VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: jveselinovic Mart 10, 2011, 08:18:51 posle podne
-
Prijatelji,
vozim jetu II 1.6 benzin+TNG skoro 2 godine. Na toj jeti ima zanimljiv problem, kvar ili ne - nemam pojma.
Prvo, nisam duduk, imam nesto iskustva u popravkama ( recimo generalka na dizelu ) takodje poznajem i principe ( inzinjer sam) ali ovo je meni neobjasnjivo.
Problem je star 2 godine, i nisam uspio da rijesim problem.
Ako je vani temperatura - 10 stepeni ( juce ujutru kada idem na posao) kazaljka za temperaturu ide skoro do kraja, recimo da je na 2 sata.
Kad se vracam sa posla temperatura je oko +10 stepeni i onda je kazaljka normalno na 12 sati ( mozda na 12h i 15 minuta). I tako i prosle i ove zima.
KAd zaustavim kola pogledam donje crijevo ladno gornje normalno vruce. Nije naduop crijeva - onako normalno tvrda.
Sacekam par minuta otvori se termopstat i temp padne.
Promijenjen termostat prosle godine isto. Ove godine riknula pumpa za vodu, promijenjena isto.
Cijelo ljeto kazaljka na 12h15 minuta. Sve do zime.
Zimi kad radi u mjestu otvara normalno termostat, na normalnoj temperaturi.
Ventilator vrlo rijetko pali.
Sredjena masa motora, sredena masa instrument table, promijenjen regulator napona na instrument tabli.
Stvar me interesuje onako teoretski, zasto se to desava.
E da, karton ispred hladnjaka nema veze. Probao ne radi.
-
popuni lokaciju u profilu
-
Popunio jos sinoc.
I opet isto lollol