VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: B-3 Mart 13, 2011, 05:29:00 posle podne
-
Dakle prilikom paljena nebitno dali je prvo jutarnje ili bilo koje drugo paljenje desi se sledece, auto upali i naglo pocne da se gasi i radi kao da ostaje bez goriva i uopste nekoliko sekundi nece da primi gas, tako moram par puta i onda primi gas i sve normalno.Auto uvek palim na benzin a vozim na plin, motor je 1.8 tzv. poli-ajnspric.
Sta bi mogao da bude uzrok toga.
-
Posto vozas na plin, vrlo vjerovatno moguce da se benzin povuce preko noci u rezervar, pa prilikom paljenja ujutro treba vise vremena da "navuce" gorivo do karbasa. Pokusaj nekoliko puta prije nego sto zaverglas ujutro samo davati kontakt dok se ne ugasi lampica od temperature, jedno 3, 4 puta, kako bi pumpa iz rezervara "nagurala" gorivo u karbas, pa vidi ima li promjene.
Kao alternativu su neki koristili to da su prije samog gasenja automobila prebacivali na benzin i tako pustali da odradi na benzinu 1m prije nego ga ugase, pa pokusaj i tu varijantu....
Naravno ako ovo ne pomogne onda provjeri pumpu goriva u rezervoaru, da li ona ima dobar pritisak, jer mozda je ona pri kraju pa zeza ;)
-
termodavač na racvi
-
nije samo u pitanju jutarnje paljenje nego vozim neko vreme ugasim i posle par minuta to se desi.
a sto se termodavaca na racvi tice tu mu u zadnje vreme curi rashladna tecnost, ima li mozda to neke veze sa tim.
-
ne bi trebalo,onda
-
zaboravih napisati da se osjeti jak miris benzina kad upalim.motor neko vreme secka dok je na benzinu, ka prebacim na plin sve je ok, moze li to nesto uticati na ovaj problem sa paljenjem
-
Imam identičan problem. Ama baš isto...i jak miris benzina, seckanje...ma sve baš isto. E sad evo šta sam ja do sada probao. Promenio sam svećice i filter vazduha, bez ikakvog efekta. Probao sam i STP fuel injection system cleaner...to je kao malo pomoglo. Na kraju sa zamenio anšpric i vozio samo na benzin. Tu više nisam imao problema sa paljenjem i seckanjem ali se javio problem sa užasno velikom potrošnjom goriva. Elem vratio sam stari anjšpric i opet je sve po starom. Inače od pojave problema auto sam gasio upravo kako je zen3dom napisao. Doduše sada se kao malo bolje ponaša ali se to nekako poklapa sa toplijim vremenom. Svašta mi je padalo na pamet...termodavač...neki od senzora. Videću još da zamenim filter goriva.
-
jos da dodam pored jakog mirisa benzina, poceo je dimiti crni dim na auspuh. kablove sam nedavno promenio, svecice su bile ok jos cu pokusati zamjeniti filter goriva mada cisto sumnjam da je to ali nekosta me to mnogo da promenem pa cu i to pokusati.
Moze li se moj auto spojiti na dijagnostiku misli1
-
jel zna neko ovo za dijagnostiku da dalje nerazbijam glavu bonk
-
E baš to, crni dim kao da je dizel ne daj bože :rolleyes:
-
sto se tice dijagnostike, tesko....
Iako vecina govori da moze, kada im odes na dijagnostiku ne mogu spojiti, tj nista ne iscitava.......
Jbg, taj polu-ajspric je po meni smece, mozda ti je bolje naci drugu usisnu, dizne i isntalaciju od digifanta, pa onda to fino upakovati na taj motor, spojiti i imaces potpunog elektronca, tj ajnspric motor, koji je bar 5x bolji od poluajsprica i obicnih karburatora....
Iskreno, poznajem par ljudi bas sa polu ajnspric motorom koji su nakon xxxxx predjenih kilometara ostali bez mogucnosti voznje na benzin, a potrosnja plina je skocila i do 20L na 100km.......
Tako da ocigledno je da sistem kao tvoj ima neki nedostatak na plinu, pa ti zato savjetujem promjenu usisa, dizne staviti i milina, moze se povoljno naci na otpadima....
I da, crn dim na benzincu moze biti ili od prevelike kolicine ulja koja sagorjeva u motoru (provjeri trosi li ulje) ili od prevelike kolicine goriva tj nepravilne smjese u motoru ;)
-
ulje definitivno netrosi mozda vrlo malo a najvjerovatnije je do nepravilne smjese jer se osjeti jak miris benzina.
meni ne trosi plina puno na bplin radi dobro na benzin lose radi i trosi benzin
-
kakva crna dijagnostika na tom motoru,crni dim je od lose smese,
-
veceras nesto gledao i vidio da mi je odnekud spalo ono skroz tanko crevo sto ide sa kutije kucista filtera vazduha, mislim da sam je vratio gde je bila ali nisam 100% siguran jel tu ide.ali idalje se cuje negder da sisti vazduh i odmah u tom trenutku motor promeni zvuk.http://postimage.org/image/349tgcl7o/ gde je plava strelica ja sam stavio crevo.
-
da to bi trebalo da je tako
-
moze li neko ko ima passata slikati taj deo motora gde idu ta crevca da vidim kako izgleda
-
Sa zadnje strane poklopca koji stoji na monopointu imas dve sisice na koje kacis crevca, crevce sa monopointa ide na desnu sisicu, a ovo sa kucista filtera ide na levu B)
-
kod mene na desnoj sisici je bio ovo crevo sa kucista filtera a na levoj nema nista i prljava je.
E sad mozda sam i nasao sta je problem, senzor sto stoji na racvi plave boje zezahttp://postimage.org/image/3f1wkjvo/. (plava strelica) kad njega iskopcam suto radi normalno dok ukopcam auto poludi obrtaji skoce i na plin i na benzin, sad sam ga iskljucio e ocu li sad imati nekih problema ako budem vozio bez tog senzora.
-
Moras da ga zamenis, moze da ti poveca potrosnju bez njega.
-
sutra cu da menjam kupicu drugi valjda nije nesto preskup pa cu viditi sta se desava,
kad je taj senzor iskopcan motor radi perfektno :rolleyes:
-
a jel pasat karavan ili limuzina?
-
Limuzina :huh:
-
ja mislim da ti akumulator pravi probleme
-
Ne zajebavaj coveka batine
-
ja mislim da ti akumulator pravi probleme
blabla blabla blabla
-
danas sam zamjenio senzor i auto se malo bolje ponasa ali opet ima visoke obrtaje, dali sam mozda trebao otpojiti akumulator neko mi rece da sam to trebao uraditi
-
Nema veze aku, ne znam zasto bi se skidao kad sve oko motora radi preko kontakta.
A jesi li stavio isti senzor? Nov ili polovan?
-
nov senzor i vozio sam veceras auto i malo se bolje ponasa a sutra cu viditi kad motor bude hladan sta se desava.
A aku. valjda iskljucuju da bi se resetovalo comp. ili sta li vec.
-
opet isti problem kao ranije plus sto mi sad jos ostaju visoki obrtaji prilikom pustanja papucice gasa prilikom saltanja brzina, i danas mi se prilikom prebacivanja sa benzina na plin cula prva detonacija, sta sad da proveravam da neodem kod mehanicara nespreman jer skoro svaki nagadja pa menja sve sto bi mu moglo pasti na pamet dok slucajno ne ''otkloni'' kvar.
-
mjenjaj auto ili motor,,,,,,,,, taj je karbas prosvirao.........
-
a ako bi menjao carb dali da stavim ajnspric i koliko je to komplikovano uraditi
-
da skines karbas, treba ti nova usisna, dizne, ECU i elektricna instalacija od ECU ka motoru, protokomjer i to je to, mislim da ti ajnspric pumpa ne treba, mada treba provjeriti koji ta tvoja pravi pritisak a koja je na ajspricu...
-
dali broj na obrtaja na plinu moze da utice mala kolicina goriva u rezervoaru da nesto slucajno nezeza pumpu pa brlja obrtaje
-
Ako imaš visok broj obrtaja na plinu moguće je da imaš problem sa membranom na plinskom uredjaju.