VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: zen3dom Mart 16, 2011, 12:06:00 pre podne
-
Dakle, u pitanju je motoric koji je dolazio u Golfa 3 GTI, 2.0L benzinac, 8 ventila, ajnspric 115KS....
Interesuje me kakva je mogucnost poboljsanja performansi ovog motora za ne neke velike pare, znam da je najlakse chip i to je to, ali ima li jos kakva mogucnost, sta kako i koliko kinte otprilike....
Po nekim stranim forumima sam citao da su pojedini uspijeli iz ovog motora izvuci i do 160KS.....
-
Mislim da ce te manje kostati da ubacis neki jaci motor.
-
ja nisam pomenuo da hocu ovih 160KS, samo sta se moze uraditi a da ne iziskuje puno kinte.....
da sam htio motor jaci uzeo bih 2.8 vr6 i rijesio probleme biggrin
-
Pa na atmo benzincima ovog tipa izduvna grana 4-2-1 uvek dobro dodje i doda nekih 10-ak konjica, mada zavisi od motora do motora. big_boss
Druga stvar koju mozes da uradis je da stavis glavu od golfa dvojke jer ima sire ventile, sa njom bi trebalo da bude osetno bolje.
-
Zavisi koliko para imas! Najjednostavnije stavi od KR glavu i eto veselja clap
-
Jare šta sve treba da se zameni da se stavi KR glava i koliko je otprilike para?
-
Jare šta sve treba da se zameni da se stavi KR glava i koliko je otprilike para?
treba ti glava, dizne, usisna grana, k-glava, komplet instalacija zajedno s procesorom (mislim na instalaciju od procesora ka motoru), malo prepravki, sarafanja i krpljenja instalacije i eto ga......
s tim da imas veci rizik od kvarova, jer je k-glava jako sklona istima, a i rijetkost je naci dobru
sve u svemu skupa investicija za nesto bolji odziv motora.....
a danas vecina skida k-glavu i stavlja digija ;)
-
.
-
hvala ;)
ali na kraju će biti abf driving
-
ja sam imao nekad 2e i htio da stavim g-leder na njega, obrni okreni izracunaj izvadio taj 2e i fino buc abf i malo procackao i guzvalo je asfalt dok nisam pretjerao jedne veceri boodala
-
Tako sam i ja prošao 16 maja u bosni, sa 130 sam sekao krivinu po mokrom putu i propleše mi zadnjica..
-
Ja sam mislio KR glavu sa digifrant ubrizgavanjem, a ne K glavu! Glava je oko 80-100 eura (usisna grana, kablovi), a ubrizgavanje sa diznama i kompom je oko 150-200 eura!(imam ja jedan komplet viska biggrin)
-
to je povoljno ja ni komp(radjena mapa i jos po nesto) nebi dao za 100eura...
-
za cijene koje navodite za pojedine dijelove kd nas se moze uzeti vr6....
inace, sam ECU se krece oko 25€, usisna oko 30€, protokomjer zraka sa kutijom komplet 50€ itd......
bas su vam zara cijene
@jare, ta kombinacija koju pominjes je vec nesto, mislio sam da pominjes komplet zamjenu i prepravku na kr ;)
-
kod nas je samo kutija zraka za 16v abf 50eura lollol
a "ZVeR6" mi nije mio nikako, vise sam pobornik ABF-a driving
-
za cijene koje navodite za pojedine dijelove kd nas se moze uzeti vr6....
inace, sam ECU se krece oko 25€, usisna oko 30€, protokomjer zraka sa kutijom komplet 50€ itd......
bas su vam zara cijene
@jare, ta kombinacija koju pominjes je vec nesto, mislio sam da pominjes komplet zamjenu i prepravku na kr ;)
Kompjuter(od G60) za 30 eura nemoguce! Il taj nezna sta prodaje ili je lud, ocu ja za rezervu za 30 eura samo javi gde je u bosni
-
www.pik.ba svega ima da nadjes...........
-
Kako glava od KR na 2E blok, nisu klipovi isti
-
promjene se klipovi i zatvori se rupa od razvodnika dolje, za kr neznam al glava od abf-a moze tako, blok je isti, al mora i pumpa od ulja
-
osim gedore nisam naisao na ikoga na ovom forumu koji se zanimao klasicnim metodama povecanja snage, svi ili chipuju dizele ili ubacaju vr6, mozda jeste jeftinije ali gdje je tu ona car tuninga...
zasto ne bi skinuo tu glavu pa je spustio malo da dignes kompresiju, pa malo portovao kanale, odradio usisnu granu, stavio 4-2-1 , veci promjer daljeg izduva sa dva protocna , kasnije odradio regrind bregaste i remap, olaksati zamaajac itd itd... dosta ovoga nije skupo ako ga radis diy... dobio bi mnogo zivahniji motor, zanimao bi se dosta vremena... ali dobro ne voli svako iste stvari biggrin