  bleh
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske Mart 28, 2011, 11:34:34 posle podne
mozemo to da proverimo  big_boss
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: GolfMk2_018 Mart 29, 2011, 10:22:15 pre podne
Evo pre dva dana preso sam preko 300km na putu Nis-Knjazevac-Bor i nazad i prosecna potrosnja mi je bila 8.9l....a po gradu 15l...teram ga ovih dana na kompletan "pregled" pa cemo da vidimo...
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: lubarda Mart 29, 2011, 11:55:49 pre podne
upravo to sto je bratlale rekao ... kad vozilo ima tng mora da se smanji protok vazduha ... tjs da se smanji rupa na kutiji za filter wazduha ...  ko mene je na odprilike 2,5 cm rupa ...

a to sto osecas plinaru ... moguce je da ti je busan ausupuh negde kod srednjeg lonca ... sredi ceo auspuh i smanjice ti potrosnju .. skini kat i osetices nenormalnu promenu u ubrzanju
skidanje katalizatora povecava snagu?
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske Mart 29, 2011, 07:10:15 posle podne
@lumbarda - neces prepoznati auto kad skines kat ... ne znam na bezninu da li se toliko oseca promena , ali na plinu drugi auto ..

prosle god sam se uverio u to ... drug sredio ceo auspuh {i naravno skinuo kat} pa smo malo postelovali plinaru .. znaci auto nije mogo da prepozna  .... sumnjam na kat i na dobar auspuh .. sigurno je zbog toga zivnuo
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: acakololec Mart 29, 2011, 07:25:34 posle podne
Moja jeta II je takodje 1.6 i potrosnja se krece 8-10l. Koje karburatore imate vi ostali i gde ih servisirate, kod kog majstora?
Ja imam dva karba PIERBURG 2EE i PIERBURG 2E3. Oba trebaju na servis, ovom sto mi je sada na autu 2E3 neradi saug, a ovaj drugi sto je sa kompjuterom 2EE brljavi u radu, podize i spusta obrtaje. Dali postoji neki pouzdani serviser karburatora?
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske Mart 29, 2011, 07:28:59 posle podne
moj je ainspric  biggrin
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: petko.89 Mart 29, 2011, 07:53:35 posle podne
tolko moj trosi 10l ... tvoj bi trebao manje da trosi  big_boss

a ceo plinski mi je nov
brate ne mozes tako da racunas..... ja imam felne od 8 jota nemam srednji lonac i meni je ajnspric to sve kad se sabere normalno je da potrosnja bude oko 10-12.....cak i vise treba.....pricam za plin.....  bicedobro
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske Mart 29, 2011, 08:01:09 posle podne
pa onda je ok ...  auspuh mnogo znaci kod plinare ... evo meni u zadnjih 2 meseca otiso zadnji lonac skroz ... i osetio sam po dzepu ..

samo ne znam za taj filter ??  kako se on ponasa na performanse i na potrosnju
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: petko.89 Mart 29, 2011, 08:14:22 posle podne
pa kazme ti...stavis lepo original k&n i smanjiceti potrosnju i bolje ce ici.... tapsac
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske Mart 29, 2011, 08:18:04 posle podne
moguce ... dok ne probam ne mogu da znam ... koliko kosta org kn ... sigurno je dosta skup ... mada mi se ne eksperimentise .. malo mi trosi ,, ne ubrzava bas najbolje ali zato moze da se navuce do 180km/h lagano .. mozda moze i vise
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: petko.89 Mart 29, 2011, 08:24:51 posle podne
ja sam na plinaru isao 170,a k&n kosta oko 70 80 evra kao moj..... wacko
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske Mart 29, 2011, 08:30:21 posle podne
kako bese ono za vazduh ... zaboravio sam ... kad je gusci vazduh auto bolje ide ... jel tako ?? ajde neka me neko ispravi ako nije tako ... posto mi se jednom desilo da me pokida g2 1.6 td .. boodala 
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: petko.89 Mart 29, 2011, 09:08:31 posle podne
 biggrin
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: bratlale Mart 29, 2011, 09:53:35 posle podne
Moja jeta II je takodje 1.6 i potrosnja se krece 8-10l. Koje karburatore imate vi ostali i gde ih servisirate, kod kog majstora?
Ja imam dva karba PIERBURG 2EE i PIERBURG 2E3. Oba trebaju na servis, ovom sto mi je sada na autu 2E3 neradi saug, a ovaj drugi sto je sa kompjuterom 2EE brljavi u radu, podize i spusta obrtaje. Dali postoji neki pouzdani serviser karburatora?
ja sam moj popravljao na Karaburmi(visnjicka) nije bilo skupo ali ni nesto narocito kvalitetno. Sad bi o5 trebao da idem na neku popravku(imam detonacije u toku voznje, kao da gubi gas ili struju) ali nisam bas siguran da cu ici kod istog majstora...ako saznas za nekog dobrog a pristupacno šibni na PM broj fona ako nije problem mahac
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske Mart 29, 2011, 10:32:07 posle podne
biggrin
nije lepo smejati se tudjoj nesreci  lollol   bio mi zapusen filter za vazduh .. ic nije hteo da prima gas  boodala
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Alexa Mart 30, 2011, 12:12:58 pre podne
Meni svi preporucuju nekog majstora za karburatore u Zemunu , zovu ga Weber  biggrin sutra vozim auto kod njega  ;)
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Twister Mart 30, 2011, 12:24:31 pre podne
Moja jeta II je takodje 1.6 i potrosnja se krece 8-10l. Koje karburatore imate vi ostali i gde ih servisirate, kod kog majstora?
Ja imam dva karba PIERBURG 2EE i PIERBURG 2E3. Oba trebaju na servis, ovom sto mi je sada na autu 2E3 neradi saug, a ovaj drugi sto je sa kompjuterom 2EE brljavi u radu, podize i spusta obrtaje. Dali postoji neki pouzdani serviser karburatora?
ja sam moj popravljao na Karaburmi(visnjicka) nije bilo skupo ali ni nesto narocito kvalitetno. Sad bi o5 trebao da idem na neku popravku(imam detonacije u toku voznje, kao da gubi gas ili struju) ali nisam bas siguran da cu ici kod istog majstora...ako saznas za nekog dobrog a pristupacno šibni na PM broj fona ako nije problem mahac
meni je posle takvis simptoma ("detonacija") pomesao vodu i ulje bicedobro
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: bratlale April 01, 2011, 08:05:30 posle podne
Moja jeta II je takodje 1.6 i potrosnja se krece 8-10l. Koje karburatore imate vi ostali i gde ih servisirate, kod kog majstora?
Ja imam dva karba PIERBURG 2EE i PIERBURG 2E3. Oba trebaju na servis, ovom sto mi je sada na autu 2E3 neradi saug, a ovaj drugi sto je sa kompjuterom 2EE brljavi u radu, podize i spusta obrtaje. Dali postoji neki pouzdani serviser karburatora?
ja sam moj popravljao na Karaburmi(visnjicka) nije bilo skupo ali ni nesto narocito kvalitetno. Sad bi o5 trebao da idem na neku popravku(imam detonacije u toku voznje, kao da gubi gas ili struju) ali nisam bas siguran da cu ici kod istog majstora...ako saznas za nekog dobrog a pristupacno šibni na PM broj fona ako nije problem mahac
meni je posle takvis simptoma ("detonacija") pomesao vodu i ulje bicedobro
lažeš ?  :huh: Ja evo sad sam se vratio od majstora (radio kocnice  i trap) i kaze da zbog tih detonacija oteram kod majstora za karburator, posto je pogledao karburator i kao fazon budženo je sve i svašta  :huh: Jel može nekako da se spreci da mi se desi isto što i tebi?  :rolleyes:
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske April 01, 2011, 08:21:10 posle podne
smesa losa ... zbog toga detonira plin ..
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: petko.89 April 01, 2011, 08:47:50 posle podne
detonira zbog struje...podpisujem.....   ;)
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske April 01, 2011, 09:02:40 posle podne
moguce i zbog struje ... plinara ne trpi losu struju  big_boss
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Sale85 April 22, 2011, 04:05:29 posle podne
momci izvinite i ja imam problema sa plinom....citam vase predloge i posto sam zaista ocigledna neznalica kazite mi sta znaci k@n????meni trosi od 15 do 17 L..mnogo je....sta prvo da proveravam???imam lovato uredjaj....
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske April 22, 2011, 04:14:36 posle podne
to ti je filter vazduha ...  mislim da je to normalna potrosnja za gti-a neka me neko ispravi ako gresim
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: gt3 April 22, 2011, 08:57:02 posle podne
Gresis!Tu nesto "debelo" nevalja!Ali ko ima problem mora malo vise da napise o istom da bi mu nekako pomogli.
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: budjizeljko April 22, 2011, 10:04:28 posle podne
ja sam vozio gti 16v i to je otprilike ta potrosnja
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Perecko April 22, 2011, 10:38:52 posle podne
Ja vozim 1.6 i meni trosi 9-10 litra za sad, ali mi ponekad na plinu radi na 400-500 obrtaja pa posle par kilometara voznje popne na normalne obrtaje, verovatno moram na ciscenje tih membrana ili sta je vec, jer sam ga skoro kupio!?
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Sale85 April 23, 2011, 12:32:51 pre podne
Auto vozim  samo na plin jer mu pumpe za gorivo ne rade(ovih dana kupujem)...potrosnja mu mnogo varira od 12 do 15 pa i do 17 l....kontam ja da je mozda problem i u plinu ali me buni to sto kad kad hoce u toku voznje da secne i u tom trenutku na tasteru za plin se ugasi lampica pa se upali ...i hoce da naglo spusti obrtaje kad  stojim u mestu na leru....poceo je da mi se gasi barem 3 puta na dan...otisao sam kod majstora koji izgleda nema blage veze i kaze  da je sve u redu....zamenio sam mu razvodnu kapu i ruku i sad je malo bolje( ne gasi se vise ),ali opet malo malo pa secne....da probam da zamenim filtere za plin,isparivac i membrane???koliko to kosta otprilike da znam....? ok znam da ce mi mnogi reci da je greota da  se vozi GTI na plin ali takav je kupljen.... biggrin
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: lubarda April 23, 2011, 12:48:55 pre podne
majstori koji vam ugradjuju plin bi trebalo da povezu pumpu za benzin da vrti gorivo u krug i kada auto radi na plin, da nebi zapekla kao sto se svima redovno desava. dzaba nove pumpe, mozes da ih menjas na svaka 3 meseca i crkavace stalno. a na racun jednog od gornjih postova, to sto je motor pomesao vodu i ulje nema nikakve veze sa plinom i detonacijama.
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Sale85 April 23, 2011, 12:56:23 pre podne
A kazi mi da li moze da mi majstor to poveze sada kada kupim nove pumpe za gorivo posto sam auto kupio sa pokvarenim pumpama???
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: lubarda April 23, 2011, 01:58:52 pre podne
verujem da moze
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: gt3 April 23, 2011, 10:18:20 pre podne
Ne postoji nikakvo "vezivanje" pumpe da bi vrtela u krug!Pumpa se po pravilu ostavlja da radi kod automobila sa elektronskim diznama,dok kod auta sa mehanickim ubrizgavanjem(k-glava)mora iskljuciti pumpa.U prvom slucaju se prekida struja prema diznama(emulatorom,releom)i pumpa ostaje da radi.Do crkavanja pumpe dolazi najpre zbog premale kolicine goriva u rezervoaru sto je kod vecine korisnika veoma cest slucaj po ugradnji gasa u auto.Iz iskustva,svrsishodnije je iskljuciti i pumpu pored dizni,u tom slucaju ni manja kolicina goriva nece skoditi pumpi,bice iskljucena dok je auto na plinu,sto je 95%vremena.Kod k-glave iskljucenje pumpe je,ponavljam,jedini nacin konverzije auta na plin.
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: lubarda April 23, 2011, 10:39:55 pre podne
ja imam sekvent i moderniji motor. nisam znao da to ne moze kod obicnih motora.
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Sale85 April 23, 2011, 05:46:42 posle podne
cekaj da  vidim da li sam skapirao...dakle ja u auto stavim novu pumpu....i natocim otprilike da ima 15 ak litara....i onda  vozim na plin...da li to skodi pumpi????
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske April 23, 2011, 06:32:34 posle podne
vazno je da pumpa ne ostane suva
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: nemanjamirjana April 24, 2011, 12:22:17 posle podne
daj ne pricaj gluposti boga ti,ne uci ljude pogresnom,unazadjujes ovaj forum, ovo je namenjeno lubardi i komentaru da pumpa mora da vrti non-stop
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: lubarda April 24, 2011, 03:56:36 posle podne
musko-zenska osobo, citaj postove iznad sebe pazljivo pre nego se odlucis da i ti reknes koju i probaj da biras reci kako u komentarima, jos i vise u direktnim obracanjima.
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske April 24, 2011, 04:51:15 posle podne
@nemanjamirjana - sedi jedan .. ne pratis na casu ...

vazno da ja unazadjujem forum i ucim ljude pogresno boodala  lollol
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: nemanjamirjana April 24, 2011, 07:01:48 posle podne
čitam postove lubarda ali je nemoguce ubaciti tvoj citat( da li ti to blokiras ili je do foruma,neznam) voleo bi da NAM neko strucniji objasni kako je to bolje da pumpa radi i kada je na benzin,  STOSHKE izvini nije bilo namenjeno tebi,nisam mogo citat da ubacim nikako.
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: Stoske April 24, 2011, 08:30:00 posle podne
o5 ne pratis  batine

reko je da se poveze kad je auto na plinu da pumpa radi da ne bi zapekla ...
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: lubarda April 24, 2011, 08:59:42 posle podne
Vidi, da ne drzim nikom predavanja, samo razmisli da i kada se ne slazes sa nekim, probas da izneses svoj stav bez da vredjas ljude. Ja se trudim da pomognem znanjem i savetom u svojim mogucnostima i uvek cu prihvatiti ako gresim, kao sto sam i gore napisao. Konkretno, na mom autu pumpa radi stalno i to je resenje koje se primenjuje da se ocuva taj benzinski sistem dok se vozi na plin. Neko gore ko ima vise iskustva sa drugim tipovima ubrizgavanja me je ispravio, jer je to kod ovog auta nemoguce i to je potpuno ok i ja to uvek prihvatam kada pogresim jer nam je cilj sto tacniji odgovor. Da ne idemo dalje sa ovom pricom, obrati paznju ubuduce.
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: nemanjamirjana April 24, 2011, 11:10:17 posle podne
koje ocuvanje bre benziskog sistema??? jedina stvar koja strada kada se ne vozi na benzin su dizne a radom pumpe ti nista ne dobijas na odlaganju kvara dizni,dobijas samo to da ti benzin slabi i da posle zajebava rad motora na benzin i da trosi kao lud, dok auto radi na plin pumpa ne sme vrteti,e sada ako imas noviji auto pa komp prepoznaje gresku da pumpa ne radi onda je to druga stvar,zato su i ostavili da radi,u  sustini nije dobro da pumpa radi,skracuje joj se zivotni vek i to bez potrebe
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: lubarda April 24, 2011, 11:37:44 posle podne
e taaaako decko-devojcice, lepo kazes sta mislis bez vredjanja. vidi se da si upucen-a u materiju, pa savetuj ljude, to se ovde i trazi. i ne padaj u vatru, tj ne nerviraj se bez razloga jer ja necu reagovati na to posto jos nije otvorena sezona na krznene zivotinje, pa sam uglavnom na ribljoj corbi, sto je ok uz malo vise leba.presao sam na plinu do sada preko 200hkm uz redovne servise kod dobrih majstora (plus 300-400 na nafti i ne znam koliko na benzinu) i sve sto govorim, moje je licno iskustvo. svacije misljenje postujem, uvidjajuci ogranicenost tacke gledista, dostupnosti informacija i granica samog intelekta, a postujuci i prave eksperte, a i obicne smrtnike - drugare od iskustva, i trudim se da nikom ne guram prst u oko zbog neke zablude u kojoj se nalazi. tako da, zelim ti prijatno ucestvovanje u forumu koji nebi ni bio zanimljivo bez sukoba razlicitih ideja, iskustava i stavova.
Naslov: Odg: Par pitanja u vezi TNG-a (Golf Mk2)
Poruka od: GolfMk2_018 April 26, 2011, 11:50:02 posle podne
Evo najzad resio problem sa plinom...izmenjao sam kapu, ruku, kablove, svecice, stavio nov isparivac, elektroventil i creva.Auto sada ide jos bolje...medjutim imam nemiran ler gas...kada ga upalim ler gas mi je na oko 800 i skakuce po malo, a kada dostigne radnu temperaturu ler gas je na 1000...Sad cekam da vidim koja ce potrosnja da bude...