VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: wolf1 Mart 22, 2011, 11:44:09 pre podne
-
Zdravo ljudi! Imam dvojku GTI 1.8 8V 82KW (kod motora je PB). Problem je slaba vuca, ustvari nedovoljno ubrzanje. najbolje se primjeti na leru kad mu naglo dam gas, ne uzima ga zestoko kao sto bi trebao(ko da ima neku rupu,malo se stresse pa tek onda vuuu - uuuuummmm). Motor je inace kao nov i prilicno tiho radi. Sve sam zivo pokusao ali nema napretka,znaci : sistem je DIGIFANT
- svjecice,kablovi,razvodnik,kapa,rotor,bobina- OK.(ustimano je i paljenje prema uputama)
- dizne,pritisak goriva -OK
- pumpe obe rade,filter nov
- ecm, probo mijenjat(20 kom) sve isto
- instalacija i masa OK
- KS senzor nov,radi, stegnut na 20Nm
- MAF senzor takodjer mjenjan, vise njih
- ECT senzor OK(pojacivac paljenja mislim da sam mijenjao ali nisam siguran)
Eto naprica se ja u 16 al ce nam tako bit lakse da ne pisemo stotine postova radi stvari koje su uobicajene. Uglavnom, sam otvoren za svaki savjet (pogotovo strucni) i diskusiju, samo vas molim bez onoga : "ubaci dizela i itd".
Ljubitelji GTI-ja ce znati o cemu pricam! Unaprijed se ogromno zahvaljujem, s postovanjem : WOLF1!
-
imas li plin?
-
Nemam druze,samo benzin! P.S. samo jos da napomenem da mi malkice zvone ventili kad mu je paljenje na tvornickoj oznaci znaci na 6° prije gmt,tako da moram malo vratiti u kasnije otpr.3°-4° jedino mi tad ne zvone. Ljudi su stimali cak i do 9° pa im ne zvoni ali eto kod mene nece (iako je ks-senzor nov)
-
Nije dobro uzupcen taj motor.
-
Nije do toga, motor je uzubljen 100% kako treba, provjereno.Nesto je drugo u pitanju. Svejedno hvala,vi pisite ono sto vi znate pa cemo nekako nadoci jer jedan isti kvar moze imati vise razlicitih uzroka!
-
Nije dobro uzupcen taj motor.
-
Mozes li onda pojasniti na sta tacno mislis? Na zupcasti kais? Sve je druze na oznakama i poklapa se...
-
da na zupcasti kais.
gti se ne zupci na te oznake koje pominjes nego se skida ventil deklo i zupci se prema polozaju bregaste dok su ti 1 i 4ti u gmt.
zato ti se i cuju ventili ako si bregastu stavio na oznaku 0-T na plastici iza remenice.
to ti je prvi uslov da ti auto radi kako treba.
drugi uslov da nema snagu je to tvoje stelovanje ugla predpaljenja u stepenima koje vazi iskljucivo za idealne uslove stanja motora koje predpostavljam da nemas. jer je auto star 20-ak god i motor ima sigurno oko 200 000km predjenih.
mozes mijenjati svaki dan po 10 garnitura dizni protokomjera i kompjutera i neces dobiti nista.
kompresiju izmjeri na totalno hladnom motoru i kad su sve 4 svjecice izvadjene pa nam javi rezultate
i na kraju promjeni majstora koji ti podesava auto ili ako radis sam sebi nemoj vise beer
-
Kompresija je ekstra- na hladno 14bar tacno sve cetiri cilindra jer sam nedavno raadio glavu generalno, nije mi drzo jedan izd. ventil pa mi pucao na auspuh. Obruseni ventili,zamjenjene vodjice, gumice, obradjeni sicevi i poravnata glava 0,4mm, stubline ne mogu biti bolje, nema ni packe na njima,jer je motor stvarno dobro ocuvan.
Ja sam bas gledao kad sam provjeravao fazu da je 4.ti na vagi i uporedjivao sa oznakom i poklapa se oznaka tacno. Opet nije imao starta. Pa sam pokusao ici sa breg. 1 zub naprijed i sve mi je bilo isto, jedino je na 4000 o/min bio malo zesci. Da nebi bilo zabune- sve radove sam radio ja jer se bavim bas ovim poslom.Takodjer sam se posavjetovao i sa ostalim mehanicarima ovdje kod nas alli niko nemoze da zamisli sta je u pitanju! Kod nas ovdje doduse nema bas puno gti-jeva pa me i ne cudi sto ostali ne znaju( ili nece da se potrude) ali po meni mora nesto biti uzrok tome!
-
kompresiju 14 nemoze imati jer extra dobar na hladno ima 10 a na toplo 13 sto znaci da je kompresija oko 9 sasvim ok.
koliki ti je izlazni pritisak pumpe i koliki pritisak imas na diznama?
da li ti je originalna bregasta od pb u glavi motora?
da li je originalan gti razvodnik paljenja i plavi termo davac?
koja god proizv. je auto i imas li lambda kontrol?
-
E upravo tad kada si radio glavu nije lepo uzupcen auto.
-
Sta ovo bi ? Nestade mi odgovor odjednom,ajd ponovo!
Bregaste i glave su im iste PF i PB uporedjivao sam brojeve, ustvari isti su to motori u kompletu samo je PF zamjenio PB i dodana je sonda+kat+drugi kompjuter. senzorTemp. jest plavi. pumpa na izlazu ima 4bar a na diznama 3bar pritiska, a drzi dobro ippovratni ventil. sve je originalno. Svjecice su nove NGK BP6ET
-
a nema lambda ni kat. Sve je ostalo originalno od PB-a
-
Jbg,onda ubaci dizela lollol lollol
-
Jbg,onda ubaci dizela lollol lollol
ha ha ha, pa izgleda da cu morat!
Al prvo da ovo napravim, necu se proci tako lako!
-
a nema lambda ni kat. Sve je ostalo originalno od PB-a
e u tom slucaju ako nema lambdu ni kat, ako je uzupcen kako treba, ako je predpaljenje ok, ako su ispravni komp, maf i knok senzor, razvodnik, kapa, kablovi, finger rotor, obadvije pumpe, dizne.....i sve ostalo i auto i dalje nece da vuce
onda ga moras odvesti kod majstora ja neznam sta drugo da ti kazem. ono sto znam sigurno je da je PB najprostiji ikad proizveden vw, pa ti sad izvagaj dal je nesto do tebe ili do auta
mahac
-
Neznam drugar, svasta moze bit. Meni sve izgleda dobro i ispravno, (mada nesto sigurno nije, dok namam dobrog starta), nego cu jos pokusat da sve redom ispitam sa osciloskopom, valjda ce nesto isplivat! Jos mi je nesto sumnjivo oko knock senzora, neznam koliko si obracao paznju kod PB-a, negdje sam procitao -"navodno" kad iskljucis knock senzor tada kompjuter radi u sigurnosnom modu i smanje se obrtaji??? To prvo mi je jasno ali neznam za obrtaje, barem kod mene ne mjenja nista kad ga iskljucim, cak i sa ovim novim sto sam neki dan zamjeno.
-
knok steker mjeri detonacije u bloku, slobodno ga iskljuci i vidices da se nista ne desava. najkvalitetniji knok koji mozes staviti na svoj auto je ugradjivan na PL motore 16v. tvoj razvodnik nije vakumski nego se predpaljenje regulise kompjuterski. znaci sto su vece detonacije u bloku 6300-7000 o/min komp bi trebalo da vrati paljenje stepen ili dva u minus. sve su to stvari koje nemozes u voznji osjetiti nikad. ako hoces sto posto da ga dovedes u ispravno stanje postavi knok sa PL motora. i skini ponovo kais i komparaterom odredi gmt i ponovo podesi paljenje. nemoze biti da auto ne radi i ne vuce ako mu valjaju blok i klipovi. znaci nema sanse
-
Tom automobilu nije dobro,i pod hitno treba da ode kod majstora!
-
Porucio sam senzor po kataloskom broju u vw servisu, s tim da se sad proizvodi pod novim brojem a pase za PB/PF/PG/2E motore i jos neki nemogu se tacno sjetit koji. Mene isto cudi da ne ide a sve se cini ok. Uglavnom cu jos jednom provjeriti zupcasti i fazu pa probat jer je moguce da je uzrok bio KS senzor, ako i ne bude bar znam da je nov pa to mogu onda preskocit u daljnjoj istrazi.
-
P.S. Zaboravio sam napomenut da mi ujutro kad je bas hladno malo ruznije radi, nekih 1-1,5 minutu a onda je sve normalno... Neznam, cujemo se kad napravim!