VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: mickey Februar 11, 2011, 08:13:14 posle podne
-
Sam naslov kaže, dakle, primoran sam još neko vrijeme da vozim sa 1,3 motorom, ali karburator ne valja. Ovdje u Banjaluci neće niko ni da pokuša da ga popravi od ovih servisa za karburatore, već mi svi predlažu da stavim stojadinova karb.
Zanima me vaše mišljenje
-
Kao prvo popuni lokaciju u profilu!
Ne znam sta bih ti rekao za karburator,ako stavis od Zastave bice jos gore...jedino ako nadjes nov original iz Zastave...
-
meni je na 1.1 zastavin karburator i mogu ti reci da je go ku*ac biggrin ,auto mi trosi 10L benzina,a kako ide sa svojih 1100 kubika mozes da pretpostavis bonk vidi da nadjes ili fabricki na nekom odpadu ili dvogrli veberov da se zezas sa time malo,ako ti ni to ne odgovara probaj od golfa mk2 1.6...
-
http://www.limundo.com/kupovina/Auto-i-Moto/Rezervni-delovi/Ostalo/karburator-sa-usisom-GOLF-I-1-1-1-3cm/2266337
vidi ovo mozda pomogne
-
Ja sam skoro menjao karburator i stavio od Golfa II 1.3 Pierburg 2E3.
Platio sam na otpadu oko 60eura.
Ako te interesuje javi se.
-
ne moze od golfa 2, drgacija je grana i drugacije je kacenje na glavu motora. Probacu sam prvo da ga rastavim, da vidim sta je...pokusacu naci drugi polovni, ako ne ...ide zastavin nazalost...
-
zamenis plocu na kojoj stoji karburator i ja mislim da ce moci onda..ta ploca je bila 7evra na bubanj potoku...
-
Ajde ako nije problem slikaj plocu na kojoj stoji karburator da uporedim sa mojom.
-
Ja sam kupio letos nov stojadinov karburator za isti motor 1.3
Oseti se blaga razlika u odnosu na fabricki koji imam kod caleta u drugom golfu, ali opet jbg meni ne treba za trke...
Nov nemacki karburator je kostao vise od 300 eura za keca,
a zajebavanje sa ciscenjem, potapanjem u kiselinu i druge zajebancije sa starim se ne isplati jer ne znas kada ce opet da ti rikne.
Ja sam sa ovim zadovoljan, a mogu reci da i manje trosi u odnosu na prethodni - neispravan karburator.
Npr. zimus na debeo minus je trosio 100 i nesto kilometna za crvenu benzina, kombinovano driving
-
Ne može od dvojke ploča, dosta je veća, i sa dva otvora je, jer dvojkin karburator je dvogrli a kečev jednogrli, jedino bi se mogla grana cijela zamijeniti, ali mora onda blindirati otvore na glavi za grijanje originalne usisne grane, a za grandu od dvogrlog moraju se i cijevi za vodu pilagodjavati, one male za grijanje, tako da je čini mi se jednostavnija opcija ipak stojadinov karb..
kad budem rastavljao slikaću sve i pokazati..