VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Goran79 Mart 05, 2011, 03:19:43 posle podne
-
Ok ljudi, ne mogu vise a da ne pitam boodala Pricamo o MK3m, da bi se aktivirao zadnji brisac gurne se "rucica" napred, a da bi ga iskljucio ja onda tu rucicu ka na brzaka povucem ka sebi, e problem je u tome sto nekad se deaktivira (sto mi je i poenta) ali u 90% slucajeva brisac i dalje shljaka. Moje pitanje je sledece: kako se ispravno iskljucuje zadnji brisac?
-
kako si ukljuchio tako se i iskljuchuje . znachi stisnesh ruchicu da bi ga ukljuchio i kad ocesh da ga ugasish stisni je isto tako i ugasicesh ga
-
ha ha ha boodala Hvala ti tebra, znao sam da je nesto logicno al jbga.
-
A kako se podesavaju brzine prve brzine, naime imaju dvije, odnosno, brisac '' omete'' pa je pauza 8 sek, a druga brzina, brisac isto omete pa pravi pauzu 11 sek. . ., e kako se to podesava. . ., rijec je o prednjim brisacima. . . blink
-
Pa dobro Goxy i nije bilo toliko strašno lollol beer
-
stisnes da aktiviras/deaktiviras
drzis da obrise jednom i prestane.. kod mene ako drzis duze opet se aktivira sam
mene je to izludjivalo dok nisam provalio do te mere da iskljucim auto u toku voznje i upalim da bi ugasio prokletinju
-
Haa, pa to je ono sto sam ja pre mislio da sam lud, nekad brise sporo, a nekad brze, i jos sam kao ludak brojao da vidim u cemu je fazon. Aaa da, covek se uci dok je ziv coilleo2tj
-
E i ja sam brojao kao debil, cak palio i stopericu. . . bicedobro, i ima neke veze oko onog dugmeta 1,2 na polugi brisaca ali ne znam koja je fora, nekad upalim ali ne znam kako. . . blink
-
mene je to izludjivalo dok nisam provalio do te mere da iskljucim auto u toku voznje i upalim da bi ugasio prokletinju
Tako i ja sada radim.. lollol
-
kod mene nema nikakvih dugmica... poluga se sama vraca na default poziciju.. moguce da ima par verzija
koliko sam provalio .. kod mene..
ako samo stisnem i pustim... 50/50 da ce da odradi jedan krug / nastavi da brise
ako drzim, taman dok ne dodje do drugog kraja i pustim, odradice nazad .. i jos 1-2 puta odmah i stace
ako drzim duze od toga .. tipa 2-3 ciklusa.. ukljuci se da radi periodicno... u tom slucaju jednom kratko i prestaje...
u svakom slucaju ako nece da se ugasi, samo jednom kratko i pusti ako ima 2-3 kruga da izvrti...
kad nisam dobio uputstvo uz auto.. jos otkrivam nove momente... prvo je bilo to.. pa kako se pale maglenke.. tj signal za istu.. istripovao se sta sam uradio.. pa za 3 klip za pojas pozadi.. pa rucicu za visinu sedista.. itd itd.. i dan danas nemam pojma dal ima fora da ablendujem.. sad moram da ukljucim-iskljucim duga.. a mora da ima nekako bonk
-
Amblendujes tako sto rucicu povuces lagano ka sebi i pustis je nazad
-
hvala.. na ovome sto sam pre vozio u kontra smer ide za ablendovanje i vraca se samo... morace ovde da pada cak-cak-cak-cak-cak-cak-cak i dalje u vecini slucajeva
-
Ja to nikad nisam primecivao dok sad ne procitah vasa iskustva hahaha
-
hvala.. na ovome sto sam pre vozio u kontra smer ide za ablendovanje i vraca se samo... morace ovde da pada cak-cak-cak-cak-cak-cak-cak i dalje u vecini slucajeva
Samo lagano povučeš pre nego što škljocne-cakne...zajebano u početku ali sa vremenom ćeš steći osećaj gde je granica.
Zadnji brisač kod mene radi po sledećem principu...pritisnem jednom (tj. gurnem) ručicu i onda radi non-stop. Ako pritisnem još jedno u toku rada, isključiće se. Ako hoću da napravi samo jedan krug-ciklus onda gurnem ručicu dva puta za redom.
-
Dajte ljudi sta ce reci gosti koji budu gledali ovu temu, vozimo golfove a ne znamo kako se pale brisaci i ablenduje. . . lollol
-
Taj fazon lollol Dobro ali tu smo da razmenjujemo iskustva ;)
-
xaxaxaxaxaxaa lollol
Nego da kazem i ja svoja iskustva sa ovim....... xmmmmmmm.... zezalicama...
1) Sto se tice zadnjeg brisaca (dok mi je radio kako treba): gurnes jednom nazad i pustis, ukljucuje se tzv. interval... Znaci obrise jednom pa stane. Posle nekoliko sekundi opet odradi isto. Iskljucuje se tako sto se rucica jos jednom gurne nazad i pusti. E kad se drzi duze pritisnuta onda se ukljucuje pranje stakla i brisac predje par puta gore dole i tad se ugasi...
2) Za ablendovanje je isto kao sto je neko gore napisao. Samo mi se cesto desi (u trenucima uzrujanosti lollol ) da predjem tu granicu i upalim duga svetla. Tu mi se vise svidja resenje kod opela ( batine ). Vuces sebi ablendovanje, gurnes upalis dugo. Mnogo jednostavnije i prakticnije...
3) Prednji brisaci: na dole je interval, a na gore su polozaji 1 i 2 (sporiji i brzi). Kako se odredjuje interval brisanja? Rucicu pomeriti dole, zatim je vratiti u OFF polozaj... Sacekati da prodje odredjeno vreme (koje vam odgovara) i opet pomeriti rucicu na dole... Primer: rucicu pomerim dole i odmax je vratim. brisaci naprave jedan krug. Zatim sacekam 10 sekundi i opet rucicu na dole. I posle ce svakih 10 sekundi brisaci praviti po jedan krug. Interval moze biti od 1 sekunde do.... nmg se setim tacno recimo 45 sekundi. I da, kada se iskljuci auto, ponistava se trajanje intervala.
beer
EDIT: kad kazem nazad mislim od sebe, tj guranje :)
-
Tacno tako @darec, svaka ti je ka u Njegosa biggrin
-
xaxaxaxaxa, pa saznao sam da vucem poreklo iz cg, zato je to tako... lollol
-
Samo da se dodam da se gasenjem auta ne ponistava interval brisanja. Kod mene je tako. ;)
-
@Goran79
Brate, pazi kada NE VERUJEM šta si pitao batine lollol
Izvuklo te što su se pojavile još neke funkcije ručica tapsac
-
Brate, pa pazi kada je i mene bilo blam da pitam, ali eto skupio hrabrosti boodala lollol