VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Desmo Mart 05, 2011, 04:02:31 pre podne
-
Može li neko da objasni u čemu je razlika između ova dva motora?
Volkswagen Vento 1.8 GLX
Potenza: 55 kW (75 CV)
(http://img11.imageshack.us/img11/7922/0188287078008.jpg)
Volkswagen Vento 1.8 GLX
Potenza: 66 kW (90 CV)
(http://img545.imageshack.us/img545/853/0183964225013.jpg)
Mislim da su ovo brojevi motora
1.8L 55 kW (75 PS) I4 (AAM)
1.8L 66 kW (90 PS) I4 (ABS/ADZ/ADD)
-
Mislim da ovaj drugi ima vise kona? blink
lollol
Koliko se vidi sa slike, oba su monopoint, tako da verovatno razlika u diznama, usisu, tj. glavi. ;)
-
Samo komp. Tako kazu ;)
-
Znači samo se ušteka komp od jačeg?
Baš bi bilo lepo da je tako, onda mu to dodje kao čip tjunung biggrin
@Madison, pazi kad sam znao da će neko to da napiše, da je ovaj sa 90ks jači bonk
-
Znači samo se ušteka komp od jačeg?
Baš bi bilo lepo da je tako, onda mu to dodje kao čip tjunung biggrin
B)
-
Ubrizgavanje !!! Mono point i Multi point biggrin
-
Naravno da ne bleh
-
Oba su mono
-
Oduvek mi nije bilo jasno zasto su uopste pravili taj od 75, kao da je 90 konja mnogo za 1.8 wacko
Jos ako je fora samo u kompu a ne u mehanici, e onda boodala
-
Zanimljivo je da i 1.9 turbo dizel postoji od 75 i 90 ks (ima i 110 ali to sada nije bitno) ali su razlike očiglednije.
-
1.9 TD 75 ks
1.9 TDI 90 ks. U tome je razlika. Pogresio si "oznake motora".
-
razlika je u menjacima
-
Više vazduha->veća eksplozija->veći potisak u cilindru(kompresija)->i više KS! biggrin
-
Piše u naslovu 1.8
-
Sto kaze VW specialist, razlika je u kompresiji (AAM=9,5 ; ABS=10)...znaci drugacija smesa a nju diktira ECU tako da...
-
Samo elektronika i nista vise ;)
-
Sto kaze VW specialist, razlika je u kompresiji (AAM=9,5 ; ABS=10)...znaci drugacija smesa a nju diktira ECU tako da...
Neću mnogo da pametujem pošto se nerazumem preterano u te motore ali jedna stvar je jasna. Ako kompresija to jest stepen kompresije nije isti to nema veze sa ubrizgavanjem i smešom, mora da postoji i mehanička razlika.
-
Komora za sagorevanje...glava klipa...Katalizator ne moze da bude, on bi davao razliku od max 5 HP....Kao na Golfu Mk2, imaju 2 varijante benzinskog 1.6 motora: 71 HP i 75 HP (sa i bez katalizatora)...
Mozda je sto kaze wagenmann ralika u usisnoj grani, bregastama...Kao sto za Golf Mk2 GTI 8V postoji 2-3 tipa bregaste koje su se ugradjivale....
-
Zao mi je sto dizem stare teme iz pepela ali samo sam hteo da vam kazem (iz licnog iskustva posto imam takav auto) da je razlika velika, semo u motornom racunaru (za kojim nazalost tragam) vec u nacinu ubrizgavanja goriva. Konkretno moj je izvorni mk3 1.8MI sa 4 elektricne dizne, sto nije slucaj sa evropskim modelom koji je monopoint. Inace slovna oznaka je ADZ, motor postoji u vento verziji. Inace je 97god i proizvodio se za severno amercko trzishte. Pored takvog sistema (tomic komp ne bosh) razlikuje se i estetski, drugaciji je enterijer, nema prednje migavce u blatobranima nego u spojleru prednjem sa strane i mislim da je pravljena i 2l verzija. Ima jedan beli na cafemontenegro. Nisam proveravao ali mislim i da se razlikuje po protokomeru. Kontrlolna tala ima u miljama pored kilometara i ceo paket je GL izvedba, shto bi mi rekli sve na dugme sa klimom :P
-
ovaj beli na cafemontenegro je clan foruma pa mozda se i on javi da nesto kaze
-
Taj bijeli sa cafemontenegra i clan foruma je gti20 i on ne vozi 1.8 nego 2.0 gti amerikanca. . .
-
A sta cemo sa karburator verzijom? ;) I on postoji sa 75 i 90ks. Ipak mislim da je nesto do mehanike u pitanju jer on nema komp.
-
Ja sam mislio na motore sa jednom diznom (Monojetronic) za taj 1.8 8v u mk3 sa četri dizne nisam nikad čuo.
Auto Data mi ne radi al na vikipediji piše da ADZ ima isto 66 kilovata:
55 kilowatts (75 PS; 74 bhp) @ 5,000 rpm; 140 newton metres (103 ft·lbf) @ 2,500 rpm — AAM, ANN (discontinued)
66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 5,200 rpm; 142 newton metres (105 ft·lbf) @ 3,000 rpm — RP (discontinued)
66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 5,500 rpm; 145 newton metres (107 ft·lbf) @ 2,500 rpm — ABS, ADZ, ANP: VW Gol, VW Golf Mk3, VW Pointer, SEAT Ibiza Mk2
A evo i slike (opet sa vikipedije, ne znam koliko je siguran izvor) ADZ motora:
(http://img860.imageshack.us/img860/1017/800pxvolkswagenvento18a.jpg)
EDIT
Malo bolja slika:
(http://img396.imageshack.us/img396/476/8bacf953ofa4.jpg)
-
Taj bijeli sa cafemontenegra i clan foruma je gti20 i on ne vozi 1.8 nego 2.0 gti amerikanca. . .
NIsam mislio na motor nego na estetiku, da mozete da vidite razliku u dubokim branicima, migavcima prednjim ne na krilima nego u braniku i josh nekim detaljima.
@ Desmo, slikacu ti danas moj motor pa cu negde upload da mozesh da vidish razliku.
1. Nema protokomer, koristi se digifant tehnologija, tacnije za moj je digifant 1.82 . Inace sam ECU na sebi ima motorolin vacum metar (ili vec kako se zove) . Ja mislim da se verovatno razlikuje po klipovima od gti 1.8 samo. Trazim inace taj sistem zbog kompa, naravno trebace mi i elektricna instalacija posto neverujem da su iste. Takodje moj ima senzor na motoru, TSP kockastu bonbinu sa reglerom kao i kod standardnih, tj evropskih VW. Nemam senzor na radilici pa ako slucajno neko zna neshto slicno po ovom opisu bio bih mu zahvalan da javi...
-
Evo i slika, magistrala sa vakumom:
(http://img39.imageshack.us/img39/7475/imag0208ct.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/39/imag0208ct.jpg/)
I ceo motor:
(http://img23.imageshack.us/img23/8315/imag0209u.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/23/imag0209u.jpg/)
-
(http://img525.imageshack.us/img525/193/fb2c9693.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/525/fb2c9693.jpg/)
da li je tvoj ovakav?
-
Ako mene pitaš:
(http://img845.imageshack.us/img845/1825/hpim4493.jpg)
-
Tvij nije gti?