VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: medium Februar 11, 2011, 11:36:14 posle podne
-
Ljudi pomagajte !!!
Moj Golf mk2 1.3 gubi antifriz.
Gledao sam ovih dana vodena creva i nigde se ne vidi da curi.
Vodena pumpa nije menjana vise godina.
Sada na 2-3 dan kontrolisem stanje antifriza i dolivam po potrebi.
Za deset dana mi spusti nivo sa MAX na MIN...... strasnooo :-(
Sta moze biti ?
Sta se desava ?
Da napomenem, imao sam velikih problema sa grejanjem u kolima. Bilo je kao u frizideru.
Promenio sam pre par dana mali hladnjak i od onda greje extra.
Hvala unapred !
-
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=159.0
-
Registruj se tj predstavi ,pa popunis lokaciju u profilu da bi te uputili na nekog majstora ,pa da pocnemo beer
-
Da li ti od kada si zamenio mali hladnjak jos gubi antifriz? Pogledaj da li ti je u unutrasnjosti kabine kod nogu od suvozaca mokro? Ako jeste, onda ti mali hladnjak nije povezan dobro. Kazes pogledao si sva creva, a jesi li pogledao plasticnu cantricu da nije negde napukla pa pusta vodu odatle?
-
I posle zamene malog hladnjaka gubi antifriz.
Jedina je razlika sto sada mnogo dobro greje.
Na starom su one sundjeraste povrsine istrulile.
Samu posudu za antifriz nisam nesto mnogo gledao.
Cep drzi, mada ko zna.
Mozda bih trebao energicnije da ga provozam, pa da stanem i onda da trazim eventualno mesto gde pusta.
Do sada sam uvek gledao pre voznje, tj. dok je hladan automobil.
-
Ja sam imao na mk3 isti problem sa curenjem, kod mene postoji jedna plasticna racva koja se nalazi iza motora, ona je bila naprsla i mogao sam samo ogledalom da ustanovim da je ona u pitanju, pogledaj mozda kod tebe ima nesto slicno. . .
-
VAZI !!!
Provericu danas i tu plasticnu racvu i canticu od rashladne tecnosti.
Javljam vam veceras sta sam nasao.
Pozzz
-
Brate i ja imam taj problem vec par meseci...creva nigde ne pustaju, greje odlicno, promenio sam cep i od tada mnogo manje gubi antifriz, muke zive, proveravam svaki dan...Terao sam kola par puta kod majstora i on je kao nesto sredio ali nista...i dalje gubi negde...
-
Danas sam bio kod majstora.
Nasao mi je da crevo koje ulazi i izlazi iz karburatora pomalo vlazi, selne su oblaznule.
I cudio se sto sipam antifriz do crte Max.
Kad je otvorio poklopac cantice, antifriz je siknuo napolje.
Rekao mi je da drzim antifriz na crti Min.
To je kaze sasvim dovoljno.
Ostaje mi da kupim dve velike selne, pa da stare zamenim.
Ne znam da li ce time biti resen moj problem ?!
-
antifriz na min .. jel kad se zagreje on poveca nivo ... nemas potrebe da punis toliko
-
rekao bih da ti je izgleda dihtung glave negdje proputio po simptomima koje opisujes ...ajde drzi na minimumu nekoliko dana, pa vidi hoce li ici ispod minimuma... Kod 1,3 zna cesto da nestaje vode zbog dihtunga glave, a obati pažnju malo i na hladnjak, naročito u ćoškovim gornjim i donjim, a zavuce nekako da vidis i sa prednju stranu da nema kakav zeleni trag po sebi, jer to je znak da curi tecnost ....
-
boodala
Hladnjak sam zaboravio da proverim.
Vrlo je moguce da hladnjak curi.
Ne verujem da je dihtung glave, jer bih dao posledicu ulaska antifriza u cilindre imao belicasti dim iz auspuha.
Drzacu ga par dana na minimum.
Javljam za hladnjak !
-
Od juce mi stoji na Min i nije opao nivo.
Kad se zaustavim i otvorim haubu, ispod cepa posude za antifriz se cuje kao da kljuca.
Bas kao voda u dzezvi.
Cep ne pusta.
Primetio sam danas, nakon zaustavljanja da mi je donji deo motora natopljen uljem. Verovatno je popustio dihtung raktera.
Idem sutra da mi majstor to pogleda i promeni dihtung.
-
Pogledaj na cepu za ulje, da li imas belu smesu. Ako imas, onda je najverovatnije otisao dihtung pa ti mesa vodu i ulje