VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Shwarcadder Mart 16, 2011, 11:46:31 posle podne
-
Ako neko zna neka pomogne.Prvo mi riknu brisaci(osigurac),kad sam stao zamenim ga,radi ,ali onda nepali auto.Zovnem majstora i on mi kaze da je komutator verovatno.Promenim njega-isto,promenim bobinu-isto,razvodnik-isto. Desava se kada verglam skinem kabal sa kape(srednji sto ide sa bobine)naslonim na masu ne baca uopste,a kada dam kontakt i verglam nema varnice,a kada oduzimam kontakt on baci??? Probao sam i direktno na zice bez uloska brave opet ne baca.Popizdim,oteram kod "majstora" on ga navodno stavi na dijagnostiku kaze sve je ispravno,nezna sta je,kaze vidi kod drugog. bonk bonk bonkDa,ima i neki prost ECU(kompijuter).Auto je G2 gti 8v pb 112ks.
-
JA ti mogu reci svoje iskustvo (mada nije GTI motor), a ti vidi dal ti to nesto moze pomoci.
Kod mene je bio slican slicaj....i ja sam menjao kablove, kapu razvodnu, svecice..itd...itd...da bi se na kraju ispostavilo da da su mi bile pokidane neke sitne zice na zsamom ulazu u razvodnik paljenja, tj tacnije pukla je plastika koja je sluzila kao drzac za te zice pa se od vibracija ta plastika treska i pokidala i zice koje je trebala da obezbedi bas od toga da se ne pokidaju. Plastika je inace tako pukla da kad se samo gleda u nju izgleda da je potpuno cela, a prelom se mogao videti tek kad se ista pritisne rukom.
eto toliko od mene...nadam se da ce ti to nesto pomoci.
-
Vidi brate da li ti se vrti ruka kada verglas ;)
-
To nisam gledao. Sta znaci ako se ne vrti?
-
ako se ne vrti nece nikad upaliti!!
-
Naravno da nece,nego me interesuje sta je uzrok kad ne vrti?
-
Kod kog majstora si išao?
Idi kod Baneta na Margiti, on samo VW radi, čuo sam do sad samo pohvale za njega!!!
-
Kod nekog Mileta u Karadjordjevoj. Gde se tacno nalazi taj Bane,nisam cuo za njega?
-
Na raskrsnici Svetog Save i Ive Kurjačkog, kod tog semafora skreneš u Ive Kurjačkog prema Kotežu on ti je sa leve strane 3 ili 4 kuća, ima reklama videćeš!
Ne mogu da nađem njegov broj!
-
Nema veze,ionako idem bas tu u svetog save,hvala ti!
-
crkao ti je najverovatnije opticki senzor (holov davac) u razvodniku paljenja. one zice sto ti je spominjao twister na ulazu u razvodnik idu ka tom davacu, mozes da zamenis samo njega ili ceo razvodnik, mada mislim da je lakse ceo razvodnik
-
U prvom postu je napisao da je menjao razvodnik.
Naravno da nece,nego me interesuje sta je uzrok kad ne vrti?
Moze da bude nesto oko zupcanika ili da je puk'o zupcasti ali to bi primetio sigurno.
Pre svega proveri da li na razvodniku i na bobini imas kontakt struju..
Kako si probao bez uloska?
Proveri da li na ulosku imas struju na crno-plavoj zici. Mora da ima stalno dok je dat kontakt i svo vreme dok verglas.
-
Dali si proverio i ostale osigurace.Dali radi pumpa za gorivo. :huh:
-
U prvom postu je napisao da je menjao razvodnik.
Naravno da nece,nego me interesuje sta je uzrok kad ne vrti?
Moze da bude nesto oko zupcanika ili da je puk'o zupcasti ali to bi primetio sigurno.
Pre svega proveri da li na razvodniku i na bobini imas kontakt struju..
Kako si probao bez uloska?
Proveri da li na ulosku imas struju na crno-plavoj zici. Mora da ima stalno dok je dat kontakt i svo vreme dok verglas.
Nije zupcasti,on je nov.Na bobini ima struje,a na razvodniku ne(ali neznam da li je bio dat kontakt,ako ima veze) Iscupao sam dzek sto ulazi u ulozak,premostio kontakt i sa jos jednom zicom zaverglao.
-
Dali si proverio i ostale osigurace.Dali radi pumpa za gorivo. :huh:
Pumpa neradi,iskljucena je,vozim na plin samo ali to nema veze sa oviim problemom.
-
Takav sam problem imao na golf 2 ,i kvar je bio ,holov davac u razvodniku.ako si menjao razvodnik i stavio polovan ,mozda i on bude neispravan ( samo predpostavljam nikada se ne zna) najbolje ga odmah namontirati i probati ako nije do njega onda ne bacati pare na njega.
-
Probao sam nov ali opet isto.Samo nisam siguran da je imao hall u njemu posto sam ga vratio,cisto sumnjam jer kosta 3000 a samo davac oko5000?
-
Ako si ukljucio onaj dzek onda mora da ima i davac, e sad da li radi ili ne...
Oteraj kod nekog iskusnjieg elektricara.Taj davac moze da se isproba da li je ispravan sa obicnom probnom lampom, nema poteebe menjati ga da bi video da li je ispravan. Isto tako i bobina i komutator se isprobavaju.
-
Prijatelju tebi ne valja bos brava.
Elem na bobini imas plus samo dok je na kontaktu, dok verglas nema plusa.
Probaj sledece.
Daj kontakt, ubaci u cetvrtu ili petu spusti rucnu.
Skini kabal sa kape ( onaj sto ide iz bobine) i priblizi ga masi.
Guraj auto tako u brzini i vidi ima li varnice.
Ako ima pravac u radnju po bravu.
-
Problem je resen,majstor sto ga je radio kaze da je bio problem kompo i dozna sa osiguracima,kompo nije slao informaciju,a u dozni valjda neke zice.Hvala svima na savetima! mahac
-
Komp nema veze sa varnicom, to ide preko komutatora bicedobro
-
Onda komp nije slao informaciju ka komutatoru valjda,nisam ga bas najbolje skonto. Jel moguce tako nesto? Uglavnom nista nije crklo.
-
nisam ga bas najbolje skonto.
Ili to ili te je palamudio da ti uzme pare :p Ali bitno je da je sada sve oke ;)