VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: dellas Mart 09, 2011, 11:20:15 posle podne
-
Mozda cu postati vlalsnik jednog primerka pa me zanima na sta treba obratiti paznju kod kupovine, neke tipicne mane ovog auta? Koja je potrosnja, kakve su cene delova u odnosu na obicne modele i koliko su pristupacni delovi? Svaki savet dobrodosao clap
-
popuni lokaciju u profilu
-
Popunio. Niko nema iskustva sa VR-om? :huh:
-
Do pre 5-6 godina razlika u ceni delova u odnosu na neku drugu trojku je bila ogromna, naravno to važi za delove koji su karakteristični za vr-a (uglavnom za ono ispod haube). Primer: jedna ngk svećica za njega je koštala kao set za dvojku GTI, a ima ih 6.
Uvek kada kupuješ deo izbegavaj da kažeš za koji su model jer cena zna da varira iako je deo potpuno isti. Recimo da je ležaj zadnjeg točka isti kao i za najslabiju dvojku ali ako kažeš da ti treba za vr-a cena nemora da bude ista.
Što se potrošnje tiče računaj da ne možeš da ga voziš ispod 11-12L a jako lako troši mnogo više.
Obrati pažnju na menjač pošto uglavnom 'krnu' kada ubacuješ u drugu zbog ranijeg maltretiranja.
Jedina prava mana je registracija koja izuva.
Trenutno mi ništa više ne pada na pamet ali dopisaću sve čega se setim. Pozdrav
-
Hvala puno, ocekivao sam vise odgovora :/, a sto se tice te jedine prave mane registrovan je na invalida biggrin
-
Nažalost, koliko sam čuo, ta fora sa invalidom po novom više neće moći da pije vodu.
-
Naravno fora sa invalidom vise ne ide moj je bio na istom i bila je registracija 300e + 50e za invalida, sada po novom oko 700e + 50e nove table +prevod..... wacko
na cega treba da obratis paznju: limariju uopste nevredi gledati jer su svi VR-ovi bili lupani sa svih mogucih strana,motor i menjac su glavne stvari,kao sto rece -wagenman- menjac je problematican i meni se cuje druga(dok je ladan),znaci druga brzina i od silnog "ajcenja" oce i difrencijal da se cuje,a u nekim slucajevima i da se razleti probije zvono itd...
A sto se tice delova motornih u originalu naravno da su skupi,ja sam letos platio lanac,spaner i jos neke sitnice u Porsche NS oko 400e,motor ko motor svaki trosi ulje nemoj da te neko laze da netrosi kapi!!! Mora da jede to mu je hrana,i samo kvalitetno ulje sipaj,ne stedi! Imam kolegu koji drzi delove samo za VR-a,tako da kombinijem nekako.
Potrosnja(NEMAM plin) otvorene voznje oko 7.5l do 8l kombinovane oko 10l do 12l ,a grada ihhhhh 15l-------> i zavisi kako ga stiskas.
Ttrap prednji isti kao GIII GTI,tako da ima delova,moj savet ti je ako to pazaris odma na dizalicu i pretresanje u fulu,i da kupis iz originala pune silen blokove koji NE crkavaju,em auto lezi kao pegla,em su dugotrajniji,cena oko 22e kom.
Nemogu se setiti vise,ako te jos nesto interesuje pusti mi PP.
pozz mahac
-
Hvala na info, ali ako propadne to sa invalidima moracu da odustanem nazalost :angry: Prevelika registracija za jednog studenta bez primanja....Odrase nam kozu sa ledja batine
-
Po novom invalid moze da ima samo po jedno vozilo na svom imenu...
-
Nisam to znao, pa sta ce jos smisliti da nam otmu pare :/
-
"samo po jedno" lollol
-
Može li još neka informacija u vezi punih silen bolokova? Rekao bi da pašu i na mk2